2x oorbellen gekregen en Celebration's ( die overgens door me vriendinnen op zijn gegeten
)Groen met geel halster touw.
En een knal roze zweet deken.
en een nieuw wii spel brain breakers ofzo iets!
Leuke cadootjes krijgt iedereen zeg!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
.
La_Fleur schreef:- Canon EOS 50D + 2 lenzen![]()
- Bamboo tekentablet
- Tommy Hilfiger luchtje
)

En een boek, van mijn zus een cadeaubon van de juwelier.
, dus dan zal ik mijn lijst even updaten

Wildgirl schreef:sorry dat ik het zeg maar ik vind dat sommige mensen echt gigantisch veel en dure cadeau's krijgen.
wij doen meestal wat kleine dingetjes, dit jaar een nieuwe fiets gekregen omdat mijn oude echt verrot was maar dan wel van 2 ouders(gescheiden)en een deel zelf moeten betalen
Zwerte schreef:Precies mijn gedachte!! Echt, welke kredietcrisis??? Ik vind al dat ik verwend word, meestal op mn verjaardag kadotjes voor 150 euro, dat vind ik al erg veel!! Met sinterklaas kopen we voor 5 a 10 euro kadotjes voor elkaar. Zie hier echt voor honderden euro's aan spullen voorbij komen. En dan met de opmerking eronder: ik ben dr wel blij mee! Ja duh! Zou je eens niet moeten zijn! Of berichtjes die beginnen met "niet zoveel gekregen", en daaronder een lijst waar ik U tegen zeg. Heeft iedereen hier stinkend rijke ouders ofzo?

Citaat:Precies mijn gedachte!! Echt, welke kredietcrisis??? Ik vind al dat ik verwend word, meestal op mn verjaardag kadotjes voor 150 euro, dat vind ik al erg veel!! Met sinterklaas kopen we voor 5 a 10 euro kadotjes voor elkaar. Zie hier echt voor honderden euro's aan spullen voorbij komen. En dan met de opmerking eronder: ik ben dr wel blij mee! Ja duh! Zou je eens niet moeten zijn! Of berichtjes die beginnen met "niet zoveel gekregen", en daaronder een lijst waar ik U tegen zeg. Heeft iedereen hier stinkend rijke ouders ofzo
knoevel schreef:- nieuw horloge van Fossil![]()
- cd van ilse delange
- gelddd !![]()
- parfum van Replay
- parfum van Mexx
- truitje
- make-up
- tas
- uuh , nog eens geld...
- boek
- 2 dvd's
- eeuwige liefde van mijn ouders !![]()
![]()
een volgens mij ook nog griep...
MarcoBorsato schreef:Ik krijg iig leggings, wat duurdere, omdat die van de H&M steeds stuk gaanen nog iets moois van oma morgen, ik hooooop een koffer, of geld voor een koffer. En voor mijn moeder heb ik een hele mooie slaset gekocht, met van alles dat bij elkaar past en dat ze eigenlijk niet nodig heeft maar wel heel erg leuk is om te hebben. Niet eens speciaal voor kerst, maar ook omdat ze altijd mijn stal uitmest, voor ons klaarstaat en nooit te beroerd is om heel lief te zijn. En daar niets anders voor terugvraagt dan dat wij ook lief zijn -pinkt traantje weg-. En voor mijn oma een flesje geurolie met stokjes erin, omdat ze niet te beroerd is om morgen voor de hele familie een 8 gangendiner te koken en nooit iets kant en klaar haalt. En dat terwijl ze al tegen de 80 loopt! Voor mijn lief heb ik een mooi lingeriesetje voor mezelf gekocht (win-win situatie) en mijn paard mag morgen lekker zwoegen tijdens een les
Krijg al jaren niks
You are the lucky ones