Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
patos schreef:Vanochtend om 05:30 wakker geworden van een sms dat er vannacht bij vrienden van ons een zoontje is geboren!
Daarna ging om 05:45 uur mijn wekker... omdat ik moest gaan werken (net als morgen trouwens)
Gisteren heeft vriendlief me nog uitdrukkelijk gevraagd of ik echt niet stiekem een cadeautje had gekocht, want hij was namelijk absoluut niet van plan om wat aan Valentijn te doen, hij vindt dat je elke dag lief tegen elkaar moet doen.
Ik heb toen heel stoer gezegd dat ik niets van plan was en dat ie helemaal gelijk had, maar nu ik al jullie leuke Valentijns-verrassingen lees ben ik best een beetje jaloers
![]()
Hij heeft net nog wel even gebeld om te zeggen dat hij vandaag naar de Ikea gaat (zonder mij...) en daarna gaat ie naar het voetbalveld om een wedstrijd te kijken... Niet echt romantisch dus
(waardoor ik veel te laat pas in slaap val en nu doodmoe op m'n werk zit
) haike schreef:Mijn dag is geeindigd dat weer vrijgezel ben. Heb het zelf uitgemaakt, dus aan zien komen, maar blijft toch nog wel moeilijk en vreemd.
Patos: sterkte!
dan naar film gaan kijken en in een cocktailbar nog wat gaan drinken. Terug op metro -> trein en naar huis, tadaa
Heb hem ook nog een mega grote kaart van snoopy gegeven
we zijn niet zo into valentijn nuja was gewoon een leuk dagj
Paarden gedaan, boodschapjes enzo. 's avonds met mijn lieve ex vriendje naar het strans geweest, samen gegeten, film gekeken en daarna samen heerlijk gaan slapen
.
.
Daarna een film gehuurd en gekeken, hele gezellige avond gehad!
) en ik heb voor hem cakejes gebakken, omdat hij alles al heeft
en daar was hij ook blij mee.