Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sleeper schreef:Begrijpend lezen is ook een vak. Ik vind mensen met een andere mening niet bekrompen maar opmerkingen als dat 'soort mensen etc' bekrompen. Ik denk overigens Lara Silver, dat ndanks je familie praatje, en je verontwaardiging misplaatst en onterecht is. Je had in plaats van een heel relaas te houden, ook zelf verder kunnen denken ipv blijven hangen in een beledigd gevoel. Blijkbaar mag iedereen dus wel zeggen dat ze homo's een ander soort mensen vinden maar ik niet dat ik dat soort opmerkingen bekrompen vind. Als je het dan gooit op dat ik maar aan de mening van een ander moet wennen is dat een behoorlijk zwak argument. Geeft niet hoor, je bent in ieder geval duidelijk. (net als ik maar dat mag blijkbaar niet)
Edit: ik ben er online trouwens klaar mee. Maar leef je vooral verder uit in je verontwaardiging als je je daar beter bij voelt.

x_Mliss schreef:Olster4ever schreef:
Het is dat ik weet dat het een jongen is maar anders hij zou zo door kunnen gaan als vrouw.
)
[/quote]SilverStorm schreef:Moondust schreef:Ik vind een lijntje onder de ogen altijd wel sexy.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
nee hoor, dat vind ik ook zeeeer sexxaaaaay
schater
maar olster4ever , dat is eng.. dat is net een vrouw.. wie is het en hoe oud is het? en waarom draagt het vrouwenmake up? er is een dik verschil tussen een stoer lijntje of vrouwelijke make up .... ieks!

Jared Leto is NIET te vergelijken met Bill Kaulitz.

.