altijd dat gestaar naar mijn borst...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:10

x_Elise schreef:
monty schreef:
Gewoon afvallen dat worden je borsten vanzelf wat kleiner ;)
Zou mij in ieder geval niet laten opereren wegens de blikken van mannen. Ik heb 'normale' borsten maar mannen staren dan net zo goed. Voor een deel geldt: it's all in your mind :D

Pardon? :+
Ik heb cup E maar slanker dan dit kan ik echt niet worden hoor.
Beetje stomme opmerking, maargoed
Alsof alleen 'dikke' vrouwen (en mannen :Y) ) grote borsten hebben

Vaak wel ja. Sorry...

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:14

nou sorry monty ik ken ook een meisje van cup e kleine f die gewoon maatje 38 heeft. En vaak komt het dat je grotere borsten hebt door je melkklieren die erin zitten. Oke het kan ook komen door ''overgewicht'' of hoe je het ook wilt noemen. Maar waarom groeien ze dan als je zwanger bent? omdat je dan meer eet of omdat soms toevallig je melkklieren gaan opzetten?? :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:36

Genee schreef:
Anoniem schreef:
jah en veel meiden die dus bijna niks hebben worden jaloers op meiden die wel wat hebben, en krijg je rot opmerkingen. Nouja rot, je ego word er alleen maar groter van omdat het ze zo dwars zit dat jij wel borsten hebt en zij niet.

Ik vind dit echt zo'n totale onzinopmerking. Niet alle meisjes met kleine borsten vinden dat perse een probleem en zitten daarom meisjes met grote borsten dwars. Ik heb cup B en die hoort gewoon bij me. Ik zou het echt vreselijk vinden als er werkelijk meisjes zouden zijn die naar mij keken en een enorm ego kregen, omdat ik een middelmatige cupmaat heb..

als je dan ook goed leest staat er veel meisjes, en niet ALLE meisjes ;)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:50

monty schreef:
x_Elise schreef:
Pardon? :+
Ik heb cup E maar slanker dan dit kan ik echt niet worden hoor.
Beetje stomme opmerking, maargoed
Alsof alleen 'dikke' vrouwen (en mannen :Y) ) grote borsten hebben

Vaak wel ja. Sorry...

Als je onzin loopt te vertellen, doe dat iig niet in zo'n topic.
Vind het echt een achterlijke opmerking, maargoed

Vala

Re: altijd dat gestaar naar mijn borst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:55

Ik heb ergens eens een luek T-shirt gezien met op borsthoogte de tekst: Mij face is up here! En dan stond er een pijl naar boven. Ik vond em briljant!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:02

Meid, je hebt ze nou eenmaal een maatje groter dan gemiddeld. Geniet ervan!

Menig meisje is jaloers hoor! En het is nou eenmaal bekend dat het een mannentrekker is, dus je kunt er weinig aan doen, dan er de draak mee steken om de man eens dwars te zitten ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:10

monty schreef:
Vaak wel ja. Sorry...

Tuurlijk joh. }:0

En dan 'gewoon' afvallen, ook als je al een normaal gewicht hebt. Worden je borsten vanzelf kleiner. :roll:

Farinca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:01

Ik heb een C en ben 50 kilo afgevallen maar heb nog steeds een C hoor, alleen hangen ze nu wat meer :o maar dat gaat dokkie Schoemacher weer helemaal mooi maken voor me :D

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:16

Waarschijnlijk krijg ik nu bokt over me heen, maar monty heeft wel een heel klein beetje gelijk, de meeste mensen hier in het topic, die hier E of F hebben, zijn duidelijk mensen met een maatje meer, ze zijn niet de dunste, dus het is wel logisch dat je borsten dan wat groter zijn.

Natuurlijk is dit niet bij iedereen het geval, je hebt ook slanke mensen met maar 34-36 met cup E en F, maar ik denk dat dat niet zo snel voorkomt als bij de mensen met een maatje meer.

En het afvallen helpt niet altijd om een kleinere cup te krijgen als je wat voller bent, maar bij sommige wel.

Nogmaals, dit is helemaal niet slecht of gemeen bedoeld, maar dit viel me alleen op. :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:34

Farinca schreef:
Ik heb een C en ben 50 kilo afgevallen maar heb nog steeds een C hoor, alleen hangen ze nu wat meer :o maar dat gaat dokkie Schoemacher weer helemaal mooi maken voor me :D

oeh ga je naar Schoemacher? :D lekker ding is dat haha :P

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:37

ik kijk vaak naar dr 90210 amerikaanse serie over plastische chirurgie meisjes van 15 die een borstvergroting krijgen van hun pappie en mammie dan denk ik echt sjonge die dingen zijn nog niet eens uitgegroeid niet normaal toch?> en vaak hebben ze spijt en hadden ze liever nog grotere willen hebben..

Farinca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:37

SecretLIN schreef:
Farinca schreef:

oeh ga je naar Schoemacher? :D lekker ding is dat haha :P

Oh, niet op gelet eigenlijk :D mannen zijn niet echt mijn ding :+ ;)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:42

Om even terug te komen op het feit dat dikkere mensen vaak grotere borsten hebben. Vaak inderdaad toch wel..
Hoewel ik toch best veel molligere vrouwen ken die ook maar een B hebben. Ikzelf ben ook van het 'volle type' :D
maar ik had ook al een D cup toen ik nog maatje 38 had. Mijn borsten zijn maar een ietsiepietsie groter geworden
sinds ik fel ben aangekomen. Maar ieder mens is anders natuurlijk. Vroeger vond ik ook moeilijker een goed passende bh dan nu.
Ik koop ook wel altijd mijn lingerie bij een duurdere zaak, gewoon ook omdat ze simpelweg beter zitten. Verder ben ik erg blij met m'n borsten :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:48

Farinca schreef:

oeh ga je naar Schoemacher? :D lekker ding is dat haha :P[/quote]

Oh, niet op gelet eigenlijk :D mannen zijn niet echt mijn ding :+ ;)[/quote]

haha :+ naja hijs lekkerrrr

monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:48

Karin schreef:
monty schreef:
Vaak wel ja. Sorry...

Tuurlijk joh. }:0

En dan 'gewoon' afvallen, ook als je al een normaal gewicht hebt. Worden je borsten vanzelf kleiner. :roll:

Ignorance and stupidity is a bless. Geniet ervan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:59

Ik heb geen zin om me te gaan lopen verdedigen, ik weet zelf wel of ik een normaal gewicht had voordat ik werd geopereerd.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:03

dames geen ruzie maken he !

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:08

Ik maak geen ruzie. Ik vind alleen de opmerking 'gewoon afvallen, dan worden je borsten vanzelf kleiner' wel heel kort door de bocht.

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:17

Ohja Monty.,.. natuuuuurlijk heb je gelijk!!

En dan heb ik met mn 1.73, 64 kg en cupmaat E zeker overgewicht??
Ik weet niet wat jij overgewicht noemt hoor, maar ik heb gewoon maar 38, geen maatje anorexia, maar ook zeker niet dik.
Als je jaloers ben kan je dat ook wel gewoon zeggen hoor!

monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:24

Ik zoek absoluut geen ruzie, vind het zelfs al beschamend dat ik af en toe op een forum spiek, maar dat terzijde, maar als er iemand capabel zou zijn om begrijpend te lezen, dan zouden er zulke stupide opmerkingen niet gemaakt worden. Ik ben gelukkig nog niet zo sneu om over mijn eigen cupmaat te beginnen, maar ik schreef heel duidelijk VAAK. Vaak zijn mensen met grote borsten dik (geweest). Dat HOEFT dus niet, er zijn altijd uitzonderingen. Waarschijnlijk zitten die dan op bokt ;) ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:36

Karin schreef:
Ik maak geen ruzie. Ik vind alleen de opmerking 'gewoon afvallen, dan worden je borsten vanzelf kleiner' wel heel kort door de bocht.

ik snap je wel hoor, ben het ook niet met Monty eens!

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:37

monty schreef:
Ik zoek absoluut geen ruzie, vind het zelfs al beschamend dat ik af en toe op een forum spiek, maar dat terzijde, maar als er iemand capabel zou zijn om begrijpend te lezen, dan zouden er zulke stupide opmerkingen niet gemaakt worden. Ik ben gelukkig nog niet zo sneu om over mijn eigen cupmaat te beginnen, maar ik schreef heel duidelijk VAAK. Vaak zijn mensen met grote borsten dik (geweest). Dat HOEFT dus niet, er zijn altijd uitzonderingen. Waarschijnlijk zitten die dan op bokt ;) ;)

Sorry hoor, maar ook ik vind deze opmerkingen echt nergens op slaan.
Ik denk dat er minstens zoveel "slankere" meiden een cupmaatje meer hebben dan "vollere" vrouwen.
Daarbij gaat dit topic over dat het zo gigantisch vervelend is dat er zo naar je borsten gestaard word. En persoonlijk denk ik dat er net zo veel naar "vollere" vrouwen met een cupmaatje meer word gestaard als naar "slankere" meiden die een cupmaatje meer hebben.

Nergens in dit topic word geschreven dat dit topic alleen voor "Slankere" vrouwen met een cupmaatje meer is, of alleen voor "vollere" vrouwen met een cupmaatje meer.

Zelf vind ik het ook gigantisch irritant als er naar mn borsten gestaard word. dat men er vanaf een afstandje naar kijkt Prima, zolang ik het maar niet door heb, maar het is zo irritant als je gewoon voelt dat er naar je borsten gestaard word.
Soms kan ik het echt niet laten en plaats ik een opmerking als: Ja ik vind mijn borsten ook prachtig, maar als je met me wilt praten heb ik liever dat je me aankijkt. Helpt meestal wel, en anders lopen ze schamend weg.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:38

monty schreef:
Ik ben gelukkig nog niet zo sneu om over mijn eigen cupmaat te beginnen, maar ik schreef heel duidelijk VAAK. Vaak zijn mensen met grote borsten dik (geweest). Dat HOEFT dus niet, er zijn altijd uitzonderingen. Waarschijnlijk zitten die dan op bokt ;) ;)

Waarom is het sneu om over je cupmaat te beginnen is dat iets raars? als je dat al sneu vind lees hier dan gewoon niet mee, jouw opmerkingen vind ik nu heel erg sneu!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:50

Karin schreef:

hahaha ik ben het totaal met je eens hoor, erg kort door de bocht..
MAARR>

maar mijn vriendin was 20 kilo afgevallen , en die ging van een D naar een kleine B :P dus zit een kern van waarheid in.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:50

Ik weeg 50 kilo, ben 1,65m lang en heb cup dd, hek nou ook overgewicht?

ik heb overigens een truitje met ogen op borsthoogte met de tekst : Look don't touch me! Heel veel vonden die ook sterk :P