Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
best veel van want los koste sperziebonen 500 gram voor 1.47 euro maar dat was wel een aanbieding.
Babsiej schreef:Ja dat proeven we....
Hebben wel al vaker geprobeerd want ook wij willen minder geld kwijt zijn![]()
![]()
Die van prima is dat geloof ik is gewoon echt niet lekker, de spaghetti....We hebben nu van AH eigen merk die is ook wel lekker en ook iets goedkoper.
Maar net als wc papier, ik wil gewoon echt geen wc papier waar je met je vinger doorgaat zoals wij dat noemenWasmiddel koop ik altijd in de aanbieding, dus al goedkoper.
We eten wel veel verse groenten en fruit, en das wel duur...
nixx schreef:Babsiej schreef:Ja dat proeven we....
Hebben wel al vaker geprobeerd want ook wij willen minder geld kwijt zijn![]()
![]()
Die van prima is dat geloof ik is gewoon echt niet lekker, de spaghetti....We hebben nu van AH eigen merk die is ook wel lekker en ook iets goedkoper.
Maar net als wc papier, ik wil gewoon echt geen wc papier waar je met je vinger doorgaat zoals wij dat noemenWasmiddel koop ik altijd in de aanbieding, dus al goedkoper.
We eten wel veel verse groenten en fruit, en das wel duur...
Ga eens naar de markt voor je verse groente en fruit! Scheelt enorm!
Spaghetti proef ik ook echt het verschil niet hoor haha
Van saus vond ik die van Euroshopper lekkerder dan een duurdere van Bertolli!

Babsiej schreef:En zo eten wij ook nasi, met kipsate en verse bonen enzo .. is gewoon allemaal duur

Quellian schreef:Babsiej schreef:En zo eten wij ook nasi, met kipsate en verse bonen enzo .. is gewoon allemaal duur
Volgens mij is nasi één van de goedkoopste dingen die je kunt eten
Wij zijn heel erg qua boodschappen hoor, hebben met gemak 100 euro per week met z'n 2en, maar moeten daar eigenlijk ook wel op gaan letten, denk dat het een boel centen scheelt

) dan gooi ik er 350 gram kipfilet in, een nasipakket (of roerbakgroenten), een zakje eigen merk meuk wat je moet wellen in water en witte rijst. Pak rijst kost nog geen 50 cent, een zakje poedermetgekleurdefrutseldingetjes kost ook nog geen 50 cent, kip zal misschien 3,50 kosten en groenten hooguit 2 euro. Dan eten wij voor 6,50 met z'n 2en en eten de honden vaak nog mee omdat we nog een halve pan over hebben
Quellian schreef:Ik gooi geen kilo bonen en kilo kip door de nasi als we er met z'n 2en van moeten eten hoor
Lunchen op het werk kost ook een godsvermogen, vriend en ik eten dagelijks beide voor 5 euro, tel maar uit je winst... terwijl je makkelijk je eigen brood kunt smeren -moet je er alleen de zin en tijd voor zien te vinden-.
Maar als ik nasi maak (doe ik niet zo vaak hoor) dan gooi ik er 350 gram kipfilet in, een nasipakket (of roerbakgroenten), een zakje eigen merk meuk wat je moet wellen in water en witte rijst. Pak rijst kost nog geen 50 cent, een zakje poedermetgekleurdefrutseldingetjes kost ook nog geen 50 cent, kip zal misschien 3,50 kosten en groenten hooguit 2 euro. Dan eten wij voor 6,50 met z'n 2en en eten de honden vaak nog mee omdat we nog een halve pan over hebben

Quellian schreef:Had het verkeerd gelezen, maar 400 gram kip is imo nog veel, dan zit je kip met rijst te eten, aanbevolen hoeveelheid vlees is iets van 75 gram per dag per persoon
Invriezen van eten dat al bereid was heb ik nooit gedaan, ook niet toen ik alleen woonde, zo'n zeikerd ben ik dan ook wel weer.

Wij komen daarmee toe, hebben een volle maag en onze lunch en ontbijt kost ook niet veel meer
Kwestie dus van sparen en aanbiedingen te bekijken