vrienden maken..*zucht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetselina

Re: vrienden maken..*zucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:50

Via bokt is inderdaad wel een goede plek om mensen te leren kennen en ontmoeten.

Ik heb via vriendin.nl een meid leren kennen waar ik nu veel mee e-mail en willen binnenkort misschien afspreken. maar vind het ook wel griezelig.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:46

patserke schreef:
priscilla schreef:
Ook ik zit momenteel thuis (overspannen) en heb ook mijn kat hondje en mijn kids... en een heel lief paardje dat ik even een tijdje bijrijdt. Verder rij ik voor een man hier uit de buurt af en toe pony's die voor de verkoop zijn.
Verder ben ik ook veel thuis en stap zelden helaas... :(

misschien kunnen wij en carola_smid wat afspreken!
dagje giethoorn ofzo

Ik zat ook al te denken aan een meeting van overijssel :j
Laat maar weten als je een keer wil afspreken Priscilla, woon ook in Zwolle en misschien is dat ook makkelijk voor je.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:44

Lijkt me erg leuk... Alleen heb ik vandaag te horen gekregen dat ik weer therapeutisch aan het werk moet :( En moet even kijken wanneer het uitkomt ivm vriend zijn werk en mijn kids.

@C_arola Zou je eventueel kunnen helpen je angst te overwinnen. Waar in Zwolle woon je?

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:12

ik wil ook wel van mijn angst af:D
wil er misschien iemand zaterdag of mischien zondag naar een pony kijken in berghem ligt bij oss, wel iemand met ervaring. als je niet te ver woont kunnen we je ophalen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:05

@Patserke waarom zo ver weg?? Er zijn zoveel leuke pony's in de buurt!..
En welke angst heb je dan? Ook met paarden? Nee toch zeker...

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:30

nee niet met paarden, tja ik werd erop verliefd toen ik een foto zag, ik woonde eerder in brabant toen kon ik er zo even langs haha. maar me vriend rijd erheen, alleen nu nog iemand vinden die ook zaterdag een middagje mee wilt

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:40

Ja helaas kan ik je helpen heb weinig tijd momenteel had je anders met alle liefde geholpen. Je had ook gereageerd op een leuke zwarte hengst he?

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:47

ja klopt.. maar ga eerst toch deze eens bekijken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:58

Is je goed recht meid. Ik ga verder ook niet over deze piny.. Ik rij alleen af toe voor deze man. Weet dat hij ook soms erg prijzig kan wezen met zijn pony's vandaar dat ik je vroeg.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:00

@ TS
Ik woon nu bijna 2 jaar in Veenendaal en kende hier ook helemaal niemand.
Al mijn vrienden en familie achtergelaten in Friesland....voor een liefde hier ;)
Ben gaan werken bij een callcenter en vanuit daar 4 leuke mensen leren kennen :D
En natuuuuurlijk heeft bokt ook haar steentje bijgedragen _/-\o_
Had een topic gemaakt dat ik opzoek was naar een verzorgpaard, en daardoor hebben 2 leuke dames me een pm gestuurd :D
Later aangemeld in een huiskamertopic, waar mensen uit de omgeving inzitten :D

Zit weer helemaal in mijn hummetje :Y)
Ipv thuis zitten na het werk of op een vrije dag,ben ik nu heerlijk met de dames mee naar de knollen,of lekker wat drinken ergens *\o/*

Dus mijn tip:
Zoek op een huiskamer topic waar mensen uit je omgeving zitten, en maak daar wat contacten ;)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:04

priscilla schreef:
Is je goed recht meid. Ik ga verder ook niet over deze piny.. Ik rij alleen af toe voor deze man. Weet dat hij ook soms erg prijzig kan wezen met zijn pony's vandaar dat ik je vroeg.

ja ik vond het ook best prijzig voor een paardje...maar wie weet word er iemand anders gelukkig mee ;)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:06

Mag ik vragen wat hij vroeg? hahaha ik lach nl nu alweer denk nl zo 4 he of niet?
En weet je hoe denkt? er loopt altijd wel een gek rond die het betaald... Maar zal eens met hem praten misschien dat hij nog wel zakt anders komt hij nooit van zijn grote ponystapel af...

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:13

haha ja idd, maar hij heef toch ook geen papier, daarom vond ik hem een beetje duur voor die prijs

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:14

Veenendaal is trouwens ook dicht bij mij. :D

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:21

Als iemand misschien zin om te meeten heeft in de regio: Leeuwarden/Harlingen :)?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:30

In het weekeind een keer, sure! mn ouders wonen vlak bij leeuwarden.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:48

Hihi ja klopt heeft geen papier.. moeder heeft wel papier maar hij verder niet.. Is wel erg braaf en zit ook meer in maar het meisje dat hem reed is lief van karakter en vroeg niet veel door... Heb hem nu twee keertjes eventjes gereden en zit echt veel in maar ja.. 4??? Ach ja.. Wat moet ik ervan zeggen hahaha (ja dat hij vaak wel krijgt voor zijn pony's wat hij vraagt...)

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:06

moonsparkle schreef:
lieniminnie schreef:
bokt vind ik ook een leuk idee ja!
en ik denk dat het via hobbys toch t makkelijkst gaat. Alleen uitgaan zou ik zelf ook nooit doen. misschien kan je een vriendin laten komen en dat je samen met haar naar n kroegje gaat en wat mensen aanspreekt? Ik denk dat mensen hierdoor alleen maar denken wat leuk dat ze komt praten dan dat ze je uitlachen

houten.. ik ken t alleen omdat ik er op school zit! maar t deel wat ik ken is ook niet heel erg bruisend :P

Wij zitten op dezelfde school :Y) Maar overigens vind ik het dus inderdaad fijn dat als ik me dus zou vervelen of even iets aan iemand kwijt wil ik iemand zou hebben waarmee ik op dat moment even af kan spreken.

toevallig! :D wat doe je voor opleiding?? je klas is uds ook niks? neem ik aan dan..?

Unfaithful schreef:
lieniminnie schreef:
bokt vind ik ook een leuk idee ja!
en ik denk dat het via hobbys toch t makkelijkst gaat. Alleen uitgaan zou ik zelf ook nooit doen. misschien kan je een vriendin laten komen en dat je samen met haar naar n kroegje gaat en wat mensen aanspreekt? Ik denk dat mensen hierdoor alleen maar denken wat leuk dat ze komt praten dan dat ze je uitlachen

houten.. ik ken t alleen omdat ik er op school zit! maar t deel wat ik ken is ook niet heel erg bruisend :P

Hahah het is niet heel bruisend, maar ik woon hier nu bijna 17 jaar en er zijn opzich nog wel leuke dingen te doen. Maargoed je bent met de trein zo in Utrecht dus er is genoeg binnen je bereik :P

hahaha ja nouja ik ken ook alleen het stuk van school naar het station :P

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 22:10

B06DV dierenverzorging niveau 3 3e leerjaar. Mijn klas bestaat uit 6 mensen, waarvan er geen één echt in de buurt woont. Nu kan ik wel met veel mensen van school opschieten maar alle wonen ze niet echt in houten/utrecht.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:46

miepmiep91 schreef:
Als iemand misschien zin om te meeten heeft in de regio: Leeuwarden/Harlingen :)?

JA! HIER! :wave:
Ik woon in LWD xD

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 22:04

Oke bijna klaar dus moonsparkle! wel écht balen dat niemand in de buurt woont zeg...
heb je al n plannetje om 'vrienden te maken'?

Ik zit in het eerste jaar van dier&gezondheid :P leuke school vind ik :j

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:15

Ik ga in juni verhuizen naar Tilburg voor mijn vriend, dus ik zie er ook wel een beetje tegenop om daar nieuwe vrienden te gaan maken. Ik neem mijn paard mee, dus ik hoop daar op de manege wat leuke contacten op te doen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:18

Lotje02 schreef:
Ik ga in juni verhuizen naar Tilburg voor mijn vriend, dus ik zie er ook wel een beetje tegenop om daar nieuwe vrienden te gaan maken. Ik neem mijn paard mee, dus ik hoop daar op de manege wat leuke contacten op te doen

Kom gezellig een keertje in breda dan langs :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:23

welke manege ga je staan? ik heb daar 20 jaar gewoond

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:28

Wat leuk! Ik heb ook in Houten op school gezeten 1,5 jaar lang. Zou nu in de 3e moeten zitten van Dier&Gezondheid of in de 2e (ben blijven zitten). Leuke school vond ik het wel opzich hoor, vind het namelijk nog steeds jammer dat ik het niet vol kon houden door ziekte. Wonen jullie beetje in Houten in de buurt of niet? Voor mij was het 1,5 uur reizen..