meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:46

Zo heb ik er wel een lijstje.. de meest recente:
Op skivakantie 2 weken geleden vroeg een ski-instructeur mijn nummer.. terwijl mijn vriend erbij stond en duidelijk zijn hand op mijn kont had zitten!!

Vorige week riep een voetballer me toe vanop het veld: 'Kom je voor me supporteren' Waarop ik nee antwoordde en hij bleef aandringen :\

Paar weken geleden een kerel die me probeerde te versieren vanuit zijn auto. Ik zat namelijk in de bus ernaast. Hij maakte van die rare gebaren met zijn mond en later ook vieze gebaren. Kon niet snel genoeg weg zijn

En je hebt er altijd die met de deur in huis vallen en je aanspreken met 'zo jij bent een bom' of je gewoonweg vol op de mond (proberen te) pakken. Dat vind ik zó ongepast.

Kan er op dit moment geen meer bedenken, maar als er me te binnen schieten post ik ze

*edit: weet er nog één, maandje of 4 geleden: Ik was op een feestje, komt een kerel in hawaiihemd naar me toe met de openingszin: 'Ik ben 4 jaar samen met mijn vriendin, maar voor jou wil ik dat gerust vergeten'
Dát is verleidelijk zeg :\
Laatst bijgewerkt door unicorn_kiss op 16-02-09 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:53

Ik word regelmatig bijna geruild tegen dingen :+
Maar buiten dat om is mij wel eens gevraagt of het zeer deed toen ik uit de hemel kwam vallen , ik zag er namelijk als een engel uit ....
OMG :r

En of ik net zo lekker in bed was als dat hun biertje smaakte ....triest :(:)

Zwitsal

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:15

vroegah toen k bij de mac donalds werkte..
stond ik achter de kassa, toen er een groepje 'negers' aan de kassa kwam (Weet even niet hoe ik t moet zeggen).
die wilden "mij bestellen" .. en ze zeiden constant "mooie ogen mooie ogen, kan ik jou bestellen?".
meisje naast me aan de kassa lag in een deuk en ik probeerde serieus te blijven (dat soort geklier is echt niet grappig als er een enorme rij staat en er zitten managers in je nek te hijgen omdat je je service tijden moet halen).
achteraf wel veel lol om gehad :P

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:16

claudia_lady schreef:

Nog net niet verkocht tegen kamelen? :+

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:19

zwieke schreef:
claudia_lady schreef:

Dat laat me aan iets denken :+

Mijn moeder en vader waren een hele tijd terug in egypte geweest ,
Stonden ze bij een man die kamelen had die tegen mijn vader zei '' wil je haar(mijn moeder) ruilen voor een paar kamelen'' :')

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:24

Maethoriel schreef:
Ik ging zo'n beetje ieder weekend met een vriendin/collega en een vriendin van haar naar ons vaste cafeetje hier. Iedere week kwam zij een oud-klasgenoot tegen en dan begroetten ze elkaar. Na een week of 2 was hij dus een bekend gezicht voor mij, en ik een bekend gezicht voor hem en op een gegeven moment had hij m'n vriendin 3 zoenen gegeven ter begroeting, liep hij weg en draaide zich toch weer om: 'Nu kan ik jou natuurlijk niet overslaan' en gaf mij ook 3 zoenen. 'Staat trouwens best leuk, 1 oorbel.' En automatisch graaide ik naar beide oren om te voelen welke miste :oo Geen 1 uiteraard, maar die grijns van hem was goud waard :D

Zó flauw, maar toch leuk genoeg want inmiddels zijn we bijna een jaar samen ;)

Die is leuk! :) Ik zou ook meteen naar mijn oren grijpen denk ik.

Ik bedenk me net ook een vrij rare flirt. De man die mijn tattoos en piercing heeft gezet geeft me vaak complimenten over mijn haren en ogen.
En dan niet één keer, maar elke keer als ik er over de vloer kom begint hij erover. Hij vraagt me ook telkens of ik alweer een vriend heb.

Nu de laatste keer ik bij hem was kreeg ik het toch bijna benauwd. We waren in een kamertje apart waar hij mijn piercing ging zetten.
Vervolgens begint hij weer over het feit dat mijn haren zo mooi waren en vroeg of ik al terug een vriend had. Ik antwoordde: nee, ik denk dat ik niet meer zo in de markt lig. Waarop hij zich naar me toe buigt en zachtjes zegt: 'je hebt mijn nummer toch?' :o

Misschien was het allemaal grappig bedoeld, maar die man heeft wel vrouw en kind, dus ik heb liever dat hij het subtiel houdt hoor! :Y)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:30

er komen echt een paar leuke dingen voorbij :=

ik werk in een café/kroeg, ik ben de jongste met mijn 17 jaar en werk er het kortste maar moet wel het vaakste werken :=
mede omdat ik vaak ouder dan 20 wordt geschat als ik in mijn werkoutfit loop

nu moest ik laatst met een mannelijke collega rond de 30-35 istie(met kids) leuke avond gehad , beetje gedolt op het feest :=

komt er een gast naar ons toe...
Ik wil haar wel delen met je vannacht ..nou geloof me ik kwam niet meer bij :') _O-

die dacht serieus dat die collega en ik iets hadden

man man wat ik allemaal naar mijn hoofd geslingerd krijg in dat cafe :=

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:37

foxy80 schreef:
Te heet! We hebben immers minderjarige lezers :D

Aaaah! Vertel vertel! :D Nu zijn we nieuwsgierig...

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:39

Lady_M schreef:
foxy80 schreef:

Dat die 'kleintjes' even hun ogen afdekken :=

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:48

Ja, of dat je het klein post, of in een zwart balkje :P

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:52

Wat ik me zo herrinner:
Gewoon proberen te zoene, nou echt NIET dus. Of op je kont slaan, meestal zijn ze snel genezen na een dodelijke blik.

Heb 1 keer gehad, ik stond bij de bar en wat oogcontact met een jongen.. zegt ie even later, jeetje wat heb jij mooie bruine ogen zeg. Nou mijn ogen zijn dus echt superblauw haha heb wel gelachen..

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:56

Als ik en m'n beste vriendin zwaar worden lastig gevallen zeggen we altijd dat we de nichten zijn van onze geliefde garcon. Je moet dan eens zien hoe snel ze weg zijn, alsof hij zo'n vreselijke beer is :P

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:58

Heb ook een tijd in de kroeg gewerkt, dus ken alle standaard cliches wel: Op jou heb ik al mijn hele leven gewacht, wat heb je mooie .... vul maar in, wil je met me uit, ga je mee ontbijten morgenochtend etc etc
Ik zeg dan altijd heel lieflijk: Ja hoor, ik heb in mei 2018 wel weer plek denk ik...

Laatst vroeg er iemand, best serieus overigens, of hij me mocht tekenen! Dacht, dat is best een origineel aanbod ipv de standaard vragen of ik iemands bed kom opleuken voor een nacht.

Moest zo hard lachen om die verhalen hier, dat er ineens iemand aan je haar staat te vreten, ik kwam niet meer bij!
Laatst bijgewerkt door Sica op 16-02-09 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:58

Ach ik werk in een discotheek en krijgt de meeste rare (huwelijks) aanzoeken en ach....het went.

Wel heel hylarisch als ze de week erna weer komen(nuchter) en baas of collega's vertellen wat ze de week ervoor allemaal uitgespookt hebben.

Vaak komen ze dan hun excuses aanbieden. Of ze durven mij de eerste maanden niet meer in de ogen te kijken!

Conclussie... dronken mensen zijn erg irritant(en dat geldt niet alleen voor mannen)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:03

ja inderdaad die huwelijksaanzoeken :')

vrouwen met drank op zijn minstens zo erg en vooral als ze dingen gaan laten vallen :\

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:07

Huwelijksaanzoek heb ik zaterdag ook nog gehad
zijn ring stond mijn vinger ook wel goed trouwens :D

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:10

Tijdens uitgaan kwam er jongen naar me toe.
Ja jou vader is boef he?
Ik zo nee hoor hoezo
Zegt die nou want hij heeft alle sterren in je ogen gestopt.
Dus ik kijk hem aan oke?
Zegt die ja nu hoor je me eigenlijk te zoenen , het werkt niet he.
Dus ik zo, nee niet echt, misschien moet je even naar de volgende lopen
:P

En ook een keer op straat een jongen met zijn ouders zegt die,
hallo dit zijn nou je toekomstige schoonouders.
Ze ouders en ik moesten best wel lachen daarom zeg maar.
En toen liepen we allemaal door :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:12

Tijdje geleden liep ik in de stad,
keek zo'n jongen mij aan, en ik hem, zegt ie; wil je me p*jpen? :')
euhm pardon? :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:45

Romyv schreef:
Dus ik zeg: ik sta heel lelijk op foto's, ben in het echt veel mooier dus doe maar niet..
Hij: maakt niet uit ik, ik verklein hem tot postzegel formaat!
ik: huh!?
Hij: dan kan ik je aan de onderkant lekker likken
GADVERDAMME!!!

:r :r :r
take_one schreef:
HAHA ik had trouwens 2 weken geleden ook een mooie.
Ik zat aan de bar te borrelen met vrienden.. ik dacht.. ik hang ergens met m'n haar aan vast..
Dus ik draai me om.. zit er gewoon iemand aan m'n haar te vreten. }:0

Ik zeg.. heb je honger ofzo??????
Ja nee zegtie.. ik wou even proeven of je ook zo lekker smaakte als hoe je eruit ziet.

Deze wint voor mij :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:47

Lady_M schreef:
foxy80 schreef:

Als dit topic 50 pgs haalt, dan moeten de geïnteresseerden me maar pb' en, maar ik zet het hier echt niet open en bloot. Mijn klanten en mede-stalgenoten zijn helaas geen analfabeten :D

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:49

foxy80 schreef:
Als dit topic 50 pgs haalt, dan moeten de geïnteresseerden me maar pb' en, maar ik zet het hier echt niet open en bloot. Mijn klanten en mede-stalgenoten zijn helaas geen analfabeten :D

We zijn er bijna :+ Dus mensen, komaan vertellen die handel :D

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:50

zwieke schreef:
claudia_lady schreef:

Hahah mijn vriend werkte in het buitenland (Qatar)en ja ik was er wel een aantal waard :Y) :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:51

[quote="claudia_ladyHahah mijn vriend werkte in het buitenland (Qatar)en ja ik was er wel een aantal waard :Y) :+[/quote]

En hij is er niet op ingegaan? _O-

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:58

Zwieke : Nou hij vertelde mij dat hij er mooie ritjes mee kon maken hier in Nederland en er een boel geld mee kon verdienen ... }:0

Maar zoals je ziet .....Ik ben er nog !! *\o/*
Na 70 kamelen een fiets en een hooipers ben ik nog steeds op en top in Nederland :j _/-\o_

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:00

claudia_lady schreef:
Zwieke : Nou hij vertelde mij dat hij er mooie ritjes mee kon maken hier in Nederland en er een boel geld mee kon verdienen ... }:0

Maar zoals je ziet .....Ik ben er nog !! *\o/*
Na 70 kamelen een fiets en een hooipers ben ik nog steeds op en top in Nederland :j _/-\o_

Haha, super :D Nu kan hij tenminste nog wat ritjes op wat anders maken :+