Caesar schreef:Er zijn mensen die thuis werken. Die dus zowel werk als prive met elkaar vertoeven. Misschien is dat bij HC ook het geval?
Wij leven op/van een eco-boerderij in het bergachtige hart van andalucía.
Ik kom nét binnen met de melk van de geiten.
´Mijn´ vrouw is wat van het gister door mij onder dak gelegde groen onder ´haar´ kleinvee te verdelen. Ze was inderdaad blij verrast.
De kippen hebben weer een dozijn eieren gelegd. Vanmiddag greng ik daarvan een mandje naar het dorp als ik mijn zoon naar sport breng. Gelijk een paar zakken voer mee terug naar boven.
Dat voerzakken sjouwen doe ik in de regel omdat dit fysiek zwaar is. Ikan een paar zakken van 40-50 kilo nu eennmaal een stuk beter beuren en versjouwen van mijn meiske omdat ik een dimensie stérker ben
Het zou dom zijn om daar door misvattingen over emancipatie geen efficiënt gebruik van te maken.De opmerking van VVL is trouwens in verschillende opzichten in één zinnetje al kwalificerend door sprongen naar conclusies op basis van vooroordelen.
hc

. Laat die kerel zich maar bewijzen
.

Dus als je je als vrouw NIET aan een man wilt binden zit je goed want de wereld zou op beter plan komen? Als je je wel bind is het niet goed?