Bedankt voor je reactie! 
Wildgirl schreef:De grootste groep bestaat inderdaad uit 'overige landen voornamelijk EU'.
Dit betekent dat niet iedereen uit die groep uit hetzelfde land komt stel dat die groep uit 10 man bestaat dan komt er 1 uit Frankrijk,1 uit Spanje en ga zo maar door.
Klopt, dus dat betekent dat je ongelijk hebt:
Wildgirl schreef:Omdat dat de grootste groepen allochtonen in ons land zijn, dus ga mij niet vertellen dat ik niet weet wat het is

Citaat:
Je ziet ook dat de Turken en Marokkanen daarna tot de grootste groeperingen behoren vandaar mijn antwoord.
Vandaar je bovenstaande antwoord dat Turken en Marokkanen tot de grootste groepen allochtonen behoren? 
En nee hoor, de grootste groepen daarna zijn volgens de feiten: Indonesië en Azië.
Citaat:
Zie je in Rotterdam in bepaalde wijken groepen van 10 Spaanse jongeren staan, of Fransen?
Nee.
Daarintegen wel een hoop Turken,Marokkanen en Antilianen.
En Chinezen bijvoorbeeld.
Maar wat heeft dit te maken met de hoeveelheden in heel Nederland?
Citaat:
Gelijk dus maar beweren dat ik ongelijk heb is nogal kort door de bocht
Je zou het ook om kunnen draaien: jouw eigen bewering was wellicht nogal kort door de bocht. Feit is: je hébt ongelijk.
Citaat:
afgezien daarvan kijk ik ook meer naar de ervaring ipv de cijfertjes.
Qua cijfers woon ik namelijk in een redelijk ontwikkelde buurt, nou ik kan je vertellen dat dat echt niet zo is.
I know. Dat typeert namelijk de Wilders-stemmer. Je slaat PRECIES de spijker op z'n kop. Je baseert je op jouw eigen ervaring, die misschien vervelend is, en dus geldt het maar meteen voor alles en iedereen. Vervolgens gewoon maar wat roepen in plaats van naar de feiten te kijken. Zo creëer je dus vooroordelen. Jouw opmerking eerder in dit topic is daarvan een perfect voorbeeld.
Maar je kijkt meer naar ervaring. Je woont dus in een buurt met meer Turken en Marokkanen dan de cijfers aangeven?
Nu ben ik natuurlijk flauw maar kom op zeg... je kletst je er zo wel heel makkelijk onderuit. Toegeven dat je fout zat is ook een kunst.
Laatst bijgewerkt door Toekie op 17-05-09 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt