Spierkracht in m'n armen heb ik opzich wel, maar zal toch ff wennen zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Spierkracht in m'n armen heb ik opzich wel, maar zal toch ff wennen zijn.
xDramaQueen schreef:Kwanta kosta wegenbelasting en vezekering?

Heb staan huilen als een kind toen ik hem met een gangetje van 10 km/u had afgeleverd bij de plaatselijke sloop...
Al zoooo lang mijn droomauto
Net gekocht, vrijdag halen.
. Hij is van m'n tante geweest vandaar dat m'n ma het snel geregeld had....
Ik begin maar met een klein, wat ouder autotje, ik ben namelijk bang dat ik er niks van kan.. Muzefee schreef:Nou mijn officiele eerste auto is bij deze ee Fiat Punto.Net gekocht, vrijdag halen.
Maar super voor je, gefeliciteerd! 
. Overigens ook erg goedkoop qua verbruik en verzekeringen.
het is een blauwe seat toledo uit '97.. ik ben helemaal gelukkig!! lekker veel ruimte voor al mijn paardenzooi.. Klaasje schreef:Muzefee schreef:Nou mijn officiele eerste auto is bij deze ee Fiat Punto.Net gekocht, vrijdag halen.
Héé Jody, da's wat anders dan een PoloMaar super voor je, gefeliciteerd!
Oeh, ik vind de Suzuki Vitara en Jimmy ook zo leuk. En het nieuwe type Swift, zet maar in de achtertuin, haha. Vind 'm erg leuk en sportief!
Hoewel het wel echt schudbakken schijnen te zijn. Maar ze zijn zooo leuk!! en dan wel mét bullbar natuurlijk 

Citaat:Bullbars
Als meerdere jaren gaan de verhalen de ronde dat de Bullbar verboden wordt. Per 2008 is het in ieder geval niet meer toegestaan om een nieuwe auto te voorzien van een niet goedgekeurde bullbar.
De staatscourant van juni 2007 vermeld het volgende:
Persbericht ministerraad, 1 juni 2007;`Ministerraad stemt in met nieuwe regelgeving 'bullbars'
De ministerraad heeft op voorstel van minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat besloten dat een auto die na 24 mei 2008 in het verkeer wordt gebracht alleen een bullbar mag hebben als die een EG-typegoedkeuringsmerk heeft dat hoort bij dat type auto.
Volgens de nieuwe regels moeten bullbars voor personenauto's en bedrijfsauto's tot 3,5 ton voldoen aan testvereisten. Aangetoond moet worden dat zij dusdanig zijn ontworpen dat de veiligheid van voetgangers en fietsers wordt verbeterd en dat het aantal verwondingen wordt verminderd.
Een bullbar is over het algemeen een van ronde buizen gelaste constructie, die is bedoeld om de voorkant van een auto te beschermen. Het is sinds 25 mei 2007 al verboden niet goedgekeurde bullbars en nieuwe auto's met niet goedgekeurde bullbars in voorraad te hebben, te koop aan te bieden of af te leveren. (RVD, 01.06.2007)
Er wordt dus nog geen concrete uitspraak gedaan over de reeds gemonteerde bullbars op bestaande auto's. Ongetwijfeld zal daar in de nabije toekomst verandering in gaan komen. We houden jullie op de hoogte!

Klaasje schreef:DL_ schreef:Ja inderdaad, dan vind ik hem ook in een keer een stuk minder jeep.
Haha, klaasje stijgt op!
Klopt.
Haha, opstijgen doe ik wel vaker, zie profiel
Karin: Nog niet gehoord, zal eens gaan zoeken.