Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Net als het verkeerd schrijven van die Engelse woorden.
Omgekeerd ken ik geen énkel woord voor 'gezellig' in het Engels. Fun, amusing.. Heeft 't allemaal niet.
Maar da's weer offtopic.
..
Wie weet komt dat omdat ik het woord 'knus' eigenlijk nooit gebruik.
Ikima schreef:Net als mensen die sank you zeggen i.p.v thank you.
Als je het niet goed kunt uitspreken dan moet je het gewoon bij je eigen taal houden.
). Als het mag hou ik het dus gewoon bij Nederlands, maarja dat snappen ze hier niet dus ik moet wel. En weet je hoe belachelijk veel worden een th in zit
Ikima moest wel lachen om jouw opmerking!

... misschien omdat het mij zo makkelijk af gaat is het moeilijk voor te stellen dat het anderen niet lukt. Maar in feite is het toch gewoon je tong losjes tegen je boven tanden leggen van onderaf en dan er tussen door blazen (dus tussen tong en boventanden...) suleilitha schreef:Cosy, alleen is cosy meer knus dan gezellig.
(jep, al eens meegemaakt
)
Engels is wel mijn tweede taal.. Soms kun je je gewoon beter uitdrukken met een engels woordje/zinnetje/verhaaltje tussendoor.. Ja toch?
.. lastig als je in amerika woont
Shiloh schreef:ik zeg youth en three op dezelfde manier met de th hoor? th met inademen kan toch helemaal niet? voelt raar...
hmm, ok, met andere letters erbij kan me voorstellen dat dat lastig kan worden. oefenen? als miljoenen mensen in de wereld het doen, moet het mogelijk zijn toch.. lastig als je in amerika woont

....