waarom MOET je je volwassen gedragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:15

Wij deden laatst apenkooien met gym. Ik zou dat elke keer wel willen doen in plaats van dat stomme basketbal of hockey voor een cijfer :+ Ik slaap ook nog met een knuffel, anders slaap ik niet lekker. En ik hou er ook van om lekker gek te doen. Dat houd je jong :D

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 18:01

Ik ben gister van het ziekenhuis naar de ortho en weer helemaal terug naar huis (nog ingeschreven bij me ouders maar woon een heel stuk verder dus orto enzo nog in geldermalsen/tiel) met een vrolijke bloem ballon gelopen *D
Moest botankers plaatsen in me kaak en me moeder was (MOEST :P ) mee, heb daarna ook een ballon geéist :D
En thuis nog even gauw mijn grote witte beer meegenome (die ging wel in de tas :P )

Poiuytrewq

Re: waarom MOET je je volwassen gedragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:20

Vriend van mij had tijd geleden zowat de dood in de ogen gekeken. Zet je toch wel een beetje aan het denken dat je alles wat je nog eens wil doen niet mee moet wachten

Klein kind zijn lijkt me weer heerlijk (ben het nog wel een beetje, bijna 18), was gek op disney video banden, die liggen hier nog steeds, en als een malle door de wijk spelen met vriendjes en vriendinnetjes. Mama maakt brood voor je klaar en brengt je overal naartoe.
:):)

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:22

Oh ik ken het ook. Ik vind Pokémon leuk. Ga best vaak na school de oude afleveringen kijken van Pokémon, maar al heb ik het erover word ik aangekeken zo van: uh?
En inderdaad ijsje met spikkels, ook heerlijk! Kijk ook altijd disney films, zijn m'n lievelingsfilms, spaar ik. :)
Ik ben 17 trouwens.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:28

Ik kijk ook af en toe nog die kindertekenseries op tv als ik moe ben. Lekker verstand op 0 en kijken (en vooral in slaap vallen)
(ben 20)

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:58

Oh kan mij ook echt niet schelen. Vriendlief en ik kijken standaard samen naar Pokemon, heerlijk. :D :D
En spikkelijsjes inderdaad, en watergevechten, door de straal van de sproeier rennen.
Heerlijk om af en toe gewoon even lekker precies te doen waar je zin in hebt, het kan me ook echt niet schelen wat mensen ervan vinden. :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:02

Oh joh, ik hou bijvoorbeeld van Spongebob, mijn hele auto is in Spongebob thema, hoeveel mensen me al niet uitgelachen hebben :)) . Maar ik vind het wel leuk, hou ook van Lego, heb hier huisjes en natuurlijk een reuze Spongebob van Lego :P . En kijk ook graag tekenfilms (van vroeger) zoals de Snorkels of de Muppets (en hoe heette die andere poppenserie ook alweer, die was ook leuk :) ! ).

A_mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:07

Gister nog op de wip gezeten met mijn vriend. Ik ben 34, volwassen zijn heeft denk ik meer met verantwoordelijkheid nemen te maken. Dat kan toch ook met een my little pony in je hand? :D
Ik vind spongebob ook erg leuk en trouwens helemaal niet kinderachtig. Ik vind dat alle onderwerpen die behandeld worden (werkrelaties. relaties met vrienden, vertrouwen, je rijbewijs halen, waardering krijgen) ook erg leuk in interessant zijn voor volwassenen. Ik vind spongebob eigenlijk helemaal niets voor kinderen. Die missen de helft van de grappen denk ik.
Laatst bijgewerkt door A_mieke op 17-06-09 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:08

Nog erger. Mijn moeder en ik zijn de laatste weken verslaafd aan lego spelen...

Nu heb ik dus voor 150 euro aan lego op marktplaats besteld :+