Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:44

o briljantie in dit topic...lig helemaal te rollen van het lachen achter de comp hier... zo herkenbaar ook wahahaha... zal ook eens wat neerpennen.

ben zelf enorme slaapprater, slaapwandelaar en meestal na het meemaken van dingen.

ben ooit een keer haastig uit bed gesprongen *ja want dat soort dingen weet je dan nog* en als een speer naar zolder gerend.
daar de hele boel overhoop gehaald en maar zoeken zoeken. mijn moeder kwam, wakker van het lawaai, op zolder en keek het eens aan. op een gegeven moment vraagt ze toch maar ... wat doe jij nou zo midden in de nacht? dus ik begin een heel verhaal over kippen. dat ik de kippen moest zoeken maar ze glipten steeds door mijn handen. mijn moeder doorvragen en ja langzaam wordt je mooie boerenerfje weer de zolder en totaal kiploos. daarna weer tijd om schaamtevol af te druipen naar de badkamer om daar even een paar minuten uit te schamen..

wordt ik wakker, lig ik helemaal in een kist. boven me, achter me, naast me... helemaal opgesloten. dus ik begin als een gek te gillen en die kist proberen open te bonken en te schoppen en en te slaan op de kistwand naast me. mijn moeder komt me redden en houdt mijn handen vast, probeert me stil te maken en te zorgen dat mijn vuisten niet kapot slaan tegen de muur. ik word langzaam wakker en zie dat ik gewoon in bed lig *maar tegen de muur onder het schuine dak, in een hoek* dus wij weer gniffelen en wij weer slapen.

volgende dag komt mijn zusje naar beneden. ziet er uit als een dweil. jeetje marijk, voel je je wel goed? zusje knikt vermoeid en gaat aan ontbijttafel zitten. kijkt ons aan met een zucht...k heb toch zooo raar gedroomd, over allemaal mannen op klompen die me achtervolgden... m'n moeder en ik kijken elkaar aan en liggen onder tafel van het lachen.....*zusje slaapt in kamer naast me*

soms had ik van die heldere mometen dat ik besloot, ja vroeg slapen is goed.
op een avond dus ook. zoals mij moeder vertelde: je kwam naar beneden, dekbed keuuurig opgevouwen *ik kan geen theedoek netjes opvouwen, niet al zou ik er een miljoen voor krijgen :z * knik naar mijn ouders, loop naar de meterkast, ga erin staan en doe de deur dicht. na een poosje gingen mijn ouders maar eens kijken. stond ik heel braaf met mijn opgevouwen dekbed kaarsrecht op in de houding. mijn moeder vraagt: wat doe jij nou? mijn antwoord: ik ga naar school.

verder heb ik ook wel eens last van een keiiiiharde vloek vanuit het niets.
of eindeloos brabbelen over dingen, en dan langzaam wakker worden en aanhoren hoeveel onzin ik verklaar en dan proberen de boel te redden....

of die keer in engeland. waren aan het rondreizen en natuurlijk met de boot gegaan de eerste dag. na 10 vermoeiende dagen later komen we in een hotel terecht en k merk opeens dat we varen. iets in mij zei: dat klopt niet. dus ik ga rechtop in bed staan, wandel over mijn *ex*vriend heen spring naar de ramen toe en gooi brullend de gordijnen open. Ik kijk naar buiten en gil heel blij: zie je nou wel dat me niet varen. ik draai me triomfantelijk om en word wakker omdat ik schrik van de doodsangst in de ogen van de mijn arme vriend die rechtop in bed zat.

o wat heb ik me toen geschaamd.

en verder kan ik mijn logeetjes altijd heel blij maken met mijn slaapeetacties. dan kan k ineens wegsluipen, heel zachtjes een zak chips meenemen en die dan luidruchtig openmaken en eten als een hork. of ervoor zorgen dat vriendlief wakker wordt en helemaal onder de chocola zit omdat ik dan een stuk chocola heb meegenomen in mijn slaap en die een gooi zijn kant op geef omdat ik weer in slaap val :+

k kan er nog wel honderd vertellen wahaha....

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:57

SilverStorm schreef:
...dus ik ga rechtop in bed staan, wandel over mijn *ex*vriend heen spring naar de ramen toe en gooi brullend de gordijnen open. Ik kijk naar buiten en gil heel blij: zie je nou wel dat me niet varen. ik draai me triomfantelijk om en ...

_O- _O- _O-
*Snuif* :')

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:01

Ik ben wel eens m'n bed uitgekomen om in een kast die in de woonkamer stond mijn winstpunt te zoeken 8)7 toen mijn ouders vroegen wat ik aan het doen was werd ik boos omdat ze me niet snapte :D :D :D .

Ik was toen nog klein hoor :+ .

owens-mama

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:10

Ga maar liggen merrie en laat ons je kind zien.

geen ideeeee, hoe dat toch komt

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:16

Geniaaaaaaaaaaal :D
Van mezelf heb ik er al een paar gehoord, maja, je verdrukt de genante momente e, dus kan ze spijtig genoeg niet meer vertellen :o

Vorig jaar waren we op de terugweg van skivakantie en zaten we met de familie + vriend in de auto, en blijkbaar had vriendje honger :Y) want opeens zei die: "Durum"
Ik: Huh?
Hij: 1 durum zonder groenten aub
Ik: Wat?
Hij: mja, zzzzzzzz
:+

En vaak brabbelt hij gewoon, maar soms is het wel lastig hoor, vorige vrijdag was ik een heel serieus gesprek met hem aan het voeren (ok hij klonk wat duffer, maar heel normaal) en zaterdag herinnerde hij zich er niets meer van... :(:)

Ohja, als vakantiejob heb ik 3 weken aan de band gestaan om pralines in doosjes te steken (zie: handen naar boven, pak pralines, naar beneden, in doos en terug naar boven enz...), wat dus een heeel saai en repetitief werkje was + de band kon niet zomaar afgezet worden, dus als je naar het WC moest gaan, moest je de verantwoordelijke (Rosa) roepen en die kwam u dan even vervangen.
Nu was ik na 2 weken rustig aan het slapen :+ en blijk ik een paar x Rosa te hebben geroepen terwijl mijn handen dus de lucht ingingen en weer op dekbed neerkwamen....Vriend was zich kapot aan het lachen, totdat ik uiteindelijk, nog half met de handen in de lucht, wakker werd :o

Op een keer was ik half aan het slapen en opeens begint vriend heeel hard te woelen en te draaien, dus ik word wakker en opeens doet hij zijn arm rond mijn nek (à la wurggreep :\ ) en begint me daar toch te knijpen....ik, beetje ongerust omdat vriendlief mij probeert te wurgen en mij al hard op mijn neus heeft geslagen, begin hem te duwen en roepen om hem wakker te krijgen.
Wat bleek? Hij was aan het dromen dat een jongen mij lastigviel en dat hij daarom met hem was beginnen vechten :(:) :+

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:23

Haha oh ik heb nog wel een leuke, heb me kapot gelachen laatst :D
Denk dat hij half sliep, vraagt hij opeens: Heb je wel eens gehad dat een jongen kreunde als hij klaarkwam?
Ik: Ehmm hoezo?
Hij: Ja want in die nieuwe Indiana Jones film, dan zit hij onder water en dan verdrinkt hij bijna en dan komt zijn assistente en die is ook onder water maar dan valt ze op een paal en dan is ze dood en daarom vraag ik dat.
Ik: Ahaaa.

:')
Sindsdien wordt het ook wel de Indiana Jones-kreun genoemd.

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:29

Ik zit net terug te lezen en las dat er mensen zijn die wel eens een mep uitdelen in hun slaap, hier net zoiets alleen een klein beetje anders.

Pas geleden had ik ruzie in m'n slaap met iemand uit een ver verleden en werd zo boos dat ik echt over de rooie ging en hem beet omdat zijn reactie niet voldoende was beet ik nog wat harder, althans dat dacht want het bleek dus dat ik mijn lieve tandjes in de blote schouder van mijn man geplant had :o .
Het ergste is nog dat ik me alles herinner :') .

lovelucydanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:10

haha geweldig die verhalen hier lach me rot.

ik doe het zelf ook regelmatig. vriend lief vind het grappig en gaat er vaak nog op in ook.
een keer.....
ik: schat je moet even de koelkast af meten met een fles bacardi?
hij: ow ja.
ik ja doe nou even.
hij: hoe doe ik dat dan?
ik: nou even een fles pakken en in de koelkast stoppen en afmeten.
hij: okee dat doe ik wel even.
ik: mooi, wel goed doen he.

en ik sliep weer verder.
vriendlief vertelde het de volgende dag. ik had echt zo iets van: dit heb ik toch niet echt gezegd?!
sinds dien gebeurt het vaker haha. vriend lief zegt nu altijd zit je weer slap te lu*llen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:12

zelfs alcohol in je slaap := haha!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:15

Heb in me slaap wel eens een smsje naar me vriend gestuurd.

Kom volgende dag bij mijn vriend, laat hij het smsje zien. Staat er: 'hup vergeet bobby niet binnen te zetten'
Smsje was om 3 uur snachts verstuurd. Haha ik weet er niks meer van! :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:16

dat is wel heel erg :=

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:17

ik zei zondag nog om 5 uur tegen mijn vriendin in mn slaap; ik moet naar ditty, waarop zei checkte of ik sliep. toen dat zo bleek te zijn vroeg ze; nu al? waarop ik zei; eigenlijk wel maar ik krijg mn lamp niet aan....

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:19

Mm, mijn vriend doet dat heel erg:P
Zelf weet ik het niet of ik dat doe.
Maar mijn vriend praat ook tegen zichzelf op de wc ofzo:P hahaha mijn schoonvader is dementerende en hoort slecht nou die praat alles hardop. En dan komt hij bij ons en dan zegt hij het nog een keer. En dan zegt mijn vriend wel is heel zacht. Heb je al gezegd:P
zoo flauw!:P :Y)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:19

Ik hoorde net van me zusje nog iets wat gebeurd was. Wij sliepen bij me vader in een twee persoonsbed. En ik werkte dat moment ook bij de jumbo als kassière, dus ik snachts;
'' Bliep ''
zusje '' wat ben jij aan het doen?''
Ikke '' afrekenen, wilt u ook zegeltjes? ''
zusje '' nee dank je ''
ikke '' prettige dag nog verder ''

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:20

Ik heb hele verhalen in mijn slaap, zo roep ik regelamatig naar mijn baas: jan schiet is op. Jan je bent ook altijd te laat. Jan, ik heb je hulp nodig, en dat gil ik zo hard dat mijn moeder aan de andere kant van het huis wakker word:-)

Verde heb ik hele verhalen over echt van alles, kleuren van het huis, de paarden, ik vertel veel te veel in mijn slaap:-)

En de laatste weken als mijn moeder me maandag morgen om 6u wakker maakt zeg ik: waarom maak je me zo vroeg wakker op zondag, hoe haal je het in je hoofd?

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:23

Hahah, Dat is wel erg :P hahaha
Mammm, ik wil nieeee:P hahah
op mijn werk werkt ook een meisje. Wij waren toen op vakantie met wat clienten. En ze had me al gewaarschuwd voor haar slaapprobleem. Midden in de nacht greep ze ineens naar mij toe. rond uurtje of 4. Ze dacht dat ik uit bed viel.
mja wij moesten daarna allebij kei hard lachen :P

whahaha ik zei tegen dr je bent ook een muts hoor :P

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 13:00

Ik brabbel meestal. Mijn ouders komen dan weleens kijken en dan proberen ze wat te verstaan maar dat is onmogelijk :+ Ik heb weleens een hele nacht liggen lachen maar ik kon me 's ochtends geen droom herinneren. Verder slaap ik heel vaak met mijn ogen open en dan draai ik ze. Ziet er volgens mij heel creepy uit :P

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:48

Mijn vriend durft ook weleens over bloempotten of vuilniszakken praten als hij aan het slapen is :+

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:13

SilverStorm schreef:
wordt ik wakker, lig ik helemaal in een kist. boven me, achter me, naast me... helemaal opgesloten. dus ik begin als een gek te gillen en die kist proberen open te bonken en te schoppen en en te slaan op de kistwand naast me. mijn moeder komt me redden en houdt mijn handen vast, probeert me stil te maken en te zorgen dat mijn vuisten niet kapot slaan tegen de muur. ik word langzaam wakker en zie dat ik gewoon in bed lig *maar tegen de muur onder het schuine dak, in een hoek* dus wij weer gniffelen en wij weer slapen.

Ik ben ook wel eens wakker geworden in een grot.
Toen was ik op wintersport en sliep op een hoogslaper bovenop. Voelde toen ook aan de muur voor en links van me (natuurlijk net niet rechts, waar geen muur zat) en aan het plafond.
Ik: "Waar ben ik?"
Vriendin: "Wat doe je?"
Ik: "Ben jij hier ook? Ik zit vast!"
Vriendin: "Wat praat je nou?"
Ik: "Waar ben ik?"

En zo ging het een hele tijd door, maar die vriendin zei steeds maar niet waar ik nou was, dus ik bleef doorpraten.
Na een hele tijd besloot een andere vriendin, die ondertussen ook wakker was geworden, maar gewoon antwoord te geven en toen zei ik "Oja!" en ging ik verder slapen. :+

Het stomme is ook dat ik het me nog gewoon herinner. :')

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:17

Ìk heb een schuin dak, en ik slaap boven de slaapkamer van mn vader, hij hoorde midden in de nacht allemaal gestommel en is maar eens gaan kijken wat ik nu weer aan het uitspoken was, sta ik met mn handen tegen t schuine dak aan, wat ben je nu weer aan t doen zegt mn vader, 'wat sta je daar nou te staan, help me, het dak stort in!' |o

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:45

Toen ik klein was had ik een hoog slaper. Mijn ouders hadden van hout een grote wolk gemaakt in de lengte van het bed en die ervoor gemaakt. Ik was toen tussen de 7 en 10 jaar ofzo... Ik bleek 's avonds gillend scheeuwend huilend in een hoekje van het bed te zitten met alle dekens over me heen, omdat er een hele grote megaspin in mijn kamer zou zitten :S Mijn moeder heeft me heel voorzichtig wakker gemaakt en legde uit dat ik een nacht merrie had gehad hihihiihi toen heel eng, nu lachen.
Toen ik op de middelbare school zat was ik tussen 23 en 1uur 's nachts uit bed gegaan, aangekleed spullen gepakt en naar beneden gegaan :S Mijn ouders waren nog wakker, en vroegen: " He? wat ga jij nou doen:S" Ik: " Ik moet toch naar school?!" ouders: " nee joh maffie het is midden in de nacht, ga maar snel weer naar bed" ofzo..... Toen werd ik wakker, was even raar in me hoofd en bartse in lachen uit hahaha echt zow raar....Vervelendste is nog dat ik dat nog weet zonder dat me ouders het hadden uitgelegt hahahaha
Wel maf hoor wat je allemaal kan doen in je slaap....

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:09

JuravelOX schreef:
Toen ik op de middelbare school zat was ik tussen 23 en 1uur 's nachts uit bed gegaan, aangekleed spullen gepakt en naar beneden gegaan :S Mijn ouders waren nog wakker, en vroegen: " He? wat ga jij nou doen:S" Ik: " Ik moet toch naar school?!" ouders: " nee joh maffie het is midden in de nacht, ga maar snel weer naar bed"

hahaha, dat had mijn broertje laatst ook :=

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:20

volgens m'n vriend praat ik ook heel vaak in m'n slaap.
1 keer hadden we de hele dag tussen de kippen gezeten en 's nachts had ik er dus over gedroomd.

gelukkig was ik toch enigzins ''bij bewustzijn'' want ik kon me er vaag iets van herinneren.

Zei ik dus tegen m'n vriend * Wil je m'n eierproductie even controleren?*
Die dacht natuurlijk dat ik zin had, maar toen die iets vroeg had ik er niet meer op geantwoord en is die ook maar weer gaan slapen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:47

Voor zover heb ik maar 1 keer iets raars gezegd in mijn slaap.

Ik sliep samen met mijn vriend (Dries) toen ik plots midden in de nacht wakker werd helemaal in paniek.

'Waar is Dries? Waar is hij? Ik moet hem spreken!!!'(schreeuwde ik in half paniek).
Vriendje, die ondertussen ook al wakker was: 'Ik ben hier, wat is er dan????!'
Ik, al snauwend: 'Nee, jij niet, ik moet Dries hebben, waar is ie nou??'
Vriendje pakt mij vast: 'Lieverd, ik ben hier, wat is er dan gebeurt?'
Ik kijk hem aan: Ah, ok dan.
Draai me om en ga weer gaan slapen...

:+

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:18

Ik: Ik weet niet meer wat ik zei
Mams: 'Buster' (mn vorige verzorgpony)
Ik: Ik weet het echt niet meer:
Mams: Néé? Weet je wel dat je wakker bent.
Toen werd ik goed wakker
EEEH JAA 8-)!
*gaat rechtop zitten*
Mams: Ik heb sigaretje voor je klaar liggen
Ik: Geef maar
Mams: Nee morgen
Ik: *Slaapt verder.*