Wat is het raarste wat je ooit hebt vervoerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Wat is het raarste wat je ooit hebt vervoerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:41

Een doos met bijen! Ik heb de radio zo hard gezet, dat ik het gezoem niet meer hoorde. Was als de dood dat ze zouden ontsnappen...

Ik werk in het koeriersbedrijf van mijn vader en dit was een ritje van een klant. Hij heeft het nog weleens erger gehad. Werknemers van hem hadden zin in een geintje en hadden een paar dozen voorzien van hondenstront. Bij het inladen had hij al zoiets van wat is dat, maar pas einde van de dag kwam hij erachter haha... Heeft de hele dag met stinkende hondenpoep rondgereden :D.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:46

Mn moeder was ooit eens wat vergeten bij de supermarkt en dat gingen mn zusje en ik halen. Ik een komkommer en mn zusje met een krop sla onder de bagage-dragers op de fiets!! Was een heel raar gezicht.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:50

Een longeerzweep op de fiets naar m,n verzorgpony.. Wat een aandacht kreeg ik zeg! :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:22

Mayflower_ schreef:
Een supergrote vissenkom op mijn scooter. Heb dat ding tussen mijn benen moeten houden en had de visjes in de buddyseat. :')

En ik reed ook regelmatig met mijn zadel/zadeldekjes op de scooter omdat ik nog geen zadelkast had op mijn vorige stal. :')

En de cavia in de fietstas! Beestje had een tumor en moest naar de dierenarts. Ja niemand op dat moment aanwezig met een auto. Toen de cavia maar in een handdoek gewikkeld en in de fietstas meegenomen.

arm ding:o

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:26

Twee scheppen (van die grote tuin dingen) (zaten in groep 8 en hadden t geniale plan opgevat om een ondergrondse hut te gaan maken bij iemand in t weiland (met toestemming van die ouders hoor) en hebben weken lang gegraven tot we een gat hadden van 2 meter diep, 2,5 meter lang en 1,5 meter breed) Maar we hadden dus allemaal onze 'eigen' scheppen mee. Maar een jongen viel steeds van zn fiets af dus heb ik die van hem ook maar meegenomen :+

We hebben trouwens ooit 1 dag in de 'hut' gezeten. Daarna werd het er zo vies dat niemand er meer in durfde :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:30

chipieke schreef:
Een hele koffer vol stenen voor in de paardenstal :') Met de koffer open, wat keken ze raar :D

Ik heb eens mijn chihuahua meegenomen in mijn handtas op de fiets en dat vonden ze ook maar raar :+

welkom in nederland paris hiltonXD

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:32

ik een keer op de fiets; zadeldekje, zadel, hoofdstel, borstels, cap, chaps de hele mikmak dus:D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:37

3 geiten in een Suzuki Alto.
Ze hadden rododendron gegeten nadat ze ontsnapt waren (als je wil leren vloeken, moet je geiten nemen) en moesten ASAP naar de DA.......

een 2 persoonsbed + matrassen in een Ford Ka

zoveel mogelijk schapen in een VW busje gepropt om ze te verkampen

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:38

Een kofferbak vol met tuinaarde, een tweepersoonsmatras in een suzuki alto met drie personen erin, twee bedlattenbodems op de fiets, een complete rol vinyl in de auto (kreng was niet te tillen, auto lag op zijn reet), twee pony's in de trailer en in de auto 4 katten, een beo, een cavia en een konijn (verhuizing van de diergaarde naar Friesland)

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:39

Afgelopen moederdag een grote plant, kunt beter zeggen struik of kleine boom, achter op mijn fiets. Toen trok ik ook veel bekijks. :+

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:48

Een emmer paardenmest voor mijn stage :+
ze gingen op monitorenweekend een boerderij nabootsen maar hadden de geur nog niet :')
ik met die emmer door de stad gelopen :o
was een gesloten emmer met daarop Rijstpap :+ zeer toepasselijk :=

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:38

zo'n grote zitzak.
had die op marktplaats gevonden en was anderhalf uur reizen. dus ik heb dat ding gehaald. hij is mee de metro in geweest, de trein, bus en ook nog op de fiets.
schaamde me best wel. :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:46

:= Er bij het verbouwen van een tuin achterkomen dat je een rozenscherm van 1.80 bij 1.80 te weinig hebt laten bezorgen en met je golfje dat ding nog even ophalen bij het tuincentrum. Vervolgens bij het inladen pas achterkomen dat dat never nooit niet gaat passen. Dus: deken op het dak, scherm erop, spanbandjes door de open ramen, zelf door het raam naar binnen klimmen en rijden maar.

Met een geit voor een school uitstappen voor een spreekbeurt van mijn neefje was ook wel een andere topper. :+

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:57

Deze berg spullen op vier fietsen:
http://i6.photobucket.com/albums/y232/F ... C02501.jpg
En dan ziet een fiets er zo uit:
http://i6.photobucket.com/albums/y232/F ... C02502.jpg

En daar dan 500 km mee gaan fietsen! We hadden ook nog eens allemaal een piratenvlag achterop, dus bekijks hadden we.
Ook erg leuk was een televisie op een steekkarretje in de trein en de bus, een grasmaaier op de fiets, een boekenkast achterin een Almeratje en een levensgrote kamerplant op een skateboard.

Mijn huisgenootjes en ik hebben veel ervaring met maffe dingen vervoeren.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:02

-Op de fiets een ontzettend grote, harige, nep spin om een grap uit te halen met een vriendin :') ,

-als cadeau voor een vriend een grote tas met 2 opgeblazen ballonnen, 2 muizenvallen en een wc-borstel _O- ,

-een grote plant achterop als cadeau voor m'n vriendje,

-mijn een meter lange knuffel krokodil die ik voor mijn zesde verjaardag kreeg moest per se mee naar school achterop de fiets (met paraplu erboven om hem droog te houden en op een zitstoeltje, want Groentje moest wel lekker zitten :j )

-en op het dak van de auto een bank vastgebonden wat echt geen gezicht was.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:13

een jongetje van 7

die wij niet kenden en hij ons niet.

verhaal:
Ik was samen met een vriendin van mij op vakantie in polen bij nederlandse mensen, toeval wou dat die mensen oorspronkelijk vlak bij ons hadden gewoon in nederland. Zij hadden in nederland ook een jongetje dat af en toe naar polen kwam en dan met het poolse jongetje speelde (als vakantie dus). Nu was het andersom, het poolse jongetje zou naar nederland. En hij zou tegelijk met ons weer naar nederland vertrekken, maar ja een jongentje van 7 alleen op reis dat kan niet natuurlijk, alleen even een ritje polen-nederland-polen om het jochie weg te brengen was ook zo wat. Dus hebben wij hem meegenomen :')

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 05:02

Suzuki alto passen als je er met zn 2e in zit ook nog makkelijk 16 kratten cola in !

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 05:15

In de trein: Mijn hippe roze longeerzweep van de Hypo :')

En op de fiets.. Hmm ik weet niet..
Denk toch de Jollyball die nét, nét niet, achterop paste :Y)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:09

Yv_ schreef:
Een doos met bijen! Ik heb de radio zo hard gezet, dat ik het gezoem niet meer hoorde. Was als de dood dat ze zouden ontsnappen...

Ik werk in het koeriersbedrijf van mijn vader en dit was een ritje van een klant. Hij heeft het nog weleens erger gehad. Werknemers van hem hadden zin in een geintje en hadden een paar dozen voorzien van hondenstront. Bij het inladen had hij al zoiets van wat is dat, maar pas einde van de dag kwam hij erachter haha... Heeft de hele dag met stinkende hondenpoep rondgereden :D.

Engerik :+ :oo

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:15

een schaap en een shetlander in een opel Vivaro. :')

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:39

Ik heb een keer 7 lammetjes op de achterbank gehad, gekregen van goede kennissen, van Ede naar België toe.........Dat was 2 uur rijden :D
Blij dat we geen politie zijn tegengekomen.

En een keer een dode kip in een doos. De kip was verdronken in de badkuip die gebruikt werd door de geitjes als drinkvoorziening.
Ik heb de natte waterkip in een doos gedaan, in de auto en heb hem om half 7 in de ochtend bij een dierenarts voor de deur gezet :P
Laatst bijgewerkt door 1Boefje op 25-05-09 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:41

Ik had een Zebrakleed met zo'n groot hoofd erop gekocht en die moest per fiets naar huis. Dus dat ding in de fietstas van vriendin gedaan, en die kop stak eruit. Paar mensen keken toch wel ff raar op. _O-

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:59

Hahaha wat een hilaarisch topic omg ik kom echt grappige dingen tegen :P

Het raarste, mwoah, zadels, paardenzooi maar da's voor mij vrij normaal. Ging laatst drie dagen uit logeren te paard, reed daar zelf heen.
Had gewoon de complete achterbak EN achterbank volgeladen met spullen van paard en mij... Toen bedacht ik me dat ik idd altijd teveel spullen meeneem haha :P

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:22

Jildau schreef:
Ik neem altijd mijn sjabrakjes op de brommer mee naar huis om te wassen maar dan leg ik ze op mijn brommer alsof ik ze op een paard leg, en dan ga ik er bovenop zitten. Ziet er denk ik wel belachelijk uit. :+

Idem, en ook nog een hoofdkussen tussen je knieen, ik ging ergens logeren met de scooter. Vorige week nog twee visjes in een kruidvatsnoepzak op de metro en in de andere hand een lege visbak :')

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:22

Het raarste, goh... Daar kom ik niet direct op, misschien later wel. Wat het eerste in me opkomt is het drinkbekertje met water van mijn favoriete sopraan. Helemaal vanuit Brugge naar Mechelen (2 uur rijden) krampachtig vastgehouden samen met mijn beste vriendin, die de dapperde daad van beker-van-het-podium-ripping op haar naam mag zetten. :')