hoe is jou VALENTIJSDAG begonnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Re: hoe is jou VALENTIJSDAG begonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:07

Met een paard dat van de brug was gevallen in de sloot met deken en al en nu met allemaal wondjes (oppervlakkig) erg stijf en niet heel blij is. Ik hoop maar dat het niets ergers is.

vivian2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:10

zie dat mn zin niet helemaal klopt, maar wat maakt het uit :+

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:11

Ik heb gewerkt, zoals elke andere zaterdag. Had vorig weekend van mijn valentijntje al een ring gekregen :D
Hij was net even hier, heb een kaartje en een luchtje aan hem gegeven :*.

jennifer14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:19

Saai en dat is die nog steeds :P..

Edit: ben stiekem beetje verliefd, had gehoopt daar nog even langs te gaan, maar dat zit er niet in vanavond helaas!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:55

Suzanne F. schreef:
Ik heb niks gemerkt van valentijn. Niks gekregen en niks gehoord. :+

ik ook niet ^^
alleen heb ik wel een vriend :P

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 07:48

patos schreef:
Vanochtend om 05:30 wakker geworden van een sms dat er vannacht bij vrienden van ons een zoontje is geboren!

Daarna ging om 05:45 uur mijn wekker... omdat ik moest gaan werken (net als morgen trouwens ;( )
Gisteren heeft vriendlief me nog uitdrukkelijk gevraagd of ik echt niet stiekem een cadeautje had gekocht, want hij was namelijk absoluut niet van plan om wat aan Valentijn te doen, hij vindt dat je elke dag lief tegen elkaar moet doen.
Ik heb toen heel stoer gezegd dat ik niets van plan was en dat ie helemaal gelijk had :\ , maar nu ik al jullie leuke Valentijns-verrassingen lees ben ik best een beetje jaloers -O-
Hij heeft net nog wel even gebeld om te zeggen dat hij vandaag naar de Ikea gaat (zonder mij...) en daarna gaat ie naar het voetbalveld om een wedstrijd te kijken... Niet echt romantisch dus ;)

En de dag is geëindigd met ruzie... ;( (waardoor ik veel te laat pas in slaap val en nu doodmoe op m'n werk zit :( )

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 08:52

Met werken :Y)

patos schreef:
En de dag is geëindigd met ruzie... ;( (waardoor ik veel te laat pas in slaap val en nu doodmoe op m'n werk zit :( )

:(:)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 09:15

Thanks Claudienee :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 09:52

Mijn dag is geeindigd dat weer vrijgezel ben. Heb het zelf uitgemaakt, dus aan zien komen, maar blijft toch nog wel moeilijk en vreemd.

Patos: sterkte!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:01

haike schreef:
Mijn dag is geeindigd dat weer vrijgezel ben. Heb het zelf uitgemaakt, dus aan zien komen, maar blijft toch nog wel moeilijk en vreemd.

Patos: sterkte!

Heftig verhaal zeg, volgens mij is het bijna nog moeilijker om het zelf uit te maken, dan wanneer je zelf aan de kant wordt gezet. Veel sterkte!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:04

Mijn dag begon met vlechten en poetsen, mijn dag eindigde met een 2e plek met 2 winstpunten en daarna een lekker wokdiner met vrienden :D :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:54

Ik was ziek/benauwd, maar ben 's avonds tóch nog naar een feestje van een vriendin geweest. En daar was een hele leuke jongen :))

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:55

ik heb paardgereden verder niks XD

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:02

Valentijnsdag staat voor mij gelijk aan een dag waarin de meest vreemde dingen gebeuren, behalve op liefdesgebied.

Gisterochtend rond een uur of 7 moest ik behoorlijk onverwachts remmen voor een overstekende kat, ik reed ongeveer 50 km per uur, maar omdat ik zo hard de rem in trapte en de straat nog wat glad was draaide de auto 1,5 keer in het rond. Ben op een halve meter afstand van de sloot tot stilstand gekomen en alles is gelukkig nog heel. Ben in ieder geval behoorlijk geschrokken maar de kat is er levend vanaf gekomen. :=

En verder ben ik volgens mij in een ruzie beland met mijn oude scharrel. Heb het nu echt verprutst... -O-

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:05

Gewoon met werken

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:24

Hier ook gewoon als elke normale Zaterdag :+
Eerst even met m`n moeder boodschappen gaan halen en daarna met z`n allen naar Friesland gereden om voor vaders een antenne mast te bekijken :D

Verder ook nog niks gehad en tot zover ook nog geen reactie op mijn eigen kaartje :o

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:10

Smorgends wakker geworden en heet bad genomen, klaar gemaakt dan met mijn moeder eerst naar een ezel geweest om te castreren. Die dan uren heeft zitten woelen en 10tallen keren is utigeschoven waardoor ik vol ezelhaar zat en naar ezelzweet stonk, grr had ik ook niet verwacht! Nuja, verder gegaan afgezet bij de vriend. Eff cuddles <3 dan met de trein naar brusselzuid, daar de metro en dan iets gaan eten en een bezoekje aan het atomium gewaagd :D dan naar film gaan kijken en in een cocktailbar nog wat gaan drinken. Terug op metro -> trein en naar huis, tadaa :o Heb hem ook nog een mega grote kaart van snoopy gegeven :o we zijn niet zo into valentijn nuja was gewoon een leuk dagj :)

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:12

Mijn vriend had een enorme bos rozen en een hele mooie set sieraden(oorbellen, armband en halsketting) van OTAZU voor me gekocht, echt ZO superlief. Mijn dag kon dus niet meer stuk!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:17

Mijn dag begon zoals alle andere ;-) Paarden gedaan, boodschapjes enzo. 's avonds met mijn lieve ex vriendje naar het strans geweest, samen gegeten, film gekeken en daarna samen heerlijk gaan slapen :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:24

ik ben er gister vroeg uit gegaan om naar de paarden te gaan. Briefje in bed gelegd met een tasje en een kadotje er in.

Toen vriendlief wakker werd was dit het eerste wat hij aan mijn kant van het bed zag :j.

kwam ik thuis, zegt die doodleuk: wat een humor, hahahhahah
ik: wat?
hij: nou dat je me die boxers NOG een keer geeft....

een maand geleden heeft hij een paar bb boxers gehad voor het behalen van zn P..... Nu dacht hij dat ik ze opnieuw had ingepakt om ze voor valentijns dag nog een keer te geven :')

Volgend jaar kan hij een valentijns kadotje op zn buik schrijven :j

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:27

ben zo te lezen niet de enige met relatie drama's. dag begonnen als elke andere zaterdag. Geëindigd in een drama. Ik in tranen, en dat te bedenken dat mijn vriend mij de afgelopen 4,5 jaar nog nooit heeft zien huilen.heb nu grote twijfels over of ik wel verder moet met deze relatie.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:07

Beetje brak opgestaan (vrijdagavond gezellige avond in de kroeg), gedouched etc. Geheel normaal dus, verwachtte ook niks. Daarna kwam vriendjelief, we zaten samen plannen te maken voor de dag, toen de postbode kwam. Toch wel een beetje nieuwschierig, dus maar even gaan kijken en ja hoor: er lag een pakketje voor mij tussen. Opengemaakt in het bijzijn van vriendlief, die overigens de vermoorde onschuld zat te spelen, en een heel lief kadotje gekregen :o .
Rest van de dag is top geweest :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:02

Om half 6 me bed uit en naar mijn werk. Thuiskomen in een paasei... tja, ik hou op andere dagen ook wel van mijn mannetje

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 18:10

mijne is rot begonnen, slechte slaap, geen brieven/ rozen/ kaartjes.. voor de rest opgestaan zoals normaal en heel de ochtend gewoon...

maar wat eens zo simpel begon is super geeindigd :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:05

Ik heb gewoon gewerkt gister, savonds even een pizza gegeten met vriendlief, uit eten gaan vinden we beide burgerlijk, en daar houden we niet van :+ Daarna een film gehuurd en gekeken, hele gezellige avond gehad!

Ik heb een tomtom van hem gekregen (hij had een kleinigheidje voor mij, zei hij :+ ) en ik heb voor hem cakejes gebakken, omdat hij alles al heeft :D en daar was hij ook blij mee.

Verder een kaartje gekregen van mijn jongste aanbidster, mijn nichtje Mirte, en een van mijn beste vriendin, echt super lief! :+: