Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:17

chipieke schreef:
@poes: ik had het niet echt over jou, maar over bokkers die me nogal onaangename pb'tjes stuurden die zich na mijn verhaal zich wel geëxcuseerd hebben... Mijn zus is vandaag haar werk kwijtgespeeld dus ik hou mijn hart al vast voor wat nog gaat komen, ze is zo onstabiel dat ik haar deze dagen maar wat extra in de gaten houd...

Onthoud je wel dat jij niet verantwoordelijk bent voor haar keuzes? Lachen Je kunt haar wel steunen, maar leven moet ze toch echt zelf doen hoor Ja

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:48

ik heb op 30 dec mijn duim gebroken, niet door vuurwerk heb een paar europallets erop gehad.

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:29

Ik ben ook het nieuwe jaar rot in gegaan! Mijn lieve opa is 07-01-2009 overleden! Huilen

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:45

Ik ben het jaar ook rot ingegaan..
Mijn vriendin heeft onze van het een op het andere moment beeindigd omdat ze nu een internetvriendinnetje heeft (lees: binnen 6 dagen was ze compleet over mij heen en hield zo al zoooooveel van internetvriendinnetje, idioot gewoon).
Heel pijnlijke ervaring want ik zag mijn hele toekomst in duigen vallen. Dezelfde dag zei ze nog hoeveel ze van me hield en dat ze met me oud wou worden en binnen 24u was het omgeslagen..

Maar aan de andere kant moet ik dit positief zien dus misschien ben ik dit jaar juist wel goed in gegaan!
Want ik heb nu geen relatie met iemand die me niet waardeert, ze heeft me een gunst gedaan. (ik kan dit nu makkelijk zeggen omdat ik nu naar mn verstand luister, maar als ik mn gevoel laat praten ben ik nog erg verdrietig).

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:37

ik meld me ook! ik kwam te vallen in het bevroren grind en heb een gat in mijn knie!!! BALEN!!! Maar ben gewoon doorgegaan, heb het netjes bijelkaar geplakt, nadat ik eht met jodium had schoongemaakt en ja hoor, ik kan wel dokter worden, het is weer netjes aan elkaar gegroeid! Ik wil met oud en nieuw geen dokter lastigvallen die ook wat probeerd te vieren met zijn fam.(het was ook maar een gat van ongeveer 1cm, maar heb nu ook mijn andere knieschijf kunnen bewonderen) dus heb nu 2 verrotte knieën!