Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
patserke schreef:priscilla schreef:Ook ik zit momenteel thuis (overspannen) en heb ook mijn kat hondje en mijn kids... en een heel lief paardje dat ik even een tijdje bijrijdt. Verder rij ik voor een man hier uit de buurt af en toe pony's die voor de verkoop zijn.
Verder ben ik ook veel thuis en stap zelden helaas...
misschien kunnen wij en carola_smid wat afspreken!
dagje giethoorn ofzo
moonsparkle schreef:lieniminnie schreef:bokt vind ik ook een leuk idee ja!
en ik denk dat het via hobbys toch t makkelijkst gaat. Alleen uitgaan zou ik zelf ook nooit doen. misschien kan je een vriendin laten komen en dat je samen met haar naar n kroegje gaat en wat mensen aanspreekt? Ik denk dat mensen hierdoor alleen maar denken wat leuk dat ze komt praten dan dat ze je uitlachen
houten.. ik ken t alleen omdat ik er op school zit! maar t deel wat ik ken is ook niet heel erg bruisend
Wij zitten op dezelfde schoolMaar overigens vind ik het dus inderdaad fijn dat als ik me dus zou vervelen of even iets aan iemand kwijt wil ik iemand zou hebben waarmee ik op dat moment even af kan spreken.
Unfaithful schreef:lieniminnie schreef:bokt vind ik ook een leuk idee ja!
en ik denk dat het via hobbys toch t makkelijkst gaat. Alleen uitgaan zou ik zelf ook nooit doen. misschien kan je een vriendin laten komen en dat je samen met haar naar n kroegje gaat en wat mensen aanspreekt? Ik denk dat mensen hierdoor alleen maar denken wat leuk dat ze komt praten dan dat ze je uitlachen
houten.. ik ken t alleen omdat ik er op school zit! maar t deel wat ik ken is ook niet heel erg bruisend
Hahah het is niet heel bruisend, maar ik woon hier nu bijna 17 jaar en er zijn opzich nog wel leuke dingen te doen. Maargoed je bent met de trein zo in Utrecht dus er is genoeg binnen je bereik