Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

lijntje87 schreef:xTamara schreef:Nou je wilt toch dat je leerlingen positief over je denken?
Dat bereid je mt schreeuwen, ouders bellen niet.
nee, ik denk niet dat leraren daar iets om geven

Al vinden ze mij de grootste bitch op aarde, zal mij werkelijk een worst wezen.
Je had bij mij maar aanwezig te zijn en anders had ik nog wel een ander leuk klusje voor je. Simpel.
Urielle schreef:Ligt aan de ernst van de zaak Myrthe. Ik ben vorige week uitgescholden door een leerling voor k*th**r. Geloof maar dat ik dan geen waarschuwing geef, dat is eruit, straf en worden de ouders voor gebeld (leerling had pech, was derde keer dus ook een schorsing).
Roken is hier redelijk gemeengoed dus ik weet niet wat ze daarmee doen eigenlijk, maar drank/drugs is ook zonder waarschuwing tjakkaaaa volgens mij.
Blijkbaar heeft jouw docente dit ook zeer ernstig opgenomen (wat staat er in het schoolreglement?).
). Vooral bij een vak als tekenen of handarbeid is het toch juist de bedoeling de leerlingen een beetje creatief te laten denken. Weet ook niet welk vak jij geeft natuurlijk, begrijp wel dat zoiets bij nederlands oid natuurlijk wat lastiger word. Urielle schreef:xxmyrtheexx schreef:ik zie het verband ook niet echt tussen schelden en roken.
Het is allebei tegen de schoolregels

liedje89 schreef:Urielle schreef:Het is allebei tegen de schoolregels
Kauwgum kauwen was bij ons ook tegen de regels, maar dan kreeg je nog wel een waarschuwing hoor en dan werd er ook niet naar huis gebeld. Als je je leraar uitscheld vind ik echt een heel ander verhaal.

)
xDramaQueen schreef:ik vind het zeker geen ander vehaal, het heeft allebei met respect te maken, uitschelden is geen respect voor een oudere en roken is ook geen respect voor je ouders (ook dus oudere).
het is al eens gezegd, wie zijn billen brand....
zit iets goed mis als je zoiets stiekem moet doen, geef jezelf de schuld jij bent ermee begonnen niet zij. verbeter de wereld en begin bij jezelf

xTamara schreef:xDramaQueen schreef:ik vind het zeker geen ander vehaal, het heeft allebei met respect te maken, uitschelden is geen respect voor een oudere en roken is ook geen respect voor je ouders (ook dus oudere).
het is al eens gezegd, wie zijn billen brand....
zit iets goed mis als je zoiets stiekem moet doen, geef jezelf de schuld jij bent ermee begonnen niet zij. verbeter de wereld en begin bij jezelf
Nou nou.. Als ik dus rook terwijl mijn ouders dat niet willen heb ik geen respect voor mijn ouders?
Vergezocht
Mijn zus rookt dus ook en die heeft zeker nog wel respect voor mijn ouders en de rest van de mensen die tegen roken zijn..
xDramaQueen schreef:wanneer jou ouders je dat verbieden en je bent nog onder de 18 vind ik dat zeker respectloos ja, ze vragen iets van je hoe moeilijk is het om even te wachten tot je het huis uit gaat? als je onder hun dak woont moet je je aan hun regels houden heel simpel. doe je dat niet, vind ik niet dat je respect toont nee.

xTamara schreef:xDramaQueen schreef:wanneer jou ouders je dat verbieden en je bent nog onder de 18 vind ik dat zeker respectloos ja, ze vragen iets van je hoe moeilijk is het om even te wachten tot je het huis uit gaat? als je onder hun dak woont moet je je aan hun regels houden heel simpel. doe je dat niet, vind ik niet dat je respect toont nee.
Ouders verbieden wel meer.. Niemand luistert toch altijd 100% naar hun ouders?
En invloed van vrienden e.d. kunnen zo gemeen zijn..
Als jij alleen maar vrienden hebt die roken, ga je het vanzelf ook proberen.