In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:33

Moeten jullie nou eens horen hoe respectloos jullie aan het kletsen zijn!

'Blauwtje laten lopen', 'Sukkel', 'Slettebak'.. dit gaat werkelijk helemaal nergens over.

Vind het leuk om een ander een blauwtje te laten lopen? Ik snap niet wat daar leuk aan is? Als dat bij jou zou worden gedaan zou je ook niet amused zijn. Dus.. bij deze..mocht jij ooit een blauwtje lopen, afgewezen worden of gedumpt.. => NIET PIEPEN!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:33

Kyle schreef:
Euhm... sorry, maar mijn reputatie dat is echt het laatste wat mij intereseert! En dat zou zo moeten zijn bij elke zelfzekere mens. Je moet er gewoon zelf achter staan, en het moet dus een bewuste keuze zijn. En er is niemand die mij er ooit op zou moeten wijzen dat mijn 'reputatie' aangetast zou worden!

Dus om zelfverzekerd te zijn moet je gewoon absoluut geen zelfrespect hebben, je absoluut voor schut zetten door stuiterdik rond te lopen en je te gedragen als het laatste stuk trash en je vervolgens niks aantrekken van wat andere mensen over je denken....

Weet je wat dat is? Das geen zelfverzekerheid maar puur naief bezig zijn!

KiWiKo

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:34

nee dat is moraalvervaging :)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:36

Rens_ke schreef:
Moeten jullie nou eens horen hoe respectloos jullie aan het kletsen zijn!

'Blauwtje laten lopen', 'Sukkel', 'Slettebak'.. dit gaat werkelijk helemaal nergens over.

Vind het leuk om een ander een blauwtje te laten lopen? Ik snap niet wat daar leuk aan is? Als dat bij jou zou worden gedaan zou je ook niet amused zijn. Dus.. bij deze..mocht jij ooit een blauwtje lopen, afgewezen worden of gedumpt.. => NIET PIEPEN!

Dat komt ook wel, mannen willen vaak lol hebben maar als ze een relatie aan willen gaan willen ze het liefst een meid waar nog niet iedereen overheen is geweest behalve de tram... ;)

Niet alleen in dit geval van de TS hoor, dit is misschien nog onschuldig...maar als je met 16 jaar al zo licht denkt over deze zaken weet ik niet hoe het er over 3 jaar uit ziet...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:37

KiWiKo schreef:

Ja, inderdaad, maar hoe kan dat, dat het moraal zo vervaagt, dat vraag ik me af...Is dat dommigheid, opvoeding, algemene moraalvervaging in deze maatschappij, alles samen....?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:38

Adil18 schreef:
KiWiKo schreef:

Ja, inderdaad, maar hoe kan dat, dat het moraal zo vervaagt, dat vraag ik me af...Is dat dommigheid, opvoeding, algemene moraalvervaging in deze maatschappij, alles samen....?

Ik denk alles bij elkaar..

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:38

Britty schreef:
Blondie_ schreef:
Ben het met Kyle eens. Wat interesseert het nou wat anderen over je zeggen. Als je zelfverzekerd genoeg bent niks.
Lachen juist, als ze denken je even te kunnen 'pakken' kun je ze lekker een blauwtje laten lopen. Wie is er nu de sukkel.

Nou, TS in dit geval, want ze laat zich ook "pakken". Er heeft niemand een blauwtje gelopen bij haar hoor....hooguit haar zogenaamde vriend B. En die heeft (zo te lezen) niet eens een echte poging gedaan, want het was hem waarschijnlijk gewoon gelukt.

Hij had misschien wel zoiets van, ze heeft geen gevoelens voor me, dus laat ik haar maar. Als iemand tegen mij zegt dat hij niets voor me voelt blijf ik er niet kansloos achteraan lopen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:43

Ilco schreef:
Hij had misschien wel zoiets van, ze heeft geen gevoelens voor me, dus laat ik haar maar. Als iemand tegen mij zegt dat hij niets voor me voelt blijf ik er niet kansloos achteraan lopen.

Daar kunnen we alleen blij om zijn, mensen met verstand!

Stel dat hij het geprobeerd had terwijl de TS dronken was en zij had met hem gezoiend...Hij krijgt waarschijnlijk immense hoop en voor alles is alles 1 groot spel. Dat was pas echt sneu geworden!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:47

Blondie_ schreef:
Ik snap ook dat hij het niet leuk vind om jou met een ander te zien zoenen maar jullie hebben toch geen relatie? en hij wist vantevoren al dat je niks voor hem voelt.
Dus hij heeft geen reden om jouw vrijheid te kunnen beperken imo!

Zulke dingen kan ze doen als ze met haar vriendinnen uit is. Maar ze was met deze jongen uit. Als ik in de schoenen van die jongen zou staan dan zou ik me ook zwaar overbodig voelen als gezelschap.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:49

Dit zijn weer typische bokt-reacties. Preuts dus.
En als je niet zo'n typische bokt-reactie plaatst dan ben je dom, naief, geen zelfrespect etc etc
Zou leuk zijn als jullie ook eens reacties uit eigen ervaring plaatsen ipv maar achter de schapen aan te rennen.
Stelletje schapen achter de geraniums.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:49

TS.. als je zo snel die andere jongens op hun bek pakt.. had je op z'n minst die B ook wel ff kunnen zoenen..

:+

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:52

Ik hoop dat de TS hier nog even komt om uit te leggen hoe ze zich nu voelt. Of ze onze reactie kan inbeelden, of dat ze het er niet mee eens is. Dat kan ook natuurlijk..

En stiekem hoop ik dat B ook bokt heeft ;)

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:53

Blondie_ schreef:

Je kunt ook te ver gaan!!!!

Hier ben ik niet van gediend!

Rens_ke

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:54

Werkelijk waar! Hier valt mijn mond van open. En dit vindt je niet een domme, naife en respectloze reactie?
Kom zeg, alsjeblieft!!

Ik dacht dat jij ook tegen het schelden was? Maar ik geloof dat je dat zelf net hebt gedaan!

Oh, dit is bij mij echt tegen het zere been hoor!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:54

Blondie_ schreef:
En als je niet zo'n typische bokt-reactie plaatst dan ben je dom, naief, geen zelfrespect etc etc
Zou leuk zijn als jullie ook eens reacties uit eigen ervaring plaatsen ipv maar achter de schapen aan te rennen.

Kan het even iets minder?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:55

Rens_ke schreef:
Blondie_ schreef:

Je kunt ook te ver gaan!!!!

Hier ben ik niet van gediend!

Ik heb al getemd :)

Blondie: Je kunt ook op een manier discussieëren zonder mensen uit te schelden voor "schapen achter de geraniums" etc. Je taalgebruik is niet heel vriendelijk..

Anoniem

Blondie_ schreef:

Kom nou toch is op zeg, jezelf volgieten, 3 jongens op 1 avond, en dat allemaal voor de ogen van je 'goede vriend' die nog geen week ervoor heeft verteld dat hij jou leuk vind? Vreselijk preuts ja... >;)
Als jij dit normaal vind ben ik óntzettend blij dat ik niet in jou wereldje zit, zulke figuren hoef ik niet zo nodig om me heen, al helemaal niet als ze dit normaal vinden. :r

Stelletje schapen achter de geraniums? Ik ga 2x per week uit, drink echt wel en heb de tijd van mn leven. Maar daar heb ik geen liters alcohol, tig tongen achter in mn keel + een kapotte vriendschap bij nodig. :)
Kan alleen maar blij zijn dat het overgrote deel van bokt iig wel snapt dat dit niet echt een positieve manier van doen is, en dat zegt meer over jou dan over ons. :=

Melanie_B

Blondie_ schreef:

Preuts?
Wees gerust, je zult heus niet de enige zijn die met meerdere op 1 avond hebben gezoend.. :+
Ik ga hier geen verhalen vertellen uit eigen ervaring, maar ik kan je met mijn hand op mijn hart
zeggen dat ik niet met meerdere jongens op 1 avond heb gezoend. En mocht dat ooooooit
gebeuren, dan zou ik dat niet gedaan hebben in zo'n sitautie als de TS.

Limanade

Blondie_ schreef:

preuts is heel iets anders dan zelfrespect hebben..

als je je zo opsteld als TS is dat vragen om problemen.. straks wil elke vent met je zoenen en misschien wel meer.. en als TS daar dan ineens geen zin in heeft dan kunnen sommige mannen wel eens errug vervelend worden...

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:56

Adil18 schreef:
KiWiKo schreef:

Nee, het is eerder moraalverschuiving. En het heeft niets met dommigheid te maken (of je mocht mij persoonlijk willen aanvallen?)

Het is nu eenmaal zo dat dankzij de pil een hele seksuele revolutie is ontstaan, waardoor vrouwen (bijna) evenveel vrijheid hebben gekregen als mannen in hun gedrag. En als je zoenen en al wat erbij komt kijken leuk vindt, dan moet je het maar doen vind ik. Als je daar geen gevoelens voor nodig hebt, des te leuker voor jou! Maarrrr, zoals ik al eerder vermeldde, je moet ook je verantwoordelijkheden dragen: rekening houden met de gevoelens van anderen, niet te veel drinken, jezelf voldoende beschermen, etc.
Eerlijk gezegd: mijn dochter zou mogen doen wat ze wil, als ze mij maar eerst kan aantonen dat ze bewuste keuzes maakt en er ook achter staat, er met haar hele verstand bij is én voldoende emotionele/feitelijke 'kennis' heeft om zichzelf en anderen niet in hun functionaliteit te schaden.

Maar misschien moeten we hier een ander topic over starten?

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:57

Blondie_ schreef:

Ik denk ook aan andermans gevoelens. Niet alleen die van mezelf.
Andere mensen hebben ook een hart dat je kan breken.
En dan ben ik maar preuts. Maar tenmiste wel preuts met gevoelens voor mijn mede mens.

KiWiKo

Blondie_ schreef:

hahahahha preuts............... :D :D :D

en dan ook nog een schaap achter de geraniums :) :) :)

Ik ben heel stout, maar wel met respect voor de mensen waar ik mee ben en ZEKER voor mezelf!!!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 25-01-09 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikka

Melanie_ schreef:
Kan alleen maar blij zijn dat het overgrote deel van bokt iig wel snapt dat dit niet echt een positieve manier van doen is, en dat zegt meer over jou dan over ons. :=

Dat dacht ik ook meteen. ;)

Biebabeloeba

Blondie_ schreef:

Wat ik heb geschreven, komt uit eigen ervaring!
Ex-klasgenoten hebben nu nog steeds moeite om serieus genomen te worden, laat staan een serieus vriendje te vinden.
En een hele goede vriendin van mij heeft is in een hele dronke, zatte bui 8 jongens op 1 avond gekust (op vakantie), man wij hebben haar daar maanden mee zitten pesten en uitlachen (niet slecht he ;)) en als we nu nog contact opnemen met die mensen van vakantie, is die avond het enige waar ze over spreken, en op niet zo'n goede toon over haar, ook al was dit maar eenmalig en is zij hier veel braver :P
Enja, tuurlijk kus je wel is met iemand die je niet kent als je uitgaat, maar euhm dan hou ik het wel bij 1 en zo'n zaken gebeuren meestal als je wat te veel hebt gedronken enzo ende dag erna lachen we met de vriendinnen dan wat af om onze domme acties, maar ik weet zeker dat als het er meer dan 1 zou zijn, ik de volgende dag de wind van voren zou krijgen van hen dat dt echt niet kan en dit en dat...en daar ben ik blij voor, ik doe dit ook met hen.
Uit zelfrespect willen we niet dat andere mensen slecht over ons denken, terwijl we braaf zijn.
En zelfrespect krijg je echt niet door iedereen af te lebbern hoor.....dan toon je juist dat je geen zelfrespect hebt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:58

Blondie_ schreef:

Hahahaha, sorry, maar wat moet ik hier om lachen! Jij voelt je gewoon aangesproken en daarom reageer je zo heftig. Voor de meesten van ons is het niet normaal met meerdere jongens op 1 avond te zoenen, voor jou wel. Je moet je alleen afvragen hoe dat komt i.p.v. meteen te stellen dat wij preuts zijn. Wanneer 95% van alle bokkers hier dit niet vindt kunnen zegt dat meer over de waarden en normen van de TS (en van jou...) dan over die van ons...

Noem me maar preuts hoor, ik heb ook wel een mening over meiden zoals jullie ;)

Goed, een reactie vanuit mijn eigen ervaring: Dit zou mij nooit maar dan ook nooit gebeurd zijn omdat ik ten eerste alleen maar zoende met jongens die ik echt heel erg leuk vond en waar ik wat voor voelde en ik ten tweede het voor mezelf als voor de ander niet respectvol vind om meteen op die avond met andere mensen te zoenen. Ten tweede zou ik niet snel op die avond gezoend hebben met een jongen waar een vriend van mij bij is die me net daarvoor te kennen heeft gegeven dat hij mij leuk vindt. Als ik dan wel een leuke jongen tegen was gekomen hadden we nummers uit kunnen wisselen, als die jongen mij oprecht leuk zou vinden zou hij dan al een gat in het dak moeten springen van blijdschap. Voelde ik mij op dat moment zo zwaar lichamelijk tot hem aangetrokken had ik wel een plek opgezocht waar niemand ons ziet...buiten dus. Ik vind openbaar heftig kleffen in de disco sowieso niet echt aangenaam, zeker niet met twee jongens...brrrrr....