Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Dit staat op de site van gemeente Elburg voor gladheidbestrijding; je kan een schadevergoeding wel vergeten (Waar ik ook al van uit ging gut hoe komen mensen dr op je heb toch zoiets als eigen verantwoording?)
........................................................................................
u bent verantwoordelijk voor uw eigen veiligheid. Blijf daarom bij glad weer thuis als u niet naar buiten moet. Bent u toch genoodzaakt de weg op te gaan, rij dan voorzichtig en houdt er rekening mee dat sommige wegen nog glad kunnen zijn.
Meer informatie vindt u op http://www.elburg.nl. U kunt ook terecht bij de afdeling Civiel Beheer en Groen op het gemeentekantoor, tel ****
http://www.elburg.nl/content.jsp?objectid=4328[/i]
marlies85 schreef:De kans dat je een schadevergoeding krijgt is zeer klein.Ik zou niet eens de moeite nemen om hier over na te denken.Het is gewoon domme pech dat je bent uitgegleden.Maar je ouders verdienen een schop onder de kont waar je U tegen zegt.Ze kunnen best wel de moeite nemen om je ff af te gooien op school.
? 

Liezel1 schreef:Als een advocaat werkelijk denkt dat hier wat uit te halen valt, dan had het allemaal niet zo lang hoeven duren..... Dan was er allang een rechtzaak geweest.

goeroe schreef:Liezel1 schreef:Als een advocaat werkelijk denkt dat hier wat uit te halen valt, dan had het allemaal niet zo lang hoeven duren..... Dan was er allang een rechtzaak geweest.
Vergis je daar niet in, die molens draaien ontzéttend langzaam.
Ik vraag me wel af in hoeverre er overleg is met de school en of die niet mee kan helpen om tot een oplossing te komen. Ik weet nog dat ik (jaren geleden) zelf wegens allerlei omstandigheden een lange tijd niet naar school ben geweest, maar toen puntje bij paaltje kwam heeft de school mij enorm geholpen. Ze hebben mij onder andere de mogelijkheid gegeven om toetsen in te halen en verslagen in de zomervakantie in te leveren. Natuurlijk is een school niet verplicht om dat te doen, maar in overleg is er vaak veel mogelijk. Meer dan wanneer je je alleen als slachtoffer opstelt!
Liezel1 schreef:Goeroe, ik weet dondersgoed hoe rechtzaken werken.
Daphne__ schreef:marlies85 schreef:
zeg maar hoe we dat moeten doen, als je geen auto heb, je 18 kilometer van school af woont en geen geld hebt voor de bus.
ben benieuwd