Als ik mijn tas bij me heb: telefoon, portomonnee, elastiekjes, flesje water, tampons, borstel, geurtje, lippenbalsem, sleutels, paar aanstekers, sigaretten & agenda.
Als m'n tas niet mee gaat; sleutels, portemonnee, aansteker, sigaretten & telefoon
MiSsY_Me
Geplaatst: 03-05-09 18:01
_Amyyy schreef:
Mijn telefoon. Wordt al zenuwachtig als ik m niet binnen handbereik heb
Ik heb altijd een handtas bij, daarin zitten standaard de volgende dingen: huissleutels, autosleutel, telefoon, portemonnee, agenda, make-up tasje, labello, borstel, sigaretten + aansteker.
Marijee
Geplaatst: 03-05-09 20:10
Mobiel, sleutel, ipod
Destino
Geplaatst: 04-05-09 13:53
labello, mobiel, spiegel (ik heb lenzen en dat is dus wel zo handig ) portemonnee en sleutels! Dit zit eigenlijk altijd wel in mn tas
Telefoon en sleutels echt altijd en meestal ook portemonnee en OV kaart.
eenitraM
Geplaatst: 04-05-09 13:55
Elastiekje (in mijn haar of om mijn pols), telefoon, 2 aanstekers (waarom? Geen idee) Sigaretten, portomonee, make up en binnenkort mijn zonnebril. Ohja, 2 paar sleutels.. echt zo vaag.
Altijd mijn telefoon En als ik ga stappen altijd mijn telefoon, geld, vaseline en fietssleutel (jup, altijd 4 dingen opzak *check*)
En verder, als ik ergens heenga en mijn tas meeneem: Flesje water Portomonee Vaseline Handcreme Paraplu Sleutels Agenda (vaak) Tampons (tja, sorry ) Paracetamol (al willen die ook wel eens opzijn) Medicijntjes
Ehm, dat was het wel? Maar dat zit gewon standaard inmijn tas. Dus dat blijft er altijd mooi inzitten.
Klaasje
Geplaatst: 04-05-09 15:21
Ik heb eigenlijk altijd m'n tas mee, met daarin parfums, toilettas, deo, sigaretten, aansteker, geld en m'n sleutels. Oh, en m'n mobiel. Als ik m'n peuken, aansteker en mobiel niet mee heb wordt helemaal gek..
ipod, elastiekje, deo, sleutels, wat geld en mn mobiel
Evanescence8
Geplaatst: 04-05-09 15:28
Mijn haar, wierrookgeur en kleren. Verder heb ik niets dat ik standaard bij me heb
Kaboutertjes
Geplaatst: 04-05-09 15:33
Een pakje kauwgom, mobiel en deo
marlies85
Geplaatst: 04-05-09 15:35
Als ik naar stal ga heb ik alleen m'n huissleutels en de sleutel van m'n zadelkast bij.
Meestal heb ik in m'n tas zitten : portemonee met wat geld, bankpas, id-kaart, ponsplaatjes en donorcodicil. M'n mobiel, pakje papieren zakdoekjes, brillenkoker met daarin m'n zonnebril op sterkte, brillendoekjes, sleutelbos en wat balpennen. Voorheen zat er meestal ook wel een aansteker in en een pakje shag en nog 1 of 2 extra pakjes vloeitjes...maar das niet meer nodig omdat ik niet meer rook
Like_peres
Geplaatst: 04-05-09 17:04
áltijd mijn mobiel en sleutels maar eigenlijk ook wel mijn portemonee en vaseline.
Sleutels, water, bach rescue, neusspray, portemonnee. En liggloss als ik er aan denk, ligt er ook aan waar ik naartoe ga natuurlijk. Niet als ik naar de paarden ga.