wat een gez*k hier

nu snap ik waarom ik elke keer van de weg gedrukt word als ik naar stal rijd! dat is bokt!
het zal mij aan m'n kont roesten hoor, maar als ik naar stal rijd in omstandigheden als deze (harde wind en regen) met mijn autootje van 670 kg.. een seat marbella van 17 jaar oud..
dan ga ik écht geen km harder ''op m'n teller'' die teller geeft mijn snelheid aan en daarmee uit..
dat die halvegare zakenpik met z'n volvo zich dan opwindt is zijn pakkie aan.. trapt ie z'n pedaal maar in en komt voorbij, opgedonderd..
en ja, voor drempels rem ik, mijn auto heeft geen perfect uitgebalanceerde vering enz op zoiets.. dus wil ik niet mijn kop stoten aan het lage dakje..
dat die halvegaren mij dan midden op kruisingen gaan inhalen, gauw autos ervoor donderen en vooral érg dicht erop gaan rijden dat mag wél want ik rijd immers ''maar 60 op de
teller''? dream on.. degene die dan de situaties veroorzaakt is die áchter mijn bolleke, niet ik hoor

zo, ik tuf morgen nog een rondje, en ik zal zwaaien naar de bokkers die mij met mijn kreukelzonevrije koekblikkie van de weg willen duwen.. ik zou me met m'n paard amper meer op de weg durven vertonen joh! dat kereltje gaat bij lánge geen 60km/h...
mag niet dan? want anders pas ik me niet aan en opstopping en veroorzaker ergenis enzo?

krom

HC *ode*