Die ligt net nadat je onder de Betuwelijn onder door bent gelopen. Misschien dat jullie daar wat aan hebben? Weet ook niet zeker welke dag ze langs komen.. Zal het wel even vragen morgen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
flyfly schreef:Die manege, is dat als je de brug over gaat, en dan slaat de route rechtsaf geloof ik, en daar is ook de Rode Kruis post, in een legertent op een grote grasvlakte. Dat is dag 2 volgens mij. Daar is het enige stukje zandweg van alle 4 dagen lopen.

flyfly schreef:Die bedoel ik dus, ligt toch aan een zandweg?! Op het grasveld staat de EHBO met een grote legertent erbij. Dat het dan geen manege is kan ik niet zien, er zijn in ieder geval paarden. Misschien dat de 50km langs de manege gaat die ze hier bedoelen. Ik heb op de plattegrond geen Betuwelijn gezien of mijn ogen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ik vind wandelen pas trainen vanaf 25/30km.. 
En de vierdaagse feesten natuurlijk!
En dan vooral de feesten. 
) Heb er zin in! Ik ga trouwens naar het vuurwerk en donderdag naar Nikki op plein 44!

Ir111 schreef:Ik werk in Nijmegen. Het is zo ontzettend leuk om de 4daagse koorts weer te voelen!
Net als vele hier in dit topic roep ik elk jaar dat ik volgend jaar echt mee ga lopen... Tis niet helemaal gelukt, dit jaar blijft het weer bij feesten.![]()
Wandelaars; veel succes en vooral heeeeeeeeel veel plezier!!!

Volgend jaar wordt het dus een weekje feest
, tenzij het zo verslavend is dat we volgend jaar weer gaan natuurlijk
flyfly schreef:Drink niet teveel water dan vergiftig je jezelf. Spreek uit ervaring nav de 4-daagse van 2006. Hier dronk iedereen liters water en iedereen was op het laatst misselijk duizelig enz. Ik neem ranja mee in een fles zodat ik onderweg steeds nieuwe kan aanmaken.