mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:30

ooooh mijn exvriend deed ook wel s prate... maar dan over paarden (ja was ook een paardenman :P ) op een gegeven moment begon ie dus weer te prate, nouja, roepe., ofja schreeuwen kun je t ook wel noemen: ILS, PAK DA PERD!!!!!

nouu, wedde dat ik rechtop in mn bed zat, ik schrok me helemaal dood whahahha, maar zulke dingen deed ie wel vaker, alleen deze vond ik zoooo komisch, die zal ik zeker nooit vergeten ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:38

vrouwke schreef:
*snurkt ;( brrrrrrrrr erg he, en dan als je hem wakker maakt zeggen: IK SLIEP NIET

Hahaha _O- En dan stug vol blijven houden; ik sliep echt nog niet hoor! :') Snurken? Ik hoorde niks anders 8-) Ja liefie :(:)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:54

Ik was ook niet sociaal met de dekens, maar dat is nu inmiddels opgelost. Ik heb een 2 persoonsdeken omdat ik altijd veel lig te wurmen in mn slaap. En mijn vriend heeft een 1 persoons dekbed.

En het irritantste van mijn bed partner is dat hij snurkt. Ik slaap altijd met oordopjes omdat ik anders van ieder geluid wakker word. Maar als hij slaapt (lees snurkt) en ik wakker ben dan word ik steeds weer uit mn begin slaap gehaalt. Ohhh dan kan ik boos zijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 01:02

Dekendrama's heb ik nooit last van, ik slaap dan ook in een bed van 180x220 met een dekbed van 220x240 :=

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 01:04

Wij slapen ook in een bed van 180 X 220. Alleen de deken was te kort :D

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 01:06

Hahaha, vlaag van herkenning! _O-

Snurken: Jazeker, en hij hoeft er niet eens voor gedronken te hebben. Ik begin altijd met SSssttt! Dan is het soms 1 ademteug stil en dan gaat hij onverstoorbaar verder met oerbossen zagen. Dan begin ik met porren...dan met ellebogen. En dan wordt hij meestal geïrriteerd wakker "Wat is er nou?" -> "Je snurkt!" -> "Nietes!" -> "Jawel dat doe je wél grrrr".

Diagonaal liggen: Ja ook, vooral in de zomer als hij persé een voet buitenboord wil hangen. Moet ik me er ergens een beetje naast proppen.

Dekens pikken: Bij hem hebben we twee aparte dekens, dus dan pikken we niet van elkaar. Bij mij thuis hebben we één dekbed (wat ik véél knusser vind) en dan ben ik vaak degene die hem aan de kant werkt... :o

Waar ik me ongelofelijk aan erger is het slagveld dat hij van mijn bed maakt. Hij trekt de dekens eruit aan de achterkant!!! Kussens liggen rond het voeteneinde of op de grond... Eerst wat ik 's ochtends doe is bed enigszins van de schade herstellen.

Pluspunt:
Maar hij is inderdaad ook wel de allerbeste kachel die ik ooit heb gehad, zó heerlijk! Lekker mijn koude voeten bij hem stoppen en dan kriebelt hij vaak nog over mijn hoofd. Dan slaap ik echt lekker... :D

Ohja en over de wekker-problematiek. Hij snoozed gelukkig niet. Vroeger had hij wel een wekker met zo'n trauma toontje. Op mijn aanraden (aandringen...) heeft hij een wekker-radio gekocht. Is toch echt een stuk beter dan zo'n TUUT-TUUT-TUUT-TUUT-TUUT-TUUT-ding waar het hele blok van wakker wordt... Ik vind dat echt een héél slecht begin van je dag!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 01:55

O ja, de dekens lostrekken aan de onderkant doet die van mij ook, zo irritant vind ik dat!
Ik mag alleen niet mijn koude voeten bij hem stoppen, dan wordt hij boos :=

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 11:50

anneliesdj schreef:
O ja, de dekens lostrekken aan de onderkant doet die van mij ook, zo irritant vind ik dat!
Ik mag alleen niet mijn koude voeten bij hem stoppen, dan wordt hij boos :=

Haha dat doe ik altijd, ik wil die dekens altijd lekker om 'n koude voeten hebben haha.
Vind íe ook nooit zo tof.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 11:57

Snurken: ja niet zo'n beetje ook en inderdaad ook zeggen dat hij niet sliep vooral als het op de bank gebeurt.
Deken trekken: ook heel erg nu 2 aparte dekbedden zo veel beter
Smakken: is hij heel goed in soms in combinatie met tanden knarsen.
Wekker: 12 wekkers om de 5 minuten en dan nog niet uit bed komen terwijl ik bij de tweede uit irritatie al uit bed ben gestapt.

Hij is ook wel een kacheltje in de winter erg fijn maar in de zomer is zo'n enorme zweetding naast je niet echt fijn.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 12:24

Bij ons zitten de dekens onder niet vast. Dat vind ik niet fijn liggen en heeft mijn vriend ook overgenomen.

En diagonaal liggen, ja dat ken ik. kom ik bij mijn voeten zijn voeten tegen. Maar dit komt niet omdat mijn vriend zo graag diagonaal ligt, maar omdat onze labrador zijn voeten ruimte inpikt.

En inderdaad, hun voordeel: Ze zijn altijd warm! Dus een lekkere warme kachel. Die heb ik wel nodig als kouwkleum...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:52

Bij mij liggen ze ook niet vast. Nooit gedaan ook, haha. Nou heeft het ook niet veel zin, want in die 5 minuten die ik er meestal over doe om in slaap te vallen woel ik al zóveel dat ie dan al los zit :))

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:33

Ik ben meestal degene die de dekens inpikt (koukleum), de wekker 5 keer laat afgaan etc... :o :D

Dekens lostrekken doet mijne ook, maar dat komt denk ik omdat hij zo lang is.. :))

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:52

Hij pikte altijd alle dekens...

Dat is opgelost.We hebben nu ieder een eigen deken.

Hij ligt bij voorkeur in mijn bed.(We hebben ieder een boxspring, maar die staan tegen elkaar)En als het even kan moet ik op het nachtkastje liggen zodat hij geheel in mijn bed kan liggen }:0

Hij kapt 's nachts complete oerwouden om :Z

En als hij eens een in een droom ruzie heeft.....ben ik het haasje, dat heeft me al eens gekneusde ribben opgeleverd.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:43

:= Bij mijn ex waren de rollen omgedraait. Had er in het begin moeite mee om bij hem te liggen omdat het te hard aan voelde :P dan legde hij een kusentje er neer :=. Of als ik probeerde te slapen zat hij de hele tijd aan me.

Wat ik wel irritant vond (was lief bedoeld hoor maarja) was dat ik midden in de zomer bij hem sliep, en hij steeds de deken over mij heen sloeg. Ik had het warm zat met hem naast me :P . Verder nooit last van hem gehad. Hij bleef meestal heel lang in dezelfde houding liggen, snurkte niet, duwde me niet uit bed, en trok ook niet aan de deken. Ik draai heel vaak om s'avonds. Als ik bij hem sliep durfde ik me amper om te draaien omdat ik hem niet wakker wilde maken. Dus dan lig ik zelf een hele tijd wakker. Of ik val in slaap, en wordt s'morgens erg vroeg wakker. Dan heb ik ineens zoveel energie dat ik niet meer verder kan slapen.

Wekker vond ik wel iritant, ik schrok er altijd van.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:51

Wij moeten altijd in een éénpersoonsbed slapen en aangezien we beiden niet klein zijn (vooral hij, ergens rond 1m90) is dat altijd wringen om te passen :') Maar het is wél lekker warm, want ik ben de koukleum en hij de eeuwige kachel, dus geen probleem :D Ik ben ook degene die altijd het deken wegtrekt, maar aangezien hij het zelf altijd warm heeft maakt dat niet zoveel uit.
Snurken doet hij ook wel eens als hij op z'n rug ligt, maar na een por of twee is dat meestal over. Bij hem is het vooral dat als hij half slaapt, hij rare dingen gaat brabbelen. Dan hebben we hele gesprekken waar hij zich de dag erna niks van herinnert }:0

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 01:18

Ik ben heb het altijd koud in bed vanmezelf, en mijn vriend is zo heerlijk warm. Hij vind het ook totaal geen probleem als ik me aan hem opwarm. Ergens in januari moest ik vroeg op school zijn, en toen viel de les uit, dus ik terug. Helemaal bevroren weer bij hem in bed geschoven, en we vonden het alle 2 heerlijk...

Als we bij mij zijn (1 persoonsbed met een 2 persoons dekbed) dan blijven we de hele nacht lang pogingen doen om samen te slapen. :+: Ik kruip iedere keer half slapend tegen hem aan, leg mijn arm over hem heen enz, en hij doet hetzelfde. Wel hebben we dan het dekbed ergens halverweg hangen, want ik heb een dubbeldik dekbed, en anders ist t niet te doen.

Verder vind ik het heerlijk om lepeltjelepeltje te liggen, en dan wil ik best tegen zijn rug aan liggen (met mijn buik dus). Ik ben er namelijk achter dat ik dan precies met zijn tepelpiercing kan spelen, en dat is zo leuk... O:)

Ik heb pas 1x bij hem thuis geslapen, in zijn 2 persoons bed, en toen lagen we heel ver van elkaar af. Maar dat kwam ook omdat ik 's avonds heel erg moe was, en alleen nog maar wilde liggen en verder niet knuffelen of niets, dus hij was maar een stukje opgeschoven om mij de ruimte te geven...

En verder issie ook super, hij snurkt niet, hij trapt me niet uit bed, als hij perongeluk te ver mijn kant uit komt hoef ik hem maar te vragen om op te schuiven en hij doet het.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 01:20

Haha dames :P

Gweldig jullie verhalen :)