Geweldig geschreven en ik lag eerlijk gezegt helemaal in een deuk toen ik de foto's zag Hoop dat de kapster het nog een beetje mooi kan krijgen
floorsil
Geplaatst: 21-01-09 17:02
whaaa supper grappig. vind het ook wel hip kapsel, miss kan de kapper nog wel een mooi figuurtje in knippen. weet dat ik het ooit als klein kind bij me zelf ook wel gedaan heb maar had maar 1 plukje waardoor ik een vierkantje in mijn pony had. mijn kapper heeft het voor mij ook wel eens verpest had toen zo'n bloempotkapsel gekregen en ik leek net een jongetje, vond dat zo erg. ben benieuwd wat de kapper van maakt. laat je dan ook weer foto zien?
minkie
Geplaatst: 21-01-09 17:04
hahaha, hoe krijg je het voor elkaar!
Ik ben vroeger ook 1 keer door mijn moeder verknipt, heb hier echt een trauma aan overgehouden. Ze heeft het gelukkig ook nooit meer gedaan.
Ben echt benieuwd wat je dochter er zelf van vind.
linda_arnold
Geplaatst: 21-01-09 17:07
hihihi, geweldig geschreven en die reactie van je dochter ook !
Wat heb je d'r verteld toen je er een foto van wilde maken ; mama maakt even een foto zodat mama de mensen van het forum kan laten zien hoe mooi het is geworden . Hoop dat de kapper er nog iets leuks van kan maken
MelanieB
Geplaatst: 21-01-09 17:08
Hahaha
Arm kind haha
Ze lacht nog wel lief hoor
Nou, het is nog niet zo erg als ik had gedaan vroeger...
Als het alleen die pony is, daar kan de kapper echt nog wel iets mee. Vriendin van mij had (weliswaar rechter) maar van de zomer ook zo'n soort pony, was helemaal hip. Dus ze is gewoon helemaal HIP! (Pony ziet er over 3 weken weer helemaal ok uit!)
Meetje22
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 18:00
Nou kapster stond me aan te kijken of mn kind in de brand had gestaan. Volgens mij scheelde het niet veel of ze had het AMK opgebeld Heb me als een echte moeder opgesteld en de verantwoordelijkheid voor mn daden op me genomen. Oke mag niet liegen,heb gezegd dat ze stiekem aan der ponnie had geknipt Afijn ze hebben geprobeerd te redden wat er te redden viel en het resultaat is redelijk,een schuine ponnie. In ieder geval een wereldwonder na mijn prestatie. Ach ik zie het zo,heeft die kapster vanavond ook weer wat te vertellen thuis. Joh schat wat ik vandaag heb meegemaakt...................................
Oke tijd voor foto's:
na toetakeling door een zeer inniatiefrijk persoon:
na redding van een nu overspannen kapster :
tones
Geplaatst: 21-01-09 18:01
Tsss, zat ze niet stil ofzo
Even die langere pluk aan de linkerkant er af, en je kunt het nog gooien op een uberhippe haaientanden pony.
Mijn zoontje heeft zich een tijdje geleden zelf behandeld met een tondeuse. Die had een badhairkwartaal.
edit, nou toch netjes geworden zo!
Laatst bijgewerkt door tones op 21-01-09 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Nijn
Geplaatst: 21-01-09 18:01
Pony staat lekker vlot hoor Vind het alleen jammer dat er nu 1 plukje wat langer is, misschien kun je die zelf even bijknippen?
tones
Geplaatst: 21-01-09 18:02
Proest!
Chiva
Geplaatst: 21-01-09 18:03
Vind je het erg dat ik de tweede poging mooier vind
Wat is het mooi geworden!!!!
Knappe meid, nu wil haar vriendje vast wel met haar trouwen
Meetje22
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 18:03
Nijn schreef:
Pony staat lekker vlot hoor Vind het alleen jammer dat er nu 1 plukje wat langer is, misschien kun je die zelf even bijknippen?
Nou moet eerlijk zeggen dat ze de ponnie een beetje hebben omgefohnd om het ergste te verdoezelen Die pluk is dus een beetje los geraakt van de rest van de ponnie. Toen ie nog netjes zat,zag je weinig van wat het eerst was.
lejo
Geplaatst: 21-01-09 18:04
Nou das best leuk geworden!! Die man gaat ze wel krijgen ja, daar heeft ze zowiso de looks wel voor
Valt me echt alles mee na hoe het was! Best Hip!
enne Jokken mag niet he!
Laatst bijgewerkt door lejo op 21-01-09 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Kan echt prima! Over een maandje zie je er niks meer van.
Anoniem
Geplaatst: 21-01-09 18:10
tones schreef:
Tsss, zat ze niet stil ofzo Mijn zoontje heeft zich een tijdje geleden zelf behandeld met een tondeuse. Die had een badhairkwartaal.
Proest
Ik vind het mooi opgelost door de kapper! En jij hebt weer wat geleerd, was het toch nog ergens goed voor
Urielle
Geplaatst: 21-01-09 18:17
Ocharm het kind, kreeg ze er nog de schuld van ook
Anoniem
Geplaatst: 21-01-09 18:17
Wat een geweldig topic. Ik moet zeggen dat ik de 'verknipte' versie best cool vind hoor. Ik snap alleen niet hoe je dat voor elkaar gekregen hebt.
Anieke89
Geplaatst: 21-01-09 18:18
geweldig geschreven Die kapper heeft iig goed zijn best gedaan! Vind het nu heel leuk staan! Mijn moeder heeft mijn haar vroeger ook een keer verknipt Had ze tegen de kapper gezegd dat ik in mijn haar had geknipt. Ik, eigenwijs als ik was, heb toen maar eventjes flink de waarheid verteld
marleen_88
Geplaatst: 21-01-09 18:19
Ah dat kind laat nooit meer d'r moeder aan d'r haar zitten.
De knapper heeft het helemaal goed weten te krijgen zo te zien.