Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:MarcoBorsato schreef:Ik kijk geen gtst...wat is een Maxime
Een Maxime is een hele slinkse achterbakse stoker die altijd zelf het slachtoffer speelt, van niks weet en heel aardig doet maar mensen heel gemeen achter hun rug erin luist.
MarcoBorsato schreef:meggiemeg dat is echt flauw van je vriendin...
Luigi schreef:Hyves is leuk maar kan ook vervelend zijn en dan bedoel ik hoe moeilijk je het zelf natuurlijk maakt. Ik kijk ook vaak op de hyves van mn ex en ik kan 1000 keer tegen mezelf zeggen dat ik het niet moet doen maar toch doe ik het weer en ik wordt er elke keer weer chagarijnig van als ik erop kijk
.

Ik vind dat juist het leuke aan hyves, dat je kan zien hoe het met anderen gaat die je lang niet hebt gezien en gesproken enzo.
Juul schreef:No offence maar ik vind dat wel een beetje ver gaan Ilzas.. beetje zelfrespect mag ook wel hoor.. Ik bedoel: concurrentiestrijd, belangrijk hoeveel vrienden je hebt? Dat is maar net hoe je het zelf interpreteert.. En depressief van leuke foto's en verhalen van anderen vind ik ook wel erg ver gaan.. Wees blij voor ze.Ik vind dat juist het leuke aan hyves, dat je kan zien hoe het met anderen gaat die je lang niet hebt gezien en gesproken enzo.

Juul schreef:No offence maar ik vind dat wel een beetje ver gaan Ilzas.. beetje zelfrespect mag ook wel hoor.. Ik bedoel: concurrentiestrijd, belangrijk hoeveel vrienden je hebt? Dat is maar net hoe je het zelf interpreteert.. En depressief van leuke foto's en verhalen van anderen vind ik ook wel erg ver gaan.. Wees blij voor ze.Ik vind dat juist het leuke aan hyves, dat je kan zien hoe het met anderen gaat die je lang niet hebt gezien en gesproken enzo.
Kikovski schreef:Suzanne F. schreef:
Een Maxime is een hele slinkse achterbakse stoker die altijd zelf het slachtoffer speelt, van niks weet en heel aardig doet maar mensen heel gemeen achter hun rug erin luist.
O zo iemand had ik ook als vriendin, grote fout.. Iedereen tegen me op stoken en dan doen alsof er niks aan de hand is