Ménnn wat was ik verliefd op die schoenen, ik voelde me zo stoer daarmee haha.
Ik had lichtblauwe met zo'n prachtige witte 5cm zool. Omg, waar is het misgegaan toen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als ik die foto's nu zie schaam ik me met terugwerkende kracht nog dat ik er zo bij heb gelopen 
Ach, wie weet vinden we dit topic over 10 jaar terug en lachen we dan om de dingen die we nu dragen, Birckenstocks, Crocs, leggings, ballerina's enzo

Britt90 schreef:Hahaha leuk topic! En inderdaad zó herkenbaar!
Kennen jullie ook nog de versie plateauschoenen met wieltjes erin, waardoor je nog kon skeeleren ook op je schoenen?
). een groene van Cars

TurdusMerula schreef:Wat een ontzettend leuk topic, dit! Of eigenlijk, 'fout'...
Ik herken alle genoemde dingen idd, heb gelukkig aan een hoop niet meegedaan, had toen al niet zo veel met de trends...
Palladiums vind ik nog steeds fijn, alleen zijn ze niet meer zo gemakkelijk te krijgen.
Dr. Martens zijn nu ook 'alternatief' terwijl die vroeger veel werden gedragen, ook door kinderen...
(Als ik weer geld heb en echt schoenen nodig heb wil ik de hoge paarse laarzen ervan... Jeuj!)
ik krijg nu nog last van mn enkels als ik bedenk dat ik ooit op zulke schoenen heb gelopen de mijne waren bordeaux rood en ik vond ze toen gaaf
alleen ik werd groter en toen was ik volgens mij zelf te groot om ze te dragen
krijg je als je als 14 jarige al 1,80 bent
, Maar die spice girls schoenen vond ik altijd te lelijk
gaf mij mn trainings broek van filla maar met mn druk knoopjes en mn nike schoenen er onder

op een gegeven moment was het ook mode om van die dunne zilveren armbanden om je pols te doen
op een gegeven moment had ik om beide een stuk of 10