Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Iedereen is anders. 
Saar4 schreef:Ik hoor hier bet wel jonge mensen over hele dure merken. Waar betalen die dat van???
Zelf kleed ik me normaal niet in dure merkkleding maar ik heb wel een paar designerstukken in mijn kast hangen. Voor speciale gelegenheden of omdat ik hopeloos verliefd werd.![]()
Maar ik loop net zo makkelijk in een T-shirt van de Zeeman. Ik vind de kwaliteit, pasvorm en prijs-kwaliteit verhouding het belangrijkst.
Plien91 schreef:Saar4 schreef:Ik hoor hier bet wel jonge mensen over hele dure merken. Waar betalen die dat van???
Zelf kleed ik me normaal niet in dure merkkleding maar ik heb wel een paar designerstukken in mijn kast hangen. Voor speciale gelegenheden of omdat ik hopeloos verliefd werd.![]()
Maar ik loop net zo makkelijk in een T-shirt van de Zeeman. Ik vind de kwaliteit, pasvorm en prijs-kwaliteit verhouding het belangrijkst.
Vraag ik mij ook wel es af...

)
) probeer ik meestal echt op koopjes te jagen, best een leuke sport om goedkoop met leuke kleren thuis te komen
Bij de Zeeman, H&M, C&A hebben ze echt wel leuke dingen, maargoed, smaken verschillen natuurlijk. Anthea schreef:Suuskipje, ik vind die boxers zelf ook afschuwelijk, maar andere mensen kunnen het WEL mooi vinden.. Niet iedereen gaat alleen voor het merkplaatje. (Al snap ik heel die hype om BB helemaal niet...)

net als "Wibra", "C&A" of "H&M" allemaal merken..... maar dat vergeten jullie effe voor het gemak
WTF... volgens mij ben je dan ook ergens onder een steen vandaan gekropen.
botje schreef:Weet je wat het is met die merkkleding?
Het volgende seizoen is alles wat je daarvoor gekocht hebt (voor heel veel geld) weer uit de mode! Op die manier blijf je aan het kopen. Ik kan dat niet betalen hoor.
Bovendien interesseert het me geen zier wat mensen om me heen van mijn kleren denken. Ik heb geen kleding of bepaalde look nodig om interessant te zijn, ik heb andere dingen die mij inhoud geven. Vind ik een stuk waardevoller.
Zo als iemand anders ook in het topic zei: ik geef ook niet om materie. Dat is zo nietszeggend.
En aan de mensen die zeggen niet verwaand te zijn: jullie hebben het in jullie opmerkingen over mensen die in H&M e.d. lopen wel over 'de massa'. Vind je dit niet denigrerend? Ik wel.
Ik schep ook wel eens op over mijn kleren hoor: over hoeveel korting ik had meestal![]()
Bij Zara is nu de helft van de helft, heb gisteren bijna voor niets een broek gekocht. Verder heb ik de meeste kleren van de H&M, en toch zie ik er altijd best apart uit ^^.
botje schreef:En aan de mensen die zeggen niet verwaand te zijn: jullie hebben het in jullie opmerkingen over mensen die in H&M e.d. lopen wel over 'de massa'. Vind je dit niet denigrerend? Ik wel.
Vind Tommy trouwens kwalitatief gezien echt flinke bagger. Vriend had het shirt echt nog niet lang toen het er slonzig uit ging zien en naden los gingen laten(daarom gebruikt hij het nu op zn werk) Maar een vriend van mij had ook schoenen van tommy en van lacoste en beide waren in no time stuk. dus over merken en goede kwaliteit ben ik het niet altijd eens.