mirjamvdkamp schreef:Ik heb hem vandaag ook gehaalt!!!
Helemaal blij!!!!
Was super zenuwachtig, maar als je rustig blijft komt het goed!!!
Gefeliciteerd
Quidou schreef:* Meld zich ook..

*
Moet over een week of 6 afrijden.

Heb gezegd dat k tegen niemand de datum ga zeggen dus dat hou k nog even zo..

hahaha
Had ik ook niet de eerste keer de 2de keer moest ik, en de 3de keer moest ik ook wel want moet dan vrij hebben.
_Florien_ schreef:Hebben jullie allemaal ook eerst TTT gedaan? Of zijn hier ook geslaagden die de TTT niet gereden hebben?
Ik heb gelukkig mijn bijzondere verrichtingen gehaald met mijn TTT, dus die hoef ik alvast niet meer.

ik heb geen ttt gedaan
Suuszels schreef:Heey!
Dan kom ik hier ook maar eens binnenvallen. Ohoh.. wat een talent heb ik voor autorijden

Ik zit nu al over de 40 lessen en het einde is nog niet in zicht

Ik heb gelukkig wel al mijn theorie.
Naja straks weer rijden, hopen dat ik weer vrachtwagens voorbij mag crossen op de snelweg

Komt wel goed meis, opeens snap je het
- waar les je?
MissBonny schreef:Ik moest vandaag ook afrijden. Moest begin januari ook al, maar toen werd het op het allerlaatste moment afgelast door dat het te glad was.
Rijden ging echt drama! Had in tijden niet zo bagger gereden.. Moest een punt rijden, waar ik een afslag te vreog had genomen om de rijksweg op te gaan, dus ik kwam heeel ergens anders uit.. En toen stuurde m'n examinator me echt naar allemaal rot punten, had ook 2 ingrepen. Gezakt dus!
Baaal enorm! Weet dat het m'n eigen schuld is en ben blij dat ik terecht ben gezakt.. Maar het zit mij nou nooooit eens mee! M'n theorie niet, áutorijden niet.. Wordt er gek van!
he bah meis, baalen
lovewally schreef:Ik meld me ook.
Ik ben afgelopen dinsdag op geweest en in de laatste 2 minuten gezakt, net te laat voorrang gegeven aan een auto van rechts.
Dit gebeurde zo'n 200 meter voor het cbr
Mag al snel weer op omdat de rest allemaal goed ging alleen al die bijzondere verrichtingen weer opnieuw
Iedereen succes!

Dat is hellemaal balen
tatjalove schreef:Ik moet vanmiddag, heb er helemaal geen zin in..
Heel de nacht niet geslapen, nouja 3.5 uur, en heb maagpijn van hier tot tokio

Je kan het meis,
@ kimmie - ook het topic gevonden
Spannend
@ merel - He wat vervelend zeg dat ze je daarop laten zaken.
Zo ik moet vanavond nog even wat lessen plannen en dan volgende week afrijden, Spannend