Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:33

@ iedereen die op mij reageerde:

Ja vond het zelf ook belachelijk. Toen ik door rood reed had ik voor mezelf eigenlijk zoiets van hmm, nou daar ligt mn rijbewijs. Volgende keer beter. Toen er daarna eentje vol op de rem ging voor een vogel of iets op de weg zat ik er bijna bovenop, ik had geluk dat ik veel afstand had gehouden, want met 80 en dan vol op de remmen staan... En die 2e x was mijn fout. Toen zat ik er wel te dicht op. Ik had ook nooit verwacht dat ik zou slagen en zat ook met open mond die examinator aan te kijken of hij het echt wel goed had...

Dit was overigens 22 oktober 2008 :)

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:43

Ik meld me ook.
Ik ben afgelopen dinsdag op geweest en in de laatste 2 minuten gezakt, net te laat voorrang gegeven aan een auto van rechts.
Dit gebeurde zo'n 200 meter voor het cbr :\
Mag al snel weer op omdat de rest allemaal goed ging alleen al die bijzondere verrichtingen weer opnieuw ;(
Iedereen succes! *D

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:49

Ik moet vanmiddag, heb er helemaal geen zin in.. |(
Heel de nacht niet geslapen, nouja 3.5 uur, en heb maagpijn van hier tot tokio :7

_Kimmm

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:00

succes tatjalove ik moet volgende maand hihi wil alleen niet zeggen welke datum vanwege de meelezers :P

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:02

MissBonny schreef:
Ik moest vandaag ook afrijden. Moest begin januari ook al, maar toen werd het op het allerlaatste moment afgelast door dat het te glad was.

Rijden ging echt drama! Had in tijden niet zo bagger gereden.. Moest een punt rijden, waar ik een afslag te vreog had genomen om de rijksweg op te gaan, dus ik kwam heeel ergens anders uit.. En toen stuurde m'n examinator me echt naar allemaal rot punten, had ook 2 ingrepen. Gezakt dus!
Baaal enorm! Weet dat het m'n eigen schuld is en ben blij dat ik terecht ben gezakt.. Maar het zit mij nou nooooit eens mee! M'n theorie niet, áutorijden niet.. Wordt er gek van!

He balen maris.

waar rij je als ik vragen mag :) ?

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:47

Djuukiej schreef:
Jeetje.. Hoe doe je dat :') , zeker met globaal lezen; weetje de max snelheden/maten toch niet heel goed? Hahaha

Nog tips?

Dat d8 ik ook hoor,maar als inprincipe wordt het zo verteld dat je het meestal wel gelijk ziet. (of je moet het echt niet weten)

Ik had een vraag tussen zitten: U rijdt langs het water, moet u nou een gordel dragen? ja of nee , haha ik von um wel grappig.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:35

Ik ben vandaag voor de derde keer opgeweest, en ben wéér gezakt :(

Ik moest om 8 uur dus het was superdruk in de stad, heel veel fietsers. Alles ging supergoed, alle kruispunten netjes enzovoorts.. Toen moest ik op een parkeerplaats gaan parkeren, en hij zei dat ik achteruit in moest parkeren. (eigenlijk mogen ze dat zo helemaal niet vragen toch? je mag zelf bepalen hoe je parkeert met het nieuwe rijden) Nouja, ik draaide dus vooruit een vak in, en wilde toen recht achteruit een ander parkeervak in steken. Dat was dus fout, ik had met een bochtje achteruit in moeten parkeren. En met de stopopdracht zette ik de auto achter een stoepje met boom erin (in een soort inham, dus ik moest wel met een bochtje wegrijden). Dat was dus ook fout volgens mijn examinator, ik had achter een auto moeten stoppen, een stoepje of kliko of weetikwat mag niet volgens hem.. Nouja, op die twee dingetjes ben ik dus gezakt, verder ging het super.. Echt zwaar onterecht vind ik, mijn instructeur is ook heel kwaad geworden dat hij me liet zakken..

Maarja, dat wordt dus weer opnieuw aanvragen en wéér op.. word er een beetje moedeloos van!

Succes verder iedereen die binnenkort op moet!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:50

Jeetje merel wat een onwijs kloote zeg.
Klinkt inderdaad wel heeel onterecht!

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:55

Ja ik vind het ook heel erg vreemd, en baal er echt ontzettend van.. Maarja, je doet er zo weinig aan hè!
Hoop maar dat ik snel weer op kan.. Ik vind die regel, dat er 2 weken tussen 2 examens moeten zitten, echt vervelend!

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:58

Balen Merel, wat een domme reden zeg!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 11:02

mirjamvdkamp schreef:
Ik heb hem vandaag ook gehaalt!!!
Helemaal blij!!!!
Was super zenuwachtig, maar als je rustig blijft komt het goed!!!

Gefeliciteerd *\o/* :*

Quidou schreef:
* Meld zich ook.. O:) *

Moet over een week of 6 afrijden. :') Heb gezegd dat k tegen niemand de datum ga zeggen dus dat hou k nog even zo.. _O- hahaha

Had ik ook niet de eerste keer de 2de keer moest ik, en de 3de keer moest ik ook wel want moet dan vrij hebben.

_Florien_ schreef:
Hebben jullie allemaal ook eerst TTT gedaan? Of zijn hier ook geslaagden die de TTT niet gereden hebben?

Ik heb gelukkig mijn bijzondere verrichtingen gehaald met mijn TTT, dus die hoef ik alvast niet meer. :')

ik heb geen ttt gedaan :n

Suuszels schreef:
Heey!

Dan kom ik hier ook maar eens binnenvallen. Ohoh.. wat een talent heb ik voor autorijden :n
Ik zit nu al over de 40 lessen en het einde is nog niet in zicht ;)
Ik heb gelukkig wel al mijn theorie.
Naja straks weer rijden, hopen dat ik weer vrachtwagens voorbij mag crossen op de snelweg O:)

Komt wel goed meis, opeens snap je het
- waar les je?

MissBonny schreef:
Ik moest vandaag ook afrijden. Moest begin januari ook al, maar toen werd het op het allerlaatste moment afgelast door dat het te glad was.

Rijden ging echt drama! Had in tijden niet zo bagger gereden.. Moest een punt rijden, waar ik een afslag te vreog had genomen om de rijksweg op te gaan, dus ik kwam heeel ergens anders uit.. En toen stuurde m'n examinator me echt naar allemaal rot punten, had ook 2 ingrepen. Gezakt dus!
Baaal enorm! Weet dat het m'n eigen schuld is en ben blij dat ik terecht ben gezakt.. Maar het zit mij nou nooooit eens mee! M'n theorie niet, áutorijden niet.. Wordt er gek van!

he bah meis, baalen :(:)
lovewally schreef:
Ik meld me ook.
Ik ben afgelopen dinsdag op geweest en in de laatste 2 minuten gezakt, net te laat voorrang gegeven aan een auto van rechts.
Dit gebeurde zo'n 200 meter voor het cbr :\
Mag al snel weer op omdat de rest allemaal goed ging alleen al die bijzondere verrichtingen weer opnieuw ;(
Iedereen succes! *D

Dat is hellemaal balen :(:)

tatjalove schreef:
Ik moet vanmiddag, heb er helemaal geen zin in.. |(
Heel de nacht niet geslapen, nouja 3.5 uur, en heb maagpijn van hier tot tokio :7

Je kan het meis, +:)+

@ kimmie - ook het topic gevonden *D
Spannend :D

@ merel - He wat vervelend zeg dat ze je daarop laten zaken.

Zo ik moet vanavond nog even wat lessen plannen en dan volgende week afrijden, Spannend :=

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:08

Ik heb hem inderdaad gevonden :D

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:11

Alvast heel veel succes kimmie16!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:12

:= spannend kim ben blij dat ik je heb kunnen helpen met mijn rijschool.
Kmoet deze week elke dag rijden volgende week 3 dagen dan nog 2 dagen en dan daar ergens afrijden :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:28

Op dit moment is het vriendje van mn zusje aan het afrijden.. :+

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:40

Woeiii spannend hoor!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:45

Meld me ook :wave:

Nu is het afrijden nog láng niet inzicht :n Eerst nog even 18 worden maar ik ga alvast wel het topic volgen!

Mijn moeder geeft autorijles dus dat is erg handig voor mij! 4 maart word ik 18. 11 maart theorie examen dus ik ben al het boekje aan het doornemen en het eeste proefexamen op de CD-rom is ook al gemaakt. Eind april TTT (Mijn moeder vond het onzin voor mij maar ik wilde het graag) en dan eind mei examen. Gaat allemaal best rap!

Per 1 maart gaat het nieuwe theorie examen in en ik moet zeggen.... dat klinkt niet grappig :oo

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:47

Vorige les zei hij dat we gisteren een examendatum gingen vastzetten, en door 1x de motor afslaan moet ik nu mijn hele pakket uitrijden en warss meer :x hij zei zelfs dat het alleen daarom was -:(-

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:50

nieuwe theoriesexamen is dat met die inzichtsvragen?

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:51

knabbelgirl schreef:
Vorige les zei hij dat we gisteren een examendatum gingen vastzetten, en door 1x de motor afslaan moet ik nu mijn hele pakket uitrijden en warss meer :x hij zei zelfs dat het alleen daarom was -:(-

Ooo wat bout zeg!! Der zijn genoeg mensen die tijdens hun examen de auto laten stil vallen en das niet eens zo een ramp!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:54

Hij zegt van ja je begon helemaal te zweten daarna(was ook wel zo) dus dan ben je eigenlijk nog te zenuwachtig en te weinig vertrouwen. We kijken hoe het gaat als je pakket uit is :\

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:04

Niemand wist dat ik theorie had vanmorgen.. Moest om 9 uur.. bij vraag 15 wou ik weg lopen.. Ik denk dit word niks meer.

GESLAAGDDDDDDDDDDDD!:D 1ste x, 2 vragen fout en 1 gemist (verbeteren was te laat)

Ben toch niet zo dom als dat ik dacht haha.. Moet zeggen vond het 100% mee vallen..als ik sommige verhalen zo hoor..

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:05

Super meid *\o/*

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:06

gefeliciteerd :D
Ik had ook 2 fout en precies het zelfde als jou 1 gemist en 1 fout en dacht net als jou erover van dit wordt niks :n

Gefeliciteerd :D

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:07

Gefliciteerd!! Heerlijk gevoel is dat he?!