mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:45

Danielle005 schreef:
pharagirlke schreef:

Ik vind van wel, ik bedoel ik zie me al staan bij mn vriend,
als hij iets voor me mee moet nemen bv.
schat, je moet het wel even zelf betalen je krijgt het straks wel van me terug
want, mn pasje geef ik niet mee, want ik wil me pincode voor me eigen houden.
Maarre schat dit is niet omdat ik je niet vertrouw hoor, maarre ik vind dat namelijk naief.. :Y)

Ik denk dat mn vriend dan zoiets zou hebben van ja daahaagg het is duidelijk dat je me niet vertrouwt..

Maargoed dit is mijn MENING erover, iedereen mag er toch over denken als ze zelf willen?
wil je het voor je eigen prima, mijn zege heb je, maar wil iemand het wel met zijn partner delen, net zo prima!

Ik zeg gewoon "oh pak je dat even voor me mee?" en als ik geen contanten heb zegt hij zelf al "ik schiet wel effe voor" :=
Dus het kan ook anders gaan :D (het is maar om je een idee te geven hoor. ;) )
Hij weet dat ik hem mijn pinpas niet mee zal geven. :) Net zoals ik nooit een gedeelde rekening zal willen en dat alle eigendommen gescheiden zullen blijven als we ooit samen gaan wonen.

maar zo kunnen we nog wel even verder gaan met voorbeelden: dan word het een jaaa nee maarrr topic ;)
zoals ik al zei, ieder zijn eigen mening erover toch?
Maargoed om even terug te komen op TS:

Meid, probeer er met hem over te praten, vraag hem waarom hij het heeft gedaan.
Kan hij daar geen antwoord op geven, dan zou ik hem gelijk vertellen dat je wel even aangifte zal gaan doen.
Je hebt een sms als bewijs toch?
Veel suc6 meid :(:)
Laatst bijgewerkt door DaanCats op 26-02-09 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:45

Juul schreef:
Ik zou als hij belt als eerste op een rustige toon vragen: ''Als er iets aan de hand is met je wil je dat dan tegen me zeggen?''

Dan gaat er bij hem nl. een knop om. De knop van ''Oh s.hit ze word boos want ik heb tegen haar gelogen en dr geld gestolen etc'' naar: ''Hey, ze wil naar me luisteren..''

Das misschien voor hem even schrikken want hij verwacht het niet, maar wss gaat hij dan wel praten.

Helemaal voor

ff je tanden op elkaar bijten meis!

Je mag hier straks uithuilen of heel blij vertellen dat je er uit gekomen bent :(:)

Roxx

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:47

Zo..... die heeft heel wat uit te leggen! Ben benieuwd naar zijn reactie. Zou hem wel de kans gunnen het uit te leggen, maar het moest wel een heel sterk verhaal zijn wilde ik hem nog weer vertrouwen........

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:48

Poeh.. succes straks!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:49

Jee TS wat een verhaal!

Ik zou woest zijn, maar wie weet komt hij wel met een verdomd goede uitleg....
Laat hem in ieder geval zijn verhaal doen, vóór je verdere beslissingen neemt, dumpen kan altijd nog he.....

Hoewel ik me goed kan voorstellen hoe belazerd je je op dit moment moet voelen...

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:50

Zou je niet eerst ff afwachten wat ie te vertellen heeft voordat je je van alles in je hoofd haalt en laat aanpraten..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:52

Het klinkt mij als iemand met een megaprobleem, en ik heb ook nog een vermoeden welk probleem. Zal het niet uitspreken, speculeren heeft niemand iets aan.

Blijf in ieder geval rustig als je hem straks spreekt en laat hem vooral zijn verhaal doen! Je bent wss heel erg geemotioneerd, maar probeer je gevoelens even de baas te blijven dan hoor je het meeste :j

Heb je verder niks aan je vriend gemerkt de laatste tijd? Ook al vóór carnaval?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:53

Vraag me idd ook wel af of je helemaal niks aan hem hebt gemerkt. Bijvoorbeeld dat hij vaker weg was, gespannen was, anders reageerde etc.. Kunnen hele kleine dingen zijn.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:55

Ik vind dit wel heel kort door de bocht gezegd om eerlijk te zijn. Waar maak jij dan uit op dat het een gokverslaving is? Voor hetzelfde geld zat hij zonder zn pinpas en heeft hij tijdelijk de hare gebruikt tot hij n nieuwe pas kreeg oid. Ik bedoel maar, ik ben niet naief maar er is een mogelijkheid dat hij een goede verklaring heeft en dan maar gelijk daarvan uit gaan dat gaat me wel heel ver![/quote]

Ik zeg ook waarschijnlijk, en niet dat het dat met zekerheid is. Ik heb zoiets van heel nabij meegemaakt, dus heb zo een vermoeden.
Natuurlijk kan hij zitten wachten op zijn pinpas, maar zou jij dan zomaar iemand zijn rekening leeghalen zonder wat te zeggen? Ik vind dat zacht gezegd een beetje vreemd. En dan ook nog zeggen dat ie de pas kwijt is. En haal op patat trakteren, van haar geld. Maar als jij dat normaal vind, prima![/quote]

Oh maar ik zeg nergens dat ik dat normaal vind hoor. Maar hier zijn verschillende verklaringen voor mogelijk en vind het nogal wat om dan gelijk te zeggen dat het een gokverslaving moet zijn. Wilde jou niet persoonlijk aanvallen maar er zijn meerdere mogelijkheden en vind dat TS dat ook in haar achterhoofd moet houden en niet gelijk het ergste gaan denken. Laat het hem maar uitleggen dan heb je nog genoeg tijd om je zorgen te maken daarna. Scheelt je heel veel gepieker over misschien heeft hij wel of misschien is hij wel.
Edit: quotes zijn verloren gegaan maar t lijkt me wel duidelijk ;)
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 26-02-09 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:57

In jou plaats zou ik het ook erg moeilijk hebben . Maar praat eerst met hem , op een nuchtere manier.. je weet niet wat er aan de hand is ..

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 16:58

heb niks aan hem gemerkt nee; das ook het rare ervan, hij heeft nog niks van zich laten horen! :|

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:59

Zie je hem over een uurtje...?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:00

TS Misschien heeft hij het geld dat hij vanmorgen heeft gepint al opgemaakt en had hij er niet op gerekend dat jouw pas geblokkeerd is? Dat hij je daarom niet kan bellen?
Wacht maar even rustig af en ga je niet teveel dingen in je hoofd halen!

Paardenmeis1

Ben benieuwd...

Anoniem

Babel schreef:
TS Misschien heeft hij het geld dat hij vanmorgen heeft gepint al opgemaakt en had hij er niet op gerekend dat jouw pas geblokkeerd is? Dat hij je daarom niet kan bellen?
Wacht maar even rustig af en ga je niet teveel dingen in je hoofd halen!

Dat zou goed kunnen idd...

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:02

ben benieuwd wat zijn verklaring is!! pff had die bij mij niet hoeven doen. Mijn vriend heeft ook zo vaak me pas in zijn portomenee en pint wel is wat voor me als ik me pas ben vergeten. We hebben nu bijna 2 jaar. Moet er niet aan denken als die me zoiets flikt!. Je zet me wel aan het denken zeg! (a)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:03

misschien heb ik eroverheen gelezen, maar als hij hem al een week kwijt was, waarom heb je eerste dag niet meteen laten blokkeren??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:04

XxriieterxX schreef:
misschien heb ik eroverheen gelezen, maar als hij hem al een week kwijt was, waarom heb je eerste dag niet meteen laten blokkeren??

Denk omdat hij zij dat hij wel ergens in z'n kamer zou liggen..

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:05

dat hij je nog niet gebeld heeft kan meerdere oorzaken hebben, 1. hij is nog niet bij een tankstation geweest om beltegoed te halen (omdat er geen in de buurt is of omdat hij in de file staat)
2. hij durft niet, hij is bang dat je boos op hem wordt
3. hij is al van plan naar je toe te komen (snap dan niet waarom die smst dat hij zal bellen, maar je hebt ze erbij zitten)

en nogmaals mijn vraag; sorry als ik over het antwoord heen gelezen heb; heb je al contact gehad met je werk? en ga je gewoon of even niet?

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 17:06

hij heeft me gebeld; en zei; ik word afgeperst :s
vervolgens vraag ik hoe dan? hij zegt; gewoon ik vraag weer hoe dan? hij zegt weer gewoon! en zo is het ongeveer 5 keer op en neer gegaan, hij schreeuwde als een gek naar me en kan geen rede of niks geven, wie het doet, niks?
ik heb hier zo mijn vraag tekens bij he :S

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:06

pff.. wat een ellendige situatie.
Hierin heb je ook niet veel aan mij, want ik zou alleen maar gaan schreeuwen, en daar schiet je natuurlijk niks mee op :+
Dus zoals de rest zegt; probeer rustig met hem te praten, en zo nodig nog te helpen ( als je dat wil nog natuurlijk, maar 3 jaar relatie is niet niks.. )

Succes er mee meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:07

Kady_ schreef:
hij heeft me gebeld; en zei; ik word afgeperst :s
vervolgens vraag ik hoe dan? hij zegt; gewoon ik vraag weer hoe dan? hij zegt weer gewoon! en zo is het ongeveer 5 keer op en neer gegaan, hij schreeuwde als een gek naar me en kan geen rede of niks geven, wie het doet, niks?
ik heb hier zo mijn vraag tekens bij he :S

Hij heeft dus wel duidelijk een probleem...

Tallie1979

Afpersing?? :? Waarom doet hij geen aangifte dan? :?

Sim0ne

Er zit in ieder geval iets goed fout... Hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt, lijkt me echt een ellendige situatie. Nogmaals sterkte!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:08

Jeetje, heftig zeg! :oo Heb niet echt tips voor je, want die zijn allemaal al gegeven..