Wel of niet met ander meisje afspreken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep91

Re: Wel of niet met ander meisje afspreken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 15:01

Ik heb nooit gezegd dat ik dit allemaal accepteer!!

Ik heb mijn keuze dan ook uiteraard niet gemaakt!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 15:10

Wat ga je nu doen dan ??

Als je bij hem blijft ben je dus wel naief.

En als hij zo van andere vrouwtjes houdt zou ik als je slim bent en dus voor je zelf kiest zou dan wel even een test laten doen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 15:25

Sommige reacties gaan nu echt wel te ver. Respect voor TS is écht wel op z'n plaats. Voelt echt niet lekker als je in de war bent en weet ik veel wat naar je hoofd krijgt geslingerd.

Ik ben erg benieuwd naar wat je gaat doen...

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 16:41

Janine1990 : dankjewel, ik heb joun topict toen ook helemaal gevolgd :(:)

Ik kijk even de kat uit de boom en doe rustig aan, leuke dingen doen, en op de eerste plaatst aan mezelf denken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:56

Aan jezelf denken betekend ook voor jezelf kiezen hè?

Mijn topic was een compleet drama :=
Ik heb dankzij mijn ex geleerd dat je uiteindelijk vooral met jezelf moet leven, en dat je moet leren jezelf te waarderen. Dat deed ik niet, dus liet ik een hoop gebeuren.
Kies voor jezelf meid, dat is het enige dat ik je kan ingeven. Je verdient in ieder geval beter dan dit.

Las net in een ander topic een stukje dat door Noukie hier op bokt geschreven. Misschien dat je er iets aan hebt... :)

Ik zou willen dat ik kon zeggen "het is ok", maar dat is het niet. Tijden veranderen en wat vroeger misschien nog goed, of in ieder geval acceptabel leek is dat nu gewoon niet meer. Het is cliché, maar het ligt niet aan jou. Ook niet aan mij trouwens, het zijn de verschillen die steeds zichtbaarder worden naarmate de wereld verder door draait. Het is niet jij en ik en dat zal het nooit zijn ook. Misschien is het zelfs wel nooit zo geweest en deden we slechts alsof. Maar ondanks dat jij gewoon jezelf blijft, zie ik de afstand groter worden, zie ik dat wat vroeger slechts grapjes waren nu harde kwetsende woorden zijn. Het doet me pijn dat te zien omdat ik daardoor wel moet beseffen dat we verder moeten. Het is tijd om los te laten, want zo gaat het niet meer. Het is niet alleen niet oke meer, als we dit nog even door laten gaan wordt het zelfs verre van dat en zullen ook de herinneringen aan de mooie tijden een bittere nasmaak krijgen. Dat wil ik niet, want ik geef nog steeds om je, ondanks alles. Het is moeilijk om te realiseren dat ik je los moet laten, om te zien wat ik achter moet laten. Ik zal je missen, maar het is beter zo. En soms zal ik echt nog wel achterom kijken en hopen je daar te zien staan, al is het maar in gedachten. Ik weet dat jij me de wereld gunt, dat is omgekeerd ook zo, maar als de toekomst niet voor ons gemaakt is zullen we beide in onze eigen werelden er het beste van moeten maken. Het waren mooie tijden, maar het is voorbij. Goodbye now, ik zal je misschien verschrikkelijk missen, maar als we nu afscheid nemen kunnen we tenminste terugdenken aan iets moois, zonder bitter einde. Hooguit de bittere tranen die ik straks weg moet slikken als ik je voor het laatst gedag zal zeggen, maar tranen kunnen drogen en dan is het de herinnering die blijft.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 17:09

Dat stukje tekst heb ik inderdaad nog naar hem toegestuurd ! haha echt toevallig :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:15

Toevallig zeg! ;)
En hoe reageerde hij daar op?

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 17:35

Dat hij het niet wil, hij stomme fouten heeft gemaakt, hij moest huilen ook.

Dat ik echt de enige voor hem ben , daarop wees hij ook : na al dat gedoe ben ik nog steeds bij je.....

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:45

Mijn vriend spreekt wel eens af met gewone vriendinnen.
Maar als hij zo iets op msn zou zeggen, op een datingsite zou staan en met die meisjes af zou spreken, dan zou het echt DOEI zijn. Dan is het over, hoeveel ik ook van hm hou.
Alleen dat zou die nooit doen.

Rot voor je zeg. ;(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:04

Ik heb dat helaas net iets te veel zien meemaken, soms zelfs van heel dichtbij...jongens die vanalles achter je rug doen, en god wat een spijt hebben ze toch als je ze betrapt, en wat een traantjes ze wenen...en hoe vergevingsgezind zijn de liefjes dan, alles vergeven en vergeten want hij was toch zo zielig en hij heeft zijn leven nu vast wel verbetert...en de meisjes gaan nog jaren verder met hem, in volle overtuiging dat hij echt zijn leven heeft gebeterd, en ik moet met lede ogen toezien dat hij nog precies dezelfde is, maar als je zo'n meisje wilt waarschuwen ben je alleen maar jaloers of heb je iets tegen die jongen..totdat ze er alsnog zelf achterkomen...

Andersom trouwens ook hoor, ik heb het ook al meegemaakt dat meisjes hele dramascenes maken dat ze het nooit meer zullen doen, en jongens die het helemaal geloven en de volgende maanden tegen iedereen vertellen dat alle problemen van de baan zijn en het meisje echt wel verandert is...totdat ze ze er op een heel pijnlijke wijze jaren later achter moet komen...

Dus nee, ik geloof er niet meer in dat mensen zomaar veranderen als ze betrapt worden. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand echt verandert was(of er moet jaren over heen gaan), wel dat ze het veel beter verborgen en het liefje dacht dat alles verandert was. Het is jouw keuze uiteraard, maar weet dat je gewaarschuwd bent, liefde maakt helaas blind.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:26

miepmiep91 schreef:
Dat hij het niet wil, hij stomme fouten heeft gemaakt, hij moest huilen ook.

Dat ik echt de enige voor hem ben , daarop wees hij ook : na al dat gedoe ben ik nog steeds bij je.....

Er bestaat ook nog iets als Krokodillentranen.
Een man is oerdom, maar heeft dondersgoed door of hij jou nog in de hand heeft.
Zodra jij laat zien dat je afstand van hem neemt, of je meer van hem losmaakt, gaat hij pas nadenken...

Je kent het verhaal van mij en m'n ex. Mijn ex heeft nooit goed nagedacht over de beslissing die hij heeft genomen.
Hij heeft er om gehuild, dat wel... Maar later heeft hij er naar alle waarschijnlijkheid (ik heb hem nooit meer gesproken) nooit meer over nagedacht...
Hou dat wel in je achterhoofd.
Mannen hebben een rare manier van denken. Ze nemen weinig tijd om écht na te denken.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:15

Ik had waarschijnlijk na die msn gesprekken m'n vriend al de deur uitgemikt. Hij zegt dat hij het wil uitmaken en met een ander verder wil, prima, daar is de deur!

Verder met ik het met janine eens, volgens mij zijn er weinig mannen die niet huilen als je erachter komt wat ze geflikt hebben! En dat hij na al dat gedoe nog steeds bij je is, zegt meer over jou dan over hem. Als hij onbeperkt dat soort dingen kan uitvreten en jou als back-up kan houden, sja dan zou ik ook wel bij je blijven ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:52

En hoe gaat het nu?