Macusa schreef:Ja, bijvoorbeeld, maar ook bv meisjes die het gedrag van zo'n jongen bagataliseren en er pas achter komen met wat voor iemand ze werkelijk te doen hebben als ze, zonder dat ze het zelf in de gaten hebben, al tot hun oren in de elende zitten. Dit zijn geen dagelijkse praktijken. Loverboys zijn zeer geroutineerd in het manipuleren van meisjes en weten echt wel hoe ze dat aan moeten pakken. Een meisje van de andere kant, kan zich totaal vergissen in het gedrag van zo'n jongen, ook al denkt ze dat ze het allemaal wel onder controle heeft, of erger, tot het eens uit de hand loopt niet eens in de gaten heeft met wat voor iemand ze te maken heeft. Dit zijn geen dingen om zo luchtig over te doen. De reactie van sommige mensen hier verbaasd me echt bijzonder. Helaas leren mensen vooral uit ervaring, maar gelukkig zullen de meesten onder ons nooit in zo'n gevaarlijke situatie terecht komen. Het gaat echter om die ene. Bij twijfel: altijd de politie bellen en er zo snel mogelijk uitstappen. Dat is mijn advies aan de TS. Haar intuitie zei dat er iets niet goed was. Daar kan ze dan maar beter naar luisteren, ipv naar de mening van een buitenstaander die zegt dat het misschien allemaal wel meevalt.
Okee dan denk je er dus precies hetzelfde over als ik. Heb me ook zitten verbazen over de naieve reacties hier..