Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muisbal

Re: Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:22

Ik zou 'te direct/te eerlijk' zijn en dat werd als negatief punt gezien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:35

Ik liep een keer gewoon op straat, en toen echt door een paar totaal onbekende 'haha vetzak!' ... Bwehe zoek een leven :')

En op de basisschool zei een docent dat ik 'altijd aan het roddelen was'. Opzich niet echt schrokkend (hoewel de reden belachelijk was en hij ook wel iets van persoonlijk voorkeur liet blijken) ... Maar toen ik vroeg of hij een voorbeeld kon noemen klapte hij helemaal dicht... Dat vond ik best grappig :')

En ik ging altijd iedere 2 weken met mijn broer en vader bij een restaurant eten, toen was mijn broer een keer niet mee en toen vroeg de serveerder zo van 'Heey waarom is je vriend er niet :oo '.. Hihi, broer dus :') Vond het sowieso een beetje persoonlijke vraag..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-09 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:36

Bij sommige mensen moet je het nog maar is vragen over een jaartje of 5 wat ze van je vinden ;)

De 2 grootste pestkoppen van de basisschool en middelbare school vroegen laatst of ik wat met ze wilde drinken.. :+ Euhhhh NEE bedankt.. }>

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:12

Ik liep in de stad met mijn pasgeboren dochter.
Een leuke oudere mevrouw stopte en keek in de kinderwagen,lachte leuk naar mijn dochter en vroeg met een grote lach : 'ben je lekker met je buurmeisje aan het wandelen?'
Ik verkondigde trots dat het mijn eigen dochter was,en lachte braaf terug.
Ze beende echter meteen weg,haakte d'r arm in die van d'r man en zei half achterom: 'Die tienermoeders van tegenwoordig worden ook steeds brutaler.'

:roll:
En bedankt.
Ik schaam me er niet voor dat ik een dochter heb,ik ben er trots op. :D

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:13

Ik heb er ook wel een paar.

- Ik zou ook annorexia hebben, ik was vroeger gewoon heel dun, maar eet toch echt heel veel :Y)

- Ik was zo zielig. ( mijn moeder had kanker, en is er later aan overleden) dan wil je helemaal niet zielig genoemt worden.

- Een keer met uitgaan, een straal bezopen jongen. Zo jij bent echt verschrikkelijk lelijk. Maar dat boeide me eigenlijk niet. Hij was te dronken om me überhaubt te zien. En ik weet zelf wel beter.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:14

Sheerza schreef:
Bij sommige mensen moet je het nog maar is vragen over een jaartje of 5 wat ze van je vinden ;)

De 2 grootste pestkoppen van de basisschool en middelbare school vroegen laatst of ik wat met ze wilde drinken.. :+ Euhhhh NEE bedankt.. }>

Inderdaad!
Het populairste meisje van de klas,echt een omhooggevallen kind was dat!
Die zit nu alle oud klasgenoten te hyven om eens af te spreken,want ze heeft geen vrienden.
En maar poeslief doen,alsof ze vergeten zijn dat ze je 4 jaar lang hebben uitgemaakt voor stumpert. :+

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:14

Dat ik anorexia zou hebben :roll:

Iedereen die mij kent, weet dat ik enorm veel eet, meer dan de gemiddelde persoon
(en nee, ik kots het ook niet uit daarna, dus ook geen boulimia ;) )
Vind het behoorlijk grof om te insinueren dat ik zo'n ziekte zou hebben, terwijl je mij
niet eens kent
(en als je me kent, weet je dat ik er ook moeite mee heb dat ik dun ben en dat ik er alles
aan doe om aan te komen)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:29

Ik heb jaren geleden ooit eens aan een missverkiezing op een camping in Spanje meegedaan. Ik kwam daar al jaren en zei met mn grote mond dat ik daar ook wel een keer aan mee zou doen. Puntje bij paaltje viel er dus een missverkiezing precies in onze vakantie. Achteraf zou ik het zo weer overdoen, want ik heb ontzettend veel lol gehad met die meiden! Er waren 3 rondes: sportief, avondkleding en badkleding. Ik was volgens mij nummer 2 van de 20. Achteraf niet in de prijzen gevallen, maar dat vond ik niet erg.
Na de missverkiezing stond ik met wat vrienden nog na te praten en er kwam op een gegeven moment een jongen bij staan die ik niet kende. We waren elkaar aan het pesten en toen gooide ik eruit dat nummer 2 had moeten winnen! Toen zei die jongen gelijk: "Nee man, die had een dikke kont!" Ik kijk m aan en geef m gelijk een harde beuk. Staat ie me nog dom aan te kijken met de vraag: "Oh, was jij dat?" Hij wilde zn excuses nog aanbieden maar helaas, heerlijk die eerlijke mensen! :D

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 00:36

Mijn exwerkgeefster verkondigde ooit weleens dat ik haar vakanties altijd verpest door "zogenaamd" ziek te zijn. _-:(
Toen kwam de stoom zowat uit mijn oren, (ook bij mijn collega's) Haar vakanties gaan hoe dan ook altijd door en moest ik zelf alles regelen om de boel draaiende te houden.
Maar ja inderdaad ben ik eenmalig ziek geweest tijdens hun vakantie, toen lag ik met een zware hersenschudding op bed.
Terwijl ik sóchtends nog was wezen werken tot er vervanging kwam. Maar dat word op zo'n moment even vergeten. :(

Hahahav en nog een leukje, van afgelopen week, ik had de fries gereden en daar waren foto's van gemaakt, dus die zat ik te bekijken en zei tegen die man; wat is het toch een flink paard he. Waarop hij antwoorde; ja een flink paard met een flink meisje..

Tot op de dag van vandaag weet ik nog niet of hij nu bedoelde dat we allebei een dikke kont hebben, of dat we allebei dapper zijn :o

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 01:05

Als je je grote mond is houd bereik je nog is wat! van een oude teamleider
je zal er maar niet tegen kunnen dat je op een fout word gewezen door een meisje zonder opleiding :(:)

Vroeger dat ik anorexia had...sorry kon er ook niets aan doen dat ik wat dunner was dan het gemiddelde uitgaanspubliek....
overigens nu niets meer van te zien :D

Het lelijk roepen werd ook een keer gedaan:
Antwoord: als lelijk in me woordenboek voor kwam, stond jou naam met foto erachter of achja als varkenskoppen weer in de modebladen komen ben je de eerste die gebeld word.

Een zogenaamde vriendin vertelde tegen een goede vriendin dat ze zeker wist dat ik had gezoend met haar vriendje.
Gelukkig geloofde me vriendin mij en niet me zogenaamde vriendin.

Leraar op de middelbare school: het wordt ook nooit wat met jou.
Na er voor de zoveelste keer eruit te zijn gestuurd.
Kwam hem later tegen toen hij vroeg wat ik tegenwoordig deed.
Op mijn antwoord dat ik (zonder opleiding) in de zorg werk antwoorde hij dat het dus toch niets geworden was met mij.
Daarop heb ik hem redelijk vriendelijk meegedeeld dat ik erg blij was met mijn baantje huisje en vriend en hoe het met zijn vrouw was?
Hierop werd hij rood en ben ik weggelopen....
vrouw ging vreemd met jongere vriend

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 01:15

Mas schreef:
Dat ik arrogant zou zijn... ik ben juist heel verlegen. Hierdoor ben ik soms wat gereserveerd naar mensen toe die ik niet ken, maar dit wordt weleens opgevat als arrogantie.

Zoiets heb ik ook alleen is mijn verlegenheid nu overheerst door onzekerheid.
Of dat mensen er bijna zeker van zijn dat ik een uitgaansgelegenheid liep terwijl ik toch echt een dropping op stal had :? En maar stom blijven volhouden zoooo irritant he :O
Praat jah toch geen turks?

Of exen vooral degene waarmee het nu denk 1,5 maand uit is, hij staat op blok wil dak um van blok haal en dan ook nog zeggen tegen een vriend (die hij overigens de huid vol scheld als ie zin heeft en tegen praat als ie mij wil naaien oid) :"Jij hebt het weekend bij Suus gezeten nou das gezellig"..

Kan niet tegen dat soort schijnheilige actie's maar ik negeer het maar gewoon anders heb je weer gezeik he ;) .
De meesten van ons gaan alleen niet meer zoveel uit klaar.. Mja als hij er gelukkig op word.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 08:56

Ik had zaterdag zoiets van ja, jij bent niet helemaal goed }:0 .

Ik kwam bij een verjaardag binnen, en ging zitten. Ik zat naast een meisje die ik van gezicht wel kende, maar voor de rest niet. Vraagt ze ineens "Die jongen waar jij altijd mee in de plus bent, is dat jou vriend?" Ik; "Ja". Zij; "Hoe oud is hij dan?" Ik; "21" Zij; "En jij" Ik; "Ik ben 17". Weet je wat ze zegt?! :Z?
"Ohh dat kan wel netaan dan.." Nou ik sloeg stijl achterover.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 09:01

Arrogant, schijnheilig, en "ik vind jou helemaal geen type voor een domineesdochter".

Al deze termen slaan nergens op. := :')

Vroeger was ik mager, zat al jaren op dezelfde school en snoepte veel. Trok één keer een legging aan, en de vraag was:"Eet jij wel?" :o?
-"nee joh, leef op zonne- energie, nou goed?"Zei ik. :+

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:58

Haha, wat een leuk dingen soms. :')
Maar ook minder leuke. :(:)

Ben erg veel gepest en dus ook veel dingen naar mijn hoofd toegslingerd gekregen.

Ik fietste een x met een V&D tas toen er 2 meisjes, iets ouder dan ik toen denk ik, langs fietsen en 1tje riep: ,, Mooie V&D tas!" Ik: ,,Mooi hè, beter dan jou tas." Ik weet nog steeds niet wat er zo erg is aan een V&D tas, maarja. :+

Detour: Haha op zonne-energie. :')

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:12

hahaha dat ik agressief ben 8-)

Ik ben een smurfje van nog geen 1.60 hoog, en ze waren gewoon bang voor me :+

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:28

Mjay schreef:
ik had op de middelbare school mn haar opeens van lang naar kort laten knippen na een week ofzo kwam een leraar naar me toe om te vragen hoe het ging met me en welke behandelingen ik kreeg, ik snapte er geen drol van maar een of ander kind had rond verteld dat ik kanker zou hebben en dat mn haar daarom kort was...... en ik dacht leuk es iets anders.....

Zo dat is echt lomp!!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:07

Laatst in een discotheek door een jongen die ik echt al jaaaaren ken: Jij lijkt op mijn beste vriend, maar dan met een leuk koppie en dikke tieten. Ik weet nog steeds niet of ik dat nu als compliment moet opvatten of niet _O-

Toen ik net wat met mijn vriend kreeg, had ik zo'n kettingtje om met een hartje met mijn naam erin gegraveerd (hallo, ik was 17 :') ) Ik had toen ook wat gezeur met een andere jongen die mij leuk vond. Kwam mijn vriend die jongen tegen en zag dat die net zo ketting om had, als ik had. Een mijn vriend werd me toch boos op mij :oo En ik wist niet waarom. Bleek dat hij dacht dat ik liever die ander had en dat ik hem mijn ketting had gegeven :') Die jongen had dus gewoon dezelfde ketting met zijn eigen naam _O-

Vroeger was er een jongen die riep me altijd na met: Bernavette ipv Bernadette. Totdat ik er zat van was en hem achterna ging. Bleek dat ie verliefd op me was :') Heeft het niet weer gezegd na tijd :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:09

Marije112 schreef:
Ik had zaterdag zoiets van ja, jij bent niet helemaal goed }:0 .

Ik kwam bij een verjaardag binnen, en ging zitten. Ik zat naast een meisje die ik van gezicht wel kende, maar voor de rest niet. Vraagt ze ineens "Die jongen waar jij altijd mee in de plus bent, is dat jou vriend?" Ik; "Ja". Zij; "Hoe oud is hij dan?" Ik; "21" Zij; "En jij" Ik; "Ik ben 17". Weet je wat ze zegt?! :Z?
"Ohh dat kan wel netaan dan.." Nou ik sloeg stijl achterover.

Tjow he :?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 14:10

detour schreef:
Arrogant, schijnheilig, en "ik vind jou helemaal geen type voor een domineesdochter".

Al deze termen slaan nergens op. := :')

Vroeger was ik mager, zat al jaren op dezelfde school en snoepte veel. Trok één keer een legging aan, en de vraag was:"Eet jij wel?" :o?
-"nee joh, leef op zonne- energie, nou goed?"Zei ik. :+

_O-

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:47

Vandaag op school, ik zweet afentoe erg en was te laat dus moest haasten en daar ga ik van zweten en nouja kom de klas binnen dus ik deo opspuiten was het "Helpt toch niet" en "Lisaa doe je armen is omhoog."

Weet niet waarom ik het zo klein schrijf.. dan lijkt het minder klote denk ik . :))

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:58

ik ben al 3 keer zwanger geweest, heb een borstvergroting gehad, en ik ben een prutsmuts.
ik schijn ookal een keertje dood te zijn geweest. omdat ik een langere tijd ziek was.. :P

agg, laat maar kletsen! :D

al is het toch wel vervelend, want als iemand wat verzint, wordt het gelijk door iedereen gelooft.. :roll:

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:05

_Tivoli_ schreef:
Ik liep in de stad met mijn pasgeboren dochter.
Een leuke oudere mevrouw stopte en keek in de kinderwagen,lachte leuk naar mijn dochter en vroeg met een grote lach : 'ben je lekker met je buurmeisje aan het wandelen?'
Ik verkondigde trots dat het mijn eigen dochter was,en lachte braaf terug.
Ze beende echter meteen weg,haakte d'r arm in die van d'r man en zei half achterom: 'Die tienermoeders van tegenwoordig worden ook steeds brutaler.'

:roll:
En bedankt.
Ik schaam me er niet voor dat ik een dochter heb,ik ben er trots op. :D

Nouja zeg. Oude mensen zijn ook steeds iritanter hoor :=
Vind het belachelijk dat ze gelijk zo doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:10

Twee vriendinnen van een jaar terug zeiden dit jaar dat ik geen eigen persoonlijkheid heb :))

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:31

Oh te veel om op te noemen maar het maakt mij helemaal niets uit wat al die kansloze gevallen over mij zeggen. Het wordt vervelender als ze wat over m'n kinderen zeggen. Mijn jongste is autistisch met een verstandelijke handicap op zich voor mij geen probleem maar als ze hem in de kantine van de manege waar wij rijden achter z'n rug uitlachen met een vader en moeder of opa en oma dan stap ik er op af met de vraag of ze het midden in m'n gezicht willen doen en tevens met de mededeling dat ze zelf ook geen volle zalen trekken. Dan kunnen ze wel door de grond zakken van schaamte. Gelukkig maakt ik dit niet vaak mee het is 2x gebeurd en heb er direct korte metten mee gemaakt.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:55

Flying_Angel schreef:
Twee vriendinnen van een jaar terug zeiden dit jaar dat ik geen eigen persoonlijkheid heb :))

Lijkt me niet echt een compliment. :=

Mijn vriendinnen vinden dat ik juist een echte persoonlijkheid heb en een eigen mening waar ik tevaak en te veel voor uitkom., maar dat is dan ook weer geen goede eigenschap denk ik.