Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

'.. Hihi, broer dus
Vond het sowieso een beetje persoonlijke vraag.. 

Sheerza schreef:Bij sommige mensen moet je het nog maar is vragen over een jaartje of 5 wat ze van je vinden![]()
De 2 grootste pestkoppen van de basisschool en middelbare school vroegen laatst of ik wat met ze wilde drinken..Euhhhh NEE bedankt..
)

Mas schreef:Dat ik arrogant zou zijn... ik ben juist heel verlegen. Hierdoor ben ik soms wat gereserveerd naar mensen toe die ik niet ken, maar dit wordt weleens opgevat als arrogantie.
En maar stom blijven volhouden zoooo irritant he 
.
.
?

Mjay schreef:ik had op de middelbare school mn haar opeens van lang naar kort laten knippen na een week ofzo kwam een leraar naar me toe om te vragen hoe het ging met me en welke behandelingen ik kreeg, ik snapte er geen drol van maar een of ander kind had rond verteld dat ik kanker zou hebben en dat mn haar daarom kort was...... en ik dacht leuk es iets anders.....

) Ik had toen ook wat gezeur met een andere jongen die mij leuk vond. Kwam mijn vriend die jongen tegen en zag dat die net zo ketting om had, als ik had. Een mijn vriend werd me toch boos op mij
En ik wist niet waarom. Bleek dat hij dacht dat ik liever die ander had en dat ik hem mijn ketting had gegeven
Die jongen had dus gewoon dezelfde ketting met zijn eigen naam 
Heeft het niet weer gezegd na tijd

Marije112 schreef:Ik had zaterdag zoiets van ja, jij bent niet helemaal goed.
Ik kwam bij een verjaardag binnen, en ging zitten. Ik zat naast een meisje die ik van gezicht wel kende, maar voor de rest niet. Vraagt ze ineens "Die jongen waar jij altijd mee in de plus bent, is dat jou vriend?" Ik; "Ja". Zij; "Hoe oud is hij dan?" Ik; "21" Zij; "En jij" Ik; "Ik ben 17". Weet je wat ze zegt?!?
"Ohh dat kan wel netaan dan.." Nou ik sloeg stijl achterover.

detour schreef:Arrogant, schijnheilig, en "ik vind jou helemaal geen type voor een domineesdochter".
Al deze termen slaan nergens op.![]()
![]()
Vroeger was ik mager, zat al jaren op dezelfde school en snoepte veel. Trok één keer een legging aan, en de vraag was:"Eet jij wel?"![]()
-"nee joh, leef op zonne- energie, nou goed?"Zei ik.
_Tivoli_ schreef:Ik liep in de stad met mijn pasgeboren dochter.
Een leuke oudere mevrouw stopte en keek in de kinderwagen,lachte leuk naar mijn dochter en vroeg met een grote lach : 'ben je lekker met je buurmeisje aan het wandelen?'
Ik verkondigde trots dat het mijn eigen dochter was,en lachte braaf terug.
Ze beende echter meteen weg,haakte d'r arm in die van d'r man en zei half achterom: 'Die tienermoeders van tegenwoordig worden ook steeds brutaler.'
En bedankt.
Ik schaam me er niet voor dat ik een dochter heb,ik ben er trots op.

Flying_Angel schreef:Twee vriendinnen van een jaar terug zeiden dit jaar dat ik geen eigen persoonlijkheid heb