maar gefeliciteerd met je ingevorderde boete!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xx_ladyilse schreef:vandaag de 2e brief binnengekregen...... Na mijn brief en "vragenlijstjes" over hun onduidelijkheid. Mijn boete word dus ingevorderd. Over toch het nalatenschap van arriva en NS dat ze dingen niet duidelijk neer zetten. iedereen bedankt voor het meehelpen, ook als je het niet met mee eens was;)
xx_ladyilse schreef:nou ja ik heb altijd geleerd dat deze weer word terug geboekt, ze hebben inmiddels ja een schuld bij mij, ik heb de boete betaald die ik uiteindelijk niet hoefde te betalen, dus storten ze deze weer terug. Dat noem ik ingevorderd, maar kan ook mijn eigen taal zijn;) geeft toch niets ?
@amondi waar slaat dat op?
Lekker duidelijk. Anoeska schreef:xx_ladyilse schreef:nou ja ik heb altijd geleerd dat deze weer word terug geboekt, ze hebben inmiddels ja een schuld bij mij, ik heb de boete betaald die ik uiteindelijk niet hoefde te betalen, dus storten ze deze weer terug. Dat noem ik ingevorderd, maar kan ook mijn eigen taal zijn;) geeft toch niets ?
@amondi waar slaat dat op?
Geeft inderdaad helemaal niets als je niet weet wat een woord betekent. Maar het zou vervelend zijn als er in de brief 'ingevorderd' staat, en dat jij denkt dat dat betekent dat je het terug krijgt. Invorderen betekent dus dat je een schuld moet betalen.