. Domweg belachelijk, laat een kind zelf kiezenzodra het daartoe in staat is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. RedPassion schreef:Chrissy_ schreef:Dat heeft er toch ook niks mee te maken? Alsof iedereen die laag opgeleid is of van een woonwagenkamp een oorbel laat schieten bij zijn kind... Het is denk ik gewoon een kwestie van smaak
Heb je het hele topic gelezen?
. Maar dat moest toch maar even gebeuren , en ben dr nog steeds bly mee
RedPassion schreef:Chrissy_ schreef:Nee het spijt me dat ik niet eerst 5 bladzijdes heb gelezen
Maakt mij niks uit, maar dan had je die opmerking over het woonwagenkamp etc. begrepen.
Maar ik wist niet dat het daar op gebaseerd was, maargoed...
WildWings schreef:Lous schreef:Sorry, maar dit is toch gewoon te erg voor woorden:
http://nl.youtube.com/watch?v=ztmn_Q7La ... re=related
Toen ik m'n gaatjes ging laten prikken werd er ook een baby bij diezelfde juwelier geprikt. De vrouw die dat deed beweerde nog dat baby's er niets van voelde, omdat ze daar nog veel te klein voor waren, dat het nog geen pijn deed... en die begon ook zo te brullen en te huilen.... no way dat ze het niet voelen hoor
Yessy schreef:Ik zou het zelf nooit doen, tegen de tijd dat ze een jaar of 6 zijn en ze willen ze graag is het een mooi verjaardagscadeau
Ik vind het ook niet mooi bij baby's. En zielig.. sja als ze besluiten ze niet te willen na een aantal jaar kunnen ze er altijd nog uit, en met die littekens zal het wel meevallen, zo'n gaatje groeit meestal netjes dicht