Maar ik ben toch altijd knap snel weg bij het stoplicht
Helemaal met van die populaire types naast me, dan zit ik daar in me paardenkloffie en laat ik even zien dat ik niet alleen goed ben met 1 pk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Helemaal met van die populaire types naast me, dan zit ik daar in me paardenkloffie en laat ik even zien dat ik niet alleen goed ben met 1 pk
echt het lijkt wel of het mode is om vooral op die linkerbaan te blijven hangen, ook als er helemaal geen verkeer is om in te halen
Siets schreef:Zucht... Waarom voel jij nou altijd de drang om andere mensen te verbeteren? Je voegt nooit iets toe aan een topic, je hebt alleen maar dingen aan te merken. Blijft jammer
Jij "beschuldigd" een bokker dat het met illegale apparatuur zou rijden, terwijl dit helemaal niet het geval is
gewoon legaal spul
Even toegeven dat je dat niet wist is toch niet zo erg?saroanda schreef:En hier gaat het nu fout in NL. Want mensen die zelf politieagentje gaan spelen zijn net zo gevaarlijk bezig als de mensen die te hard rijden etc... We hebben hier in NL politie om mensen op hun fouten te wijzen, als wij als burgers dat over gaan nemen is het einde zoek.
liedje89 schreef:chiqa alsje geen noodstop meer kan maken omdat iemand zowat in je bumper rijd is dat dan geen hinderen???

liedje89 schreef:Meestal komt de boodschap bij de klever over als je langzamer gaat dan neemt hij afstand en rij je weer normaal verder. En ook niet vol op de rem gewoon iets minder gas.
ManonR_ schreef:liedje89 schreef:Nou een VR6 of R32 rijd anders zeer primahoewel je bij de sneheden die je met een golfje kan rijden nooit zomaar op zal stijgen maja, maar die hebben die types vaak niet.
.Chiqa schreef:liedje89 schreef:Meestal komt de boodschap bij de klever over als je langzamer gaat dan neemt hij afstand en rij je weer normaal verder. En ook niet vol op de rem gewoon iets minder gas.
Dr hoeft helemaal geen boodschap over te komen, jij heb niet echt het recht om langzamer te gaan rijden om een ander te hinderen.
Waarom niet gewoon je normale snelheid rijden? Als jij gas terug neemt ben je imo geen haar beter dan met die bumperklever achter je.
Als ik een bumperklever achter mij heb zitten irriteer ik me dr ook wel aan hoor, maar ga niet een ander lopen hinderen door te gaan tutten.
Ik houdt mijn 2 seconde afstand en wat de rest doet boeit me niet.
. Soms helpt het als je even iets langzamer gaat rijden, ik ga echt geen kilometers lopen 'tutten'. Als de boodschap niet overkomt dan komt hij niet over, maar vaak helpt het wel.
).