Van zwaar naar licht is even een overgang, maar dat went aardig snel hoor. Je hebt wat meer pit en reactie als je je gas open trekt, maar dat heb je helemaal zelf in de hand natuurlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

). Daardoor pas ik nu net even wat beter op een heleboel motoren, en hoef ik niks te verlagen.
:

pemanima schreef:Even een vraagje onder de kleine mensen onder ons, ik ben 1.62 en mijn instructeur wil eigenlijk dat ik op een lichte motor ga rijden (word 25 dit jaar), maar ik wil eigenlijk wel zwaar zodat ik niet 2 jaar vastzit aan een lichte motor.
Zijn er nog meer kleine mensen die ook zwaar rijden, en hebben jullie advies?
Alles is welkom.

DenK4ever schreef:Ja okay, buiten het hele kw verhaal om is het inderdaad van groot belang dat je een motor uitzoekt waar je je prettig op voelt!!
Daarom staat me soes ook te koop
Maar for the time being heb ik die ook laten verlagen

) maar als het niet rijdt en niet vertrouwd aanvoelt is het niks
hunter87 schreef:ik ben ook niet al te groot en heb toen ook een proefritje gereden op een deaville. ik voelde me echt een klein meisje op een grote reus. had ok het gevoel dat als ooit een keer ging wankelen ofzo dat ik hem echt niet zou houden. had het idee dat hij heel erg groot en kollosaal was (opzich valt het mee)
Ik ga hem gewoon een keertje proberen, misschien vind ik het niks, maar wie weet ben ik meteen verkocht
Sorlede schreef:Hallo,
Kan me sinds gister ook hierbij aan sluiten. Gister begonnen met 2 lessen. Maar twijfel of ik ermee door moet gaan. Het is wel erg duur allemaal. 1 april heb ik de volgende 2 lessen, ik neem wel steeds per 2. Maar ik heb wel moeite met mijn polsen, is wel erg zwaar, nog iemand die dit ervaart?