Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

desy_kuiken schreef:Er is zelfs al iemand die de elfstedentocht aan het schaatsen is !! hij is wel al door het ijs gezakt en doet sommige stukjes op de fiets of lopend maar toch gaat om t idee he

_Tamara schreef:Net nog het ijs opgeweest op het Veluwemeer, was wel bobbelig maar verder goed.
Morgen ben ik 10 voor 12 vrij en dan gaan we een tocht maken met de hele scholengemeenschap (2000 leerlingen). Je kon kiezen tussen 10 en 20 km, maar heb voor de 10 gekozen! En je kan ook omdraaien als je geen zin meer hebt.
Was heerlijk. Lag wel sneeuw op het Veluwemeer maar dat ging best wel, verder was het ijs op sommige stukken slecht maar het ging verder wel.
Adriana schreef:Bij ons ligt het keerpunt van de 11 stedentocht helemaal open

suleilitha schreef:Ik ga morgen ook wel weer even, huspuppie moet trainingskilometers maken voor het nederlands kampioenschap van aanstaande donderdag maar ik ben op oudjaarsdag ongenadig op mijn knieen geland door een overstekend kind op de plaatselijke ijsbaan en man, dat doet nog steeds auw!!!! Maar goed, ik ga morgen wel even mee, niks fijners dan bij de snelle mannen in de slipstream meerijden!!!
Doe je ook mee voor de prijzen? 

Rachelle_12 schreef:Wij gaan met gym schaatsen
alleen ik heb geen schaatsen...
joyce2 schreef:Ik las net iets over tocht in Breukelen? Mag ik vragen waar jullie ongeveer geschaatst hebben? Mn vriend en ik willen vrijdag dus even gaan schaatsen, op natuurijs en wij dachten aan de loosdrechtse plassen of ergens daar in de buurt, maar ik had gedacht dat het ijs daar nog te dun zou zijn! Iemand tips voor leuke schaatsplekjes op natuurijs? (liefst zo dicht mogelijk bij zeist, haha)
We zijn bij tienhoven het ijs op gegaan, vlak bij breukelen. Erg mooi op die grote plassen! Als je even op www.knsb.nl kijkt kun je daar de georganiseerde toertochten vinden. Je kunt natuurlijk op veel meer plekken schaatsen, maar hier weet je zeker dat het ijs is gecontroleerd en goedgekeurd!