Hoeveel drank voor jullie de max als je nog moet rijden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:50

Helemaal niets, hoogstens een sipje van iemands wijntje om te proeven. Ik merk dat mijn reactievermogen in het donker, aan het eind van een lange, vermoeiende dag zowiezo al wat minder is, laat staan dat ik er dan nog een stoot alcohol bij ga gooien.
Hoeveel iemand nog veilig kan drinken hangt van de persoon af. Een boom van een kerel wordt nou eenmaal minder snel door een glas alcohol beïnvloedt dan ik, met mijn 1.56m. Toch vind ik 1 á 2 glazen echt het maximum, en het liefst helemaal niets..
Ik ga echter wel vaak met een flinke slok op met de fiets naar huis. Zou eigenlijk ook niet moeten :Y)

Djoena

Re: Hoeveel drank voor jullie de max als je nog moet rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:14

Bij mij ook helemaal niks :) Wat andere doen moeten ze zelf weten, maar als er gedronken is stap ik de auto niet meer in en pak ik een taxi :j

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:54

Als ik de BOB ben drink ik geen alcohol.. simpel.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:48

Ik drink helemaal niks als ik niet moet rijden.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:45

Ik drink helemaal geen alcohol als ik nog moet rijden.
En stap ook echt niet bij iemand in de auto die meer als 2 glazen opheeft.

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:21

Ook ik drink niet als ik rijden moet. Ik heb hier alleen 1 bij hoge uitzondering op en dat is met kerst. Als we ergens gaan eten (meestal bij ouders) dan drink ik 1 glaasje wijn bij het eten. En dan eet ik dus goed en zitten we daar ook vaak nog wel een uur of 4.
Maar verder echt never nooit. Ik bekijk het altijd zo, je kunt altijd een ongeluk krijgen, maar als je hebt gedronken(ook al is het maar 1 glaasje) dan blijf je toch altijd degen met drank op. Ik zou het mezelf nooit vergeven iig.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:58

Ik drink ook nooit als ik nog moet rijden en zeker niet als ik de bob ben dan drink ik sowieso niet.
Toch heb ik me vorige week vergist :+ ik ga altijd op de fiets naar de muziek en daar drink ik altijd nog 2 glaasjes wijn en dan ga ik naar huis MAAR....... afgelopen maandag was ik met de auto, maar dat was ik helemaal vergeten. Dus ik zou naar huis gaan, op zoek naar mijn fietssleutel en kwam er toen achter dat ik met de auto was. Ben wel gewoon naar huis gereden omdat het hooguit 500 meter is,maar voelde me er echt niet goed bij :n

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:33

Als ik moet rijden drink ik soms 1 of max. 2 drankjes. Verder de hele avond ice tea of iets dergelijks.
Meestal zorg ik wel voor vervoer :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:34

Ik drink helemaal geen drank als ik moet rijden. Als ik niet hoef te rijden drink ik ook niet zo veel hoor :+

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:37

Ik heb mn rijbewijs nog niet. Maar aangezien ik bijna nooit drink merk ik het meteen als ik 1 wijntje neem bv. Ik zal dus ook nooit auto rijden als ik iets op heb. Dan blijf ik wel slapen ofzo.

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:00

Helemaal niets! Ik drink weleens een alcoholvrij biertje, is wel lekker, maar ik raak geen druppel drank aan. Ik heb ooit gereden met 3 bier op, nooit meer. Je denkt dat je niet aangeschoten bent, maar je merkt in de auto duidelijk dat je dingen als rood licht en dergelijke later opmerkt.