Ilzas schreef:Nou, sorry, ik ben gewoon wel slim. Je kan een hoop van me zeggen. Maar ik heb zowel een post-HBO opleiding als de universiteit gedaan (niet afgemaakt, by the way). Mijn werk is op HBO/ Universitair niveau (maar wilde het niet overdrijven). Ik was toegelaten bij Mensa en ook een intelligentietest op de universiteit heeft dat uitgewezen. Je kan een hoop rottigs van me zeggen, heus wel, maar niet dat ik dom ben. Het spijt me zeer.
Normaal gesproken schrijf ik (redelijk) foutloos Nederlands, en als ik hier tikfouten maak, dan komt dat omdat ik gewoon "major" over de zeik ben op het moment.
Wellicht dat je goed kunt leren en dingen op werkgebied praktisch kunt bekijken, maar voor mij is dat niet 'slim'. Slim houdt meer in dan je opleidingsniveau of IQ, maar goed, je bent er nogal van overtuigd.
Wellicht dat je ook dát een stukje opzij kunt zetten, als ik je posts zo lees, dan zou je geen vriendin van me kunnen worden (bij wijze van) en begrijp het dat de 'doorsnee mens' jouw gedrag tegen de borst stuit.
De d/t fouten zie ik ook in eerdere posts van je, waar je niet over de zeik bent.
Ik denk dat je een te groot ego hebt, als je daaraan zou werken, dan zou je op sociaal vlak ook een prettiger persoon worden
[/quote]
Sorry, IK wilde niet arrogant overkomen. Maar JIJ begon dat ik niet intelligent ben. Dan mag ik mezelf verdedigen, neem ik aan.
Och, Bokt is maar prive he, al staan al mijn posts vol tikfouten, wat dan nog?[/quote]
Dit komt heel erg onvolwassen over! :S Ja maar JIJ zegt.. Pfffff lieve mensen hou toch op!!!!!!! Intelligentie wat is dat nou??? Wat kun je nou opmaken uit een IQ wat een ONZIN. Jezelf te goed vinden en te slim voor andere. KOTS. Dat je dat zo neer durft te zetten op bokt dat getuigd niet van intelligentie maar van een hele hoop lef en eigendunk! BAH
En je geeft aan de vrienden van je vriend niet leuk te vinden en daarom je relatie misschien wel wil beeindigen.. Hmmm oke.. Heb je die mensen soms 24/7 om je heen ofzo? Hoe moeilijk is het om te zeggen nou schat ga lekker alleen have fun of ik ga met vriendinnen iets doen of gewoon je best doen. Al ga je over het weer praten je kunt het ook jezelf én je vriend onnodig moeilijk maken he?!
(sorry heb niet het hele topic gelezen maar las dit en MOEST reageren)
EDIT: Sorry lees nu inderdaad dat het hele topic een andere wending heeft gekregen! Mon excuse!!!!!
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 24-04-09 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt