Crocs, waarom zo populair?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Re: Crocs, waarom zo populair?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:10

Ik vind ze zo lelijk. Zou ze nooit kopen, niet alleen omdat ze zo duur zijn, maar ook omdat ze mijn maat toch niet hebben.
Ik heb namelijk een hele smalle maar grote voet die ook nog is doorgezakt. Dus nee, geen lelijke duure crocs voor mij.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:13

Nou, jullie zullen mij wel wegschieten maar ik vind ze WEL mooi Haha!
Het staat best grappig onder een spijkerbroek met opgerolde pijpen in de zomer, je hebt geen last van zweetvoeten,zere voeten,rugpijn etc en het loopt idd heerlijk.
Ik heb nu een paar fuchsiaroze nep crocs en limegroene echte, ik zit te twijfelen over de crocs met bontje van bristol(waren idd de echte voor 35 euro)maar in de zomer komen er zowiezo weer een paar echte van het nieuwe model bij, in een fris kleurtje!

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:31

ik heb ze ook, van die dichtje dus zonder gaatjes.
gekregen van m'n werkgever om op te werken, ik vind ze echt ideaal Haha!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:33

Ik heb ze voor 30 euro gehaald. Waren in de aanbieding. Heb overigens wel de echte. Puur omdat ik van Februari tot oktober bij een Evenementen Catering werk en soms dus gewoon van 's ochtends tot 's nachts aan het werk ben. Waarbij ik veel moet lopen en veel moet staan. Kan het verschil tussen de echte en de neppe wel degelijk merken. Had eerst de neppe, nog geen uur en ik kreeg last van mijn rug. Zelfs op me gympies ging het nog beter. Uiteindelijk de echte gekocht en sindsdien nergens last van gehad.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:35

Ja dat is inderdaad raar....waarom zo populair? Bijna iedereen vindt ze lelijk maar koopt ze toch??
Niet voor mij. Ik hou er absoluut niet van. Haha!

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:18

Haha, volgens mij zijn er inderdaad maar weinig die die dingen "voor het mooi" kopen Knipoog

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik in Israel geweest, en toen liep bijna iedereen daar met die dingen. Ik had ze nog nooit gezien, maar had wel gelijk een enorme afkeer. En ja, natuurlijk, een poosje later is het ook in Nederland een hipe Clown

vavesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:36

net bij de snackbar geweest op mijn bont gevoerde crocs en geen mens die ernaar gekeken heeft.
het zal me ook niet interesseren ook hoor, ik had lekker warme voeten, lelijk of niet ze zitten super Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:02

Nee, voor de mooi hoef je het niet te doen.
Toch ben ik in bezit van 2 paar (echte) crocs. 1 zwarte zomer uitvoering en een roze winteruitvoering (met bont). Ik zweer er werkelijk bij. Ze lopen zo heerlijk, makkelijk schoon te houden en ach, welke sloffen zijn er nou wel mooi?!
Ik loop er overigens alleen thuis mee, ben 1 keer per ongeluk op mijn crocs naar stal gegaan omdat ik gewoon vergeten was ze uit te doen *LOL*

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:16

aliealie schreef:
Ja dat is inderdaad raar....waarom zo populair? Bijna iedereen vindt ze lelijk maar koopt ze toch??
Niet voor mij. Ik hou er absoluut niet van. Haha!

vanwege het comfort Haha!

en er zijn mensen die ze ook mooi vinden

ik heb die met bont ook,maar dat is wel zweterig vind ik

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:20

Roane schreef:
Ik heb een stel nepcrocs met bont, tientje bij van Haren, en ik ben nu al verslaafd. Huilen van het lachen Ik kom van buiten, kouwe voeten, hoppa, lekker de crocs aan. Haha!
Heerlijk, helaas kun je er natuurlijk niet overal mee naartoe en er meerijden kan ook niet. Haha!

Maar tot die tijd, hééérlijk!

Voor diegene die blootsvoet willen lopen, moet je zoeken naar vibram fivefingers. Haha! ik wi ook nog steeds een stel, maar in NL zijn ze minimaal 100 euro. Importeren lijkt me dan goedkoper, maar ik heb geen creditcard, grr! Huilen van het lachen

Had nog nooit van die vibram dingen gehoord Verward ; heb even gegoogled en gevonden Pling . Op Ebay staan ze al vanaf 79,90 Geld, geld! !
http://desc.shop.ebay.de/items/_W0QQ_nk ... omZQQ_mdoZ
Ze mogen dan wel lekker lopen: ik heb nog nooit zoiets lelijks gezien Bloos ; dan zien die crocs er zelfs nog uit alsof je ermee de disco in kan Clown !

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 07:03

nee die dingen vind ik ook niet echt mooi.
ik blijf bij mn crocs!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 09:21

Ik vind ze stoer. Cool *wiebelt tenen*

Maargoed, ik ben dan ook zo'n muts die tijdens de zomer een geniale ingeving krijgt om eens blootsvoets te gaan lopen en dan een glasscherf tegen komt. Pling *LOL*

En ik ben benieuwd, heb een beetje een rare teen die 9 op de 10 keer in de knel komt in een schoen, eens zin of ik er dan ook last van krijg in die gevallen...
Maar nu heb ik daar crocs voor, hehe. Haha!

E zijn (zag het op een amerikaanse site) mensen die echt alleenmaar op blote voeten lopen, zonder schoeisel of wat dan ook. Nagelbijten / Gniffelen Ook als het sneeuwde! Moet er niet aan denken!

Dan heb ik liever crocs met bont. Huilen van het lachen

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:00

ik heb ook de echte crocs.
heb vaak van die neppe gehad maar daar krijg ik onwijse last van me voeten en me rug van :S
dus daarom de echte omdat ze gewoon heerlijk lopen en heb dan ook geen last van me rug.

op me werk loop ik er ook mee hele aparte in amerika besteld een mooi en net zwart model.
we mogen het eigelijk niet op het werk.
maar aangezien dat ik een aangepaste werkplek heb mocht dat er ook nog wel bij Haha!
Ik draag ze overgens alleen binnen op de werkvloer Haha!

wil alleen nog die gene met bond erin Haha!

Dangerzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:30

Hahaha, ik vind ze ook echt lelijk!
Ik heb 1 paar, en deze is er een met bont aan de binnenkant.

Gebruik mijn crocs enkel als pantoffels!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:32

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:06

Heb net de makro folder doorgespit en de Crocs zijn daar in de aanbieding de komende twee weken.
27.95 als ik het goed heb incl BTW.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:11

ik vind crocs echt lelijk, ik heb nu één paar, die heb ik alleen aan om m'n konijnen eten te geven maar verder nooit, vreselijk. Bloos
mijn moeder vind ze echt helemaal geweldig, Clown zij heeft 3 paar, een laars, één paar met bont van binnen en één paar zonder bont, ook heeft mijn vader een paar met leer en m'n broertje een paar zonder bont, ik hoop stiekum dat als onze pup in huis is de helft van die crocs verdwijnt in de prullenbak omdat ze de tantjes van Mambo niet overleeft hebben Duivel

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:12

Ik heb een paar echte met bontvoering bij de Bristol vandaan. Heerlijk warm als pantoffel, maar ik ga echt niet buiten lopen op die vreselijk lelijke dingen.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:34

Ik ben verpleegkundige en vind de crocs echt ideaal om op te werken.
Ze lopen heerlijk, heb sinds ik ze draag (ben inmiddels aan mijn 3e paar toe) nooit meer last gehad van zere voeten of vermoeide benen na het werk. En ik loop een hoop af op een dag.
Ze zijn prima schoon te maken en te desinfecteren, wat hier ook erg handig is.

Toen ik ze pas had, een jaar of 3 geleden, kon ik geen patiëntenkamer oplopen zonder dat er iemand naar mijn voeten keek, gelukkig is nu iedereen eraan gewend.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:44

Voor op het werk in de zomer vond ik ze ideaal (in de zorg)!! Maar zou ze zo niet dragen Clown
In de zomer komen ze er weer in bij mij.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 19:15

En ze waren ook lekker op wintersport :D
om mee door het hotel te lopen

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:19

ze lopen echt heel lekker, in tegenstelling van hoe ze eruit zien. vind ze er namelijk niet echt confortabel uitzien. en mooi zijn ze al helemaal niet. :+ nee, ik hoef ze zelf niet te hebben.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:26

Ik loop nog liever op een spijkervoetbed ... dan dat ik crocs zou kopen of laat staan dragen .... brr alleen de gedachten al ... en mijn kinderen arhhhhhhhh die houd ik ook angstvallig bij die dingen uit de buurt ....

Echt met alle respect voor een ieder die erbij zweert of er blij mee is ... ik vind ze afschuwelijk als ik er iemand mee zie lopen doe ik snel even mijn ogen dicht .... :o

Ik koop graag leuke hippe dingen maar crocs ..... NOOIT

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:28

Crocs vind ik maar lelijk.
Doe mij maar gewoon Gevavi klompen :D

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:30

Nou die klompjes van echte koeienhuid vind ik dan juist weer erg hipp en heerlijk lopen ... :D