Menselijke gassen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Re: Menselijke gassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 23:38

Haha! Ja nogal :=

Mijn schoonvader laatst: *Prrrrt* "tsja wie de huur niet betaald, gaat eruit!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:04

Hhahah wat een prachtopmerkingen hier in het topic. Die hierboven ook, geweldig :')

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:16

Tallie_Ho schreef:
Altijd als je ergens een windje laat, in een winkel ofzo, omdat je hoognodig je gas kwijt moet, maar nog niet naar de plee kunt:
Als vliegen op stront!! Werkelijk.. En vaak achtervolgen mensen je nog ook nog eens!!

'eigen schuld dikke bult, moet je me maar niet achtervolgen" Denk ik dan altijd :D

Ik had het een keer op mijn vorige werk.. Ik laat een windje, blijft dat kreng in mijn broek hangen.. Dus ik loop naar een collega omdat ze me riep om hulp.. Zegt ze: "Het ruikt hier naar poep''

Ik heb heel schijnheilig gezegd: Ja, ik ruik het ook.. Het zal wel van buiten komen.. :') :')

Mooi was dat _O- _O-

Hahahahaha ik zit hier gewoon hardop te lachen achter mn pc!!! _O-
Wat een hilarisch topic!!!

Een vriendin van mij doet altijd heel vervelend als iemand een scheet heeft gelaten, heel overdreven "het stinkt!!" roepen en dan hard weglopen. Alsof zij nooit scheten laat. Ik heb haar namelijk wel erop betrapt dat ze een keiharde scheet liet terwijl ze sliep!! }:)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:55

Geweldig topic dit!! Kan er iig hard om lachen! :D

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:47

een vriendin van mij (noem haar naam maar niet want daar is ze vast niet blij mee :P ) is echt een meisje meisje.. altijd haar haar netjes.. leuke kleren.. en een kilootje teveel is not done..

als ik dan bij haar in de auto zit.. zit ze op een gegeven moment: Sorryyyyy :o en dan is het weer zo ver hoor! dan komen er toch scheten! en STINKEEEEN! haha echt geweldiiig!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:41

Haha lach me ziek hier :D

Ik heb ook een vriendin en serieus als zij mijn kamer binnen komt doe ik mn raam altijd op een kier.
Dan liggen we in mijn bed filmpje te kijken en dan komt er om het half uur een walm eruit nou dat wil je niet weten. Verschrikkelijk.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:02

hahaha jaa idd! nou zij dus ook :P echt geweldig!