Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LOVExIT schreef:KiWiKo schreef:komt deze oude doos.............
echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft![]()
Was dit niet persoonlijk gericht of moet ik iets missen als dit in het algemeen bedoelt was!
KiWiKo schreef:wees nou eerlijk........... hoeveel 19 jarige zijn er nou die aan hun vriendje blijven hangen? voor de rest van hun leven?
uhmzzzz heeul, heel weinig
uiteindelijk trouwen ze meteen andere man
__Nathalie__ schreef:wat is er nu weer anders aan een jongen met een man als een meisje met een man?
__Nathalie__ schreef:nou ik denk niet dat huwelijken kapot lopen vanwege leeftijds verscheel eerder omdat met te vroeg trouwens (dus elkaar net kennen en trouwen)
Nicolletje schreef:katiavl schreef:Pas als vrouwen zelf genoeg voorzien zijn in het status gedeelte kijken ze naar het uiterlijk.
Oh vandaar... Ik ben altijd zelfvoorzienend geweest, hoe zwaar soms ook. Het zit niet in mijn systeem om naar kerels met geld te kijken
kavama schreef:KiWiKo schreef:wees nou eerlijk........... hoeveel 19 jarige zijn er nou die aan hun vriendje blijven hangen? voor de rest van hun leven?
Ik ken er wel een aantal.
Een goede vriendin van mij kreeg wat met haar vriend toen ze 15 was, hij geloof ik 17.
Nu is ze 31 en getrouwd met hem en zwanger,.. ook van hem.
__Nathalie__ schreef:JustaLive schreef:Jeej
Mijn ouders vinden het té...
Maar het is gewoon super, nee hij is super, Neeee wij zijn super
En hij behandeld mij met meer dan respect... Heel voorzichtig en vraagt ales aan me.. of ik dit of dat wil en als ik niet wl, zecht hij: Oke!
bedoelde dit bericht
mijn moeder was 2 weken 17 toen was ze al getrouwd![]()
mijn pa was 19 dus is maar een klein verschil.
Ze waren 24 december 37 jaar getrouwd
Nicolletje schreef:katiavl schreef:Pas als vrouwen zelf genoeg voorzien zijn in het status gedeelte kijken ze naar het uiterlijk.
Oh vandaar... Ik ben altijd zelfvoorzienend geweest, hoe zwaar soms ook. Het zit niet in mijn systeem om naar kerels met geld te kijken
Cayenne schreef:Ik ben net 28 geworden en mijn vriend is 23
*voelt zich een vreemd persoon*
KiWiKo schreef:wees nou eerlijk........... hoeveel 19 jarige zijn er nou die aan hun vriendje blijven hangen? voor de rest van hun leven?
KiWiKo schreef:daarom zou het niet eerlijk zijn als ik met een jonkie om zou gaan, die kneed ik regelrecht het keukenkastje in..........
LOVExIT schreef:Sommige krijgen opeens wel hele hoge dunk van zichzelf
kavama schreef:KiWiKo schreef:daarom zou het niet eerlijk zijn als ik met een jonkie om zou gaan, die kneed ik regelrecht het keukenkastje in..........
Sorry, ben pas 31,... ik snap 'm niet.
Biebabeloeba schreef:LOVExIT schreef:Sommige krijgen opeens wel hele hoge dunk van zichzelf
i think it, you say it
KiWiKo schreef:als ik met een 19 jarig jochie wat moet gaan doen.............. die pak ik zo in, die verfrommel ik tot een knuppeltje......... en die stop ik in mijn keukenkastje en haal hem eruit om de afwas te doen