Sommige mensen kunnen ook bieden....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Sommige mensen kunnen ook bieden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 07:01

Quellian schreef:
Iepsel, dat had mijn moeder onlangs met een zonnebank. Die mensen hadden hem net nieuw, maar gingen verhuizen, kregen een kindje en hadden er geen ruimte meer voor. Mijn moeder belde en kreeg te horen dat ze er zeker wel 200 euro voor terug wilden. Mijn moeder zei dat het dan over ging, maar ze vonden dat ze toch maar even langs moesten komen, wie weet konden ze het wel eens worden. Uiteindelijk heeft ze hem voor 15 euro meegekregen Haha!

Nou volgens de berichten hier moet je moeder je schamen Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:02

Iepsel -> dat is een leuk verhaal Haha! Hadden ze niet nog meer spulletjes voor je? hahaha

Maar ik vind dat mensen als ze het zelf willen weggeven ze het zelf moeten weten! Kijk als ik iets te koop heb staan, weet ik er echt wel een richtprijs van wat het waard is. Bijv een ankypad zal ik niet gratis weggeven... Maar daarintegen een verkleurd dekje uit het jaar 0 ja daar krijg je geen 25 euro meer voor Clown Heel begrijpelijk... En zo zijn er altijd nog dingen die een ander niet mooi vind ofzo! Zo ging bijv mijn zus haar inrichting veranderen en ze hadden een goed bankstel te koop. Was 5 jaar oud, en behoorlijk duur toen hun het kochten bij een goede meubelwinkel. Dus geen leenbakker kwaliteit Sigaar Maar daar reageerde echt bijna niemand op en uiteindelijk hebben ze het voor 25 euro verkocht Haha! Nou dat is niet duur voor een bankstel waar je nog jaaaren op kunt zetten... En hun kasten en salontafel gingen bijna tegen de aankoopprijs van de hand Clown Tsjah verschil moet er zijn!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:37

Dat is niet alleen zo op marktplaats.nl hoor, hier op bokt worden ook meer dan genoeg onzinbiedingen gedaan...
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, noem ik dat!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:23

Dat is wel heel erg hoor suleilitha! Bloos! ~
Dus alles wat je te koop hebt moet je voor een prikkie wegdoen omdat je het toch zelf niet meer wil? Clown
Deden ze dat maar zo in de huizenmarkt. * ziet het voor zich met een huis van 100 jaar oud*

*een porsche te koop op internet, € 100.000 nieuw een jaar oud..
Ik kom m voor € 20.000 halen! Daar kan je hem makkelijk voor weg doen hoor, jij wil hem toch niet meer? Clown *

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:31

Precious20 schreef:
Dat is niet alleen zo op marktplaats.nl hoor, hier op bokt worden ook meer dan genoeg onzinbiedingen gedaan...
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, noem ik dat!

Naar mijn idee veel te veel belachelijk hoge biedingen.
Bitringen 2 euro, dan moet je het nog verzenden kan je ze nieuw kopen. Clown
sperriempje 5 euro en dan hetzelfde riempje nieuw zien voor 5 euro..
Scapa dekjes nieuwe collectie en dan nog 35 a 40 euro vragen terwijl het gebruikt is.
Eurostar nieuwe collectie, past toch niet mooi bij het paard, alleen gepast, bieden vanaf 40 euro ex. verzenden. Wow! - kan je hem net zo goed nieuw bestellen, maargoed wie ben ik?-