Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:10

Caira schreef:
Vriendlief overweegt nu om bij de domeinen een tank te kopen en deze op het pad te zetten en als er dan iemand aankomt dan komt er een vlaggetje uit met PANG.

Joh en weet je wat het ergste is: als ze het even gevraagd hadden dan hadden we het hek opengezet en konden ze op de parkeerplaats parkeren.

haha die is goed :')

inderdaad, als mensen iets vragen, kun je er nog over nadenken.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:11

Caira schreef:
Vriendlief overweegt nu om bij de domeinen een tank te kopen en deze op het pad te zetten en als er dan iemand aankomt dan komt er een vlaggetje uit met PANG.

Joh en weet je wat het ergste is: als ze het even gevraagd hadden dan hadden we het hek opengezet en konden ze op de parkeerplaats parkeren.

:') Sorry, maar ik plas nu écht bijna in mn broek van het lachen...... Ik ga in plaatjes denken, is niet goed.... :))

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:11

Liezel1 schreef:
Caira schreef:

:') Sorry, maar ik plas nu écht bijna in mn broek van het lachen...... Ik ga in plaatjes denken, is niet goed.... :))

Nog zo'n visueel ingesteld persoon hier, lig dubbel _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:12

Waat the hell! Dit is toch niet meer normaal? :oo
Ik ben zwaar benieuwd naar de afloop!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:12

kazary schreef:
Dan heb je ze nog langer op het erf als je de banden leeg laat lopen. :D

Nou, en schade aan je gazonnetje met dat gesodemieter met die krik enzo ;)

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:13

Liezel1 schreef:
Caira schreef:

haha, daar dacht ik ook aan :')

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:16

TS, ga je bij de buurman vragen of wacht je af tot het bezoek klaar is met bezoeken?

Als dit inderdaad zo is: belachelijk, ze hadden het toch kunnen vragen :n

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:17

MLoeser schreef:
Tuurlijk is ook gebeurd, die man was ook lang niet jarig.

Tevens is banden lek steken niet zo'n geweldig idee om dezelfde reden: dan heb je zelf een probleempje.

Ik had het niet over leksteken ;) Gewoon even laten leeglopen :)) En dan maar zien hoe en waar ze het weer gaan oppompen _O-

Liezel1

Ik zou het niet eens durven vragen om bij iemand in de tuin te parkeren... Dan zet je je auto toch langs de weg...
Of een stukje verderop waar het misschien veiliger is en tja, dan moet je wel wat verder lopen....

miss_lizje

OMG echt brutaal.
Ben zeer benieuwt hoe dit verhaal afloopt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:18

Politie bellen en laten slepen? Wat een brutaliteit zeg :oo Ik hoop trouwens niet dat het de visite van je buren is, want dan zijn die ook wel heel brutaal zeg.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:19

Daar ben je mooi klaar mee :oo
Wat een rare mensen heb je tegenwoordig toch. Ik woon in een studentenhuis met oprit, hoe vaak ik wel niet de oprit niet in of af kan omdat er mensen zijn die bij de buren (snackbar) wat te eten halen 8)7
Ik zou ze mooi de hele dag laten wachten, eerst jouw jeep dan straks die kennis van je.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:19

Je kan 'm trouwens mss ook wel zelf wegslepen en gewoon ergens buiten je erf droppen :') Nadeel is dan wel weer dat je niet ziet wie het zijn :)) Of als het zeker weten kennissen van de buren zijn de auto daar in de tuin zetten _O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:21

Wendy15 schreef:
Je kan 'm trouwens mss ook wel zelf wegslepen en gewoon ergens buiten je erf droppen :') Nadeel is dan wel weer dat je niet ziet wie het zijn :)) Of als het zeker weten kennissen van de buren zijn de auto daar in de tuin zetten _O-

Dan ben jij verantwoordelijk voor de schade die je aanbrengt ;) dus dat lijkt me een minder goed idee.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:22

Misschien toch maar met de kraan de auto in een weiland zetten, laat ze daar maar eens uitkomen :Y)

Koekje_

Ik heb er al chips met een dipsausje bij gepakt :))

Wendy15

Hmzzz ja is ook weer zoiets :\
Dan tóch maar de politie bellen en hun de auto weg laten slepen :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:23

IKbenEllen schreef:
Wendy15 schreef:

Dan ben jij verantwoordelijk voor de schade die je aanbrengt ;) dus dat lijkt me een minder goed idee.

Plus dat we toch in een beschaafde wereld leven, een excuus lijkt me toch genoeg. En zullen ze volgende keer vast meer opletten.

Wendy15

Re: Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:23

Hoe beschaafd is het om zonder het te vragen bij iemand in de tuin te parkeren? :=

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:24

Echt belachelijk hoe sommige mensen nadenken zeg! Of liever gezegd NIET nadenken hahaha!

Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Armaris

Ik had gewoon ff bij de buren aangebeld, zijn ze nou helemaal? :(

tessyke

als we in een beschaafde wereld leefden gebeurde dit niet lijkt me :')

Liezel1

Zelf geen schade toebrengen aan de auto, dan heb je nl de poppen aan het dansen....
óf zo laten staan en wachten tot ze bij je aan de voordeur staan (of je plantenbakken omver rijden om weg te kunnen komen ) óf de politie bellen en weg laten slepen....
Als je voor de laatste optie kiest en ze het is idd visite van de buren, dan staan ze ook binnen notime buiten _O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 13:25

Inmiddels staat de auto van een vriend er ook achter, en mijn ouders komen ook zo dus dan staan er 3 auto's achter.

Punt is: wij hebben een heel groot erf, zijn heus de beroerdste niet maar dit is echt inbreuk op onze privacy en die asociaalheid hoef ik volgens mij niet te pikken. Ik zal geen eigendommen vernielen want dat vind ik niet kunnen. Maar het heeft flink geregend en de auto staat er al een paar uur dus ze zullen er ook niet zonder slipsporen uit komen en dat vind ik zonde van mijn gazon.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:25

Gewoon strak inparkeren en ze er straks eens op wijzen dat dat niet zo beleefd is. Let wel op dat ze de rest van het gazon niet vernielen als ze op een andere manier toch nog proberen weg te komen :Y)

Ik merk dat hier bij ons ook wel een beetje. Enkel en alleen in de vakantieperiodes overigens. De mensen die hier wonen komen ook gewoon binnen gelopen, maar altijd langs het hek aan de voorzijde, en alleen als dat open is, en vervolgens recht naar ofwel de smidse ofwel de voordeur, om te kloppen, niks roendpiepen. Dat is hier de gewone gang van zaken.

Toeristen doen het ietswat anders, die doen gewoon het hek open, en komen eens rondkijken, of komen via een bergpad door de weide naar beneden gedwaald.
Ik blijf hopen dat ze niet op een dag tussen de paarden terecht komen, want die gaan echt feesten dan.. :-D
Laatst bijgewerkt door Ruga op 03-05-09 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt