Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 17:59

Kijk, mijn toyotaatje kan niet heel hard op top..

Maar ik ben toch altijd knap snel weg bij het stoplicht :Y) Helemaal met van die populaire types naast me, dan zit ik daar in me paardenkloffie en laat ik even zien dat ik niet alleen goed ben met 1 pk :))

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:00

weet je wat lachen is :D als je op een 3 baansweg op de rechterbaan de allerlinkse baan inhaalt :) :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:11

in de file zeker.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:13

nee hoor vaak op zondag :D :D echt het lijkt wel of het mode is om vooral op die linkerbaan te blijven hangen, ook als er helemaal geen verkeer is om in te halen :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:16

Siets schreef:
Zucht... Waarom voel jij nou altijd de drang om andere mensen te verbeteren? Je voegt nooit iets toe aan een topic, je hebt alleen maar dingen aan te merken. Blijft jammer ;)

Zo gaat ie lekker :? Jij "beschuldigd" een bokker dat het met illegale apparatuur zou rijden, terwijl dit helemaal niet het geval is ;)gewoon legaal spul :j Even toegeven dat je dat niet wist is toch niet zo erg?

saroanda schreef:
En hier gaat het nu fout in NL. Want mensen die zelf politieagentje gaan spelen zijn net zo gevaarlijk bezig als de mensen die te hard rijden etc... We hebben hier in NL politie om mensen op hun fouten te wijzen, als wij als burgers dat over gaan nemen is het einde zoek.

Daar ben ik het wel mee eens, jij heb als burgerniet het recht om een andere weggebruiker opzettelijk te hinderen omdat jij mss die snelheid NIET haalt.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:20

Chiqa schreef:
Daar ben ik het wel mee eens, jij heb als burgerniet het recht om een andere weggebruiker opzettelijk te hinderen omdat jij mss die snelheid NIET haalt.

Maar wel om sneller te rijden dan toegestaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:23

Niet als je een ander hinderd, lijkt me vrij logisch. je mag een ander gewoon niet opzettelijk hinderen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:26

Chiqa schreef:
Niet als je een ander hinderd, lijkt me vrij logisch. je mag een ander gewoon niet opzettelijk hinderen.

En als je niemand anders hinderd? Mag je dan 160 rijden op de linkerstrook als er daar toch niemand rijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:27

Nee natuurlijk niet maar daar reffereerde ik niet naar dat is weer een hele andere discussie.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:35

@ chiqa alsje geen noodstop meer kan maken omdat iemand zowat in je bumper rijd is dat dan geen hinderen??? En ja als iemand echt in mijn bumper rijd ga ik niet harder (misschien wel langzamer), Mijn zus heeft 2 jaar terug een whiplash gehad omdat er zo'n sukkel achter op reed, dat is echt niet grappig.
Als je wat minder hard gaat is dat gebrek aan ruimte minder erg. Ik ga geen mensen hinderen die mij op een normale manier inhalen natuurlijk. En ik blijf ook niet op de linker baan plakken om iemand te pesten, Maar alsje daar gaat kleven terwijl ik er nog niet voorbij ben ga ik ook echt niet harder. Als je op een normale manier inhaalt heb ik geen probleem met je hoor verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:53

liedje89 schreef:
chiqa alsje geen noodstop meer kan maken omdat iemand zowat in je bumper rijd is dat dan geen hinderen???

Bumperkleven is natuurlijk hetzelfde, ookvoor eigen rechtertje spelen, maar om nu je leven hiermee op het spel te zetten door langzamer te gaan rijden lijkt me net zo onverstandig en ben je net zo fout. Rij dan door of gewoon je snelheid, meer hoef je niet te doen en wat dr achter loopt te kakken is niet jou pakkie aan.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:57

als je maar gas geeft om hem zijn zin te geven en je moet ineens remmen ben je veel verder van huis als wanneer je gewoon iets langzamer gaat rijden. (echt geen tientallen kilometers, gewoon 45 waar je 50 mag.) Meestal komt de boodschap bij de klever over als je langzamer gaat dan neemt hij afstand en rij je weer normaal verder. En ook niet vol op de rem gewoon iets minder gas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:59

Datgeen wat dr achter loopt te kakken kán wel jouw pakkie aan worden,als ze je achterkant inschuiven.
Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers. Ik ga er inderdaad geen cm harder voor rijden...asociaal gedrag. Ik heb net zoveel recht om in te halen als zij hebben..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:00

hihi als ik de ruimte heb dat geef ik juist een dot gas.......... sukkel mompelend :D :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:01

liedje89 schreef:
hoewel je bij de sneheden die je met een golfje kan rijden nooit zomaar op zal stijgen maja :P
Nou een VR6 of R32 rijd anders zeer prima ;), maar die hebben die types vaak niet.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:01

KiWiKo schreef:
hihi als ik de ruimte heb dat geef ik juist een dot gas.......... sukkel mompelend :D :D

Hier hetzelfde, als de ruimte er is, hou ik van flink doorrijden.

Vooral s avonds laat of s nachts op de snelweg, dan kun je mooi door blazen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:02

Ik hou van traag rijden :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:06

liedje89 schreef:
Meestal komt de boodschap bij de klever over als je langzamer gaat dan neemt hij afstand en rij je weer normaal verder. En ook niet vol op de rem gewoon iets minder gas.

Dr hoeft helemaal geen boodschap over te komen, jij heb niet echt het recht om langzamer te gaan rijden om een ander te hinderen.
Waarom niet gewoon je normale snelheid rijden? Als jij gas terug neemt ben je imo geen haar beter dan met die bumperklever achter je.
Als ik een bumperklever achter mij heb zitten irriteer ik me dr ook wel aan hoor, maar ga niet een ander lopen hinderen door te gaan tutten.
Ik houdt mijn 2 seconde afstand en wat de rest doet boeit me niet.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:07

ManonR_ schreef:
liedje89 schreef:
hoewel je bij de sneheden die je met een golfje kan rijden nooit zomaar op zal stijgen maja :P
Nou een VR6 of R32 rijd anders zeer prima ;), maar die hebben die types vaak niet.

Met de VR6 kan ik idd. aardig opstijgen :D De R32 staat op het verlanglijstje :+:

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:10

ManonR_ schreef:
liedje89 schreef:

Volgens mij moet je echt heel hard gaan wil je opstijgen, zeker met de airodynamische ontwikkeling van de laatste jaren. De meeste auto's drukken zich tegenwoordig vanwege hun vorm wel op de weg (seleen s7 een na snelste productie auto heeft bijv. geen spoiler nodig). Ik vind het ook altijd heel sip als die auto's dan wel een mooie glimmende spoiler, van die uberlelijke opzet bumpers en vier uitlaten heeft, maar de deurknoppen en spiegels er gewoon afvallen :P .
Dan zie je ook nog wel eens dat er dan gaten in de bekleding zitten, stoffering is van het plafon geflikkerd etc, maar wel een spoiler en vier uitlaten.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:11

heb ik ook hoor :) als het gewoon druk is op de weg, en ik kan toch niet door mijn voorganger heen, en mijn voorganger en ik kunnen niet naar rechts....... dan zorg ik voor extra afstand op mijn voorganger........... en dan kleeft zwaan maar zoveel aan als hij wil joh :D :D intresseert me niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:12

Aaahhh....Foto liedje :D :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:15

Chiqa schreef:
liedje89 schreef:
Meestal komt de boodschap bij de klever over als je langzamer gaat dan neemt hij afstand en rij je weer normaal verder. En ook niet vol op de rem gewoon iets minder gas.

Dr hoeft helemaal geen boodschap over te komen, jij heb niet echt het recht om langzamer te gaan rijden om een ander te hinderen.
Waarom niet gewoon je normale snelheid rijden? Als jij gas terug neemt ben je imo geen haar beter dan met die bumperklever achter je.
Als ik een bumperklever achter mij heb zitten irriteer ik me dr ook wel aan hoor, maar ga niet een ander lopen hinderen door te gaan tutten.
Ik houdt mijn 2 seconde afstand en wat de rest doet boeit me niet.

Langzaam rijden is itt kleven niet strafbaar. Bovendien soms heeft die klever het echt niet door, ik zwaai vaak even soms zie je dan al denken he dat kan ik wel erg goed zien }:0 . Soms helpt het als je even iets langzamer gaat rijden, ik ga echt geen kilometers lopen 'tutten'. Als de boodschap niet overkomt dan komt hij niet over, maar vaak helpt het wel.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:17

@chiqa van de seleen s7??? dat is geen schoonheid hoor, maar hij kan (in theorie, weet niet of ze het geprobeert hebben) danzij zijn vorm vanaf een bepaalde snelheid onderste boven rijden. Tegen het plafond zeg maar omdat hij zoveel neerwaardse druk genereerd.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:17

En daarom was ik vrijdag als de dood dat mijn vriend zich kapot zou rijden.. Hij kreeg een Audi van de zaak mee (A4 Quattro) omdat er dus 's nachts geen treinen rijden naar huis -hij moest onverhoopt lang overwerken-. Heb 'm echt duidelijk gemaakt dat ik niet wilde dat hij met 200 km/h 's nachts (vermoeid en wel) over de weg ging stuiven. Okay, ik zou er ook hard mee willen rijden, maar wel overdag, helder en op een moment zonder andere weggebruikers (of op de Autobahn naar het noorden van Duitsland :D ).

Maargoed, het valt doorgaans wel op dat de grotere leasebakken en busjes gruwelijk aso rijden ja.. :\