Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:02

Yeah girl kick his ass!
Geef hem maar aan dat je je best wilt doen voor deze relatie maar dat dat zeker van twee kanten moet komen! En niet dat hij nu de koppige gekwetste figuur gaat uithangen terwijl hij jou een rotgevoel aan praat!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:03

ik zou hem nu eens een boos smsje sturen..
Laat hem maar eens weten hoe jij je nu voelt!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 16:06

nee ik ga hem echt niet meer smsen..
als hij wil dat het goed komt, moet hij maar naar mij komen..
Ik probeer het heel de dag al goed te krijgen, en hij maakt het alleen nogmaar erger..
Als hij weer een beetje inzet toont, doe ik dat ook weer.
Maar volgens mij intresseerd het hem helemaal niets meer

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:15

Wat een ei zeg dat hij je zo laat zitten! Lekker veel naar je paard gaan, dat werkt super, is echt therapie dan denk je nergens meer aan. Ik kan ook altijd ineens dingen relativeren als ik bij mijn paard ben terwijl ik daar eigenlijk best slecht in ben haha.
Denk er eens aan hoe heerlijk het is om van die onrust af te zijn en van die onzekerheid, en misschien hoe heerlijk het is om met iemand te zijn die wel heel veel om je geeft, gedult met je heeft en van je houd, dan voel je je on top of the world! nogmaals, succes!

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:16

LuckySil schreef:
Ja ik laat hem nu sowieso met rust..
Dat hij niet kon komen om te praten, omdat hij zijn vrienden belangrijk vind, zegt mij wel genoeg!
Hij vind het niet leuk 80.000 smsjes op een dag van me te krijgen (zijn er hoogstens 10... anders zou me tel rek wel heel hoog zijn Tong uitsteken nou ja prima, eens kijken wat hij ervan vind als hij helemaal niets meer van me hoort...
En alle negatieve dingen die jullie nu over hem zeggen, daar sluit ik me helemaal bij aan!
Zoals hij zich nu gedraagd kan gewoon NIET!!
Ik heb ook mijn foute, maar dit verdien ik niet..
Ik ga vanavond lekker rije, hoef ik iig niet aan hem te denken Lachen
Als hij belt of smst, reageer ik daar niet op..
Nu is hij degene die op zn knieën mag gaan om het weer goed te krijgen...
Dit gedoe moet gewoon over zijn!
We zijn allebei volwassen, en het is tijd dat hij zich ook maar eens naar zn leeftijd gaat gedragen.
En het gesprek gaat er zeker komen, of hij het nou wil of niet...

Afgod amen

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 16:20

AnnebelleVD schreef:
Wat een ei zeg dat hij je zo laat zitten! Lekker veel naar je paard gaan, dat werkt super, is echt therapie dan denk je nergens meer aan. Ik kan ook altijd ineens dingen relativeren als ik bij mijn paard ben terwijl ik daar eigenlijk best slecht in ben haha.
Denk er eens aan hoe heerlijk het is om van die onrust af te zijn en van die onzekerheid, en misschien hoe heerlijk het is om met iemand te zijn die wel heel veel om je geeft, gedult met je heeft en van je houd, dan voel je je on top of the world! nogmaals, succes!

ja jammer genoeg heb ik geen paard Vork
Ik ga vanavond wel voor het 1st bij een manege rijde:)
(niet de 1e keer dat ik op een paard zit hoor Tong uitsteken de 1e keer dat ik daar ga rijden Tong uitsteken )

sibbe schreef:
LuckySil schreef:
Ja ik laat hem nu sowieso met rust..
Dat hij niet kon komen om te praten, omdat hij zijn vrienden belangrijk vind, zegt mij wel genoeg!
Hij vind het niet leuk 80.000 smsjes op een dag van me te krijgen (zijn er hoogstens 10... anders zou me tel rek wel heel hoog zijn Tong uitsteken nou ja prima, eens kijken wat hij ervan vind als hij helemaal niets meer van me hoort...
En alle negatieve dingen die jullie nu over hem zeggen, daar sluit ik me helemaal bij aan!
Zoals hij zich nu gedraagd kan gewoon NIET!!
Ik heb ook mijn foute, maar dit verdien ik niet..
Ik ga vanavond lekker rije, hoef ik iig niet aan hem te denken Lachen
Als hij belt of smst, reageer ik daar niet op..
Nu is hij degene die op zn knieën mag gaan om het weer goed te krijgen...
Dit gedoe moet gewoon over zijn!
We zijn allebei volwassen, en het is tijd dat hij zich ook maar eens naar zn leeftijd gaat gedragen.
En het gesprek gaat er zeker komen, of hij het nou wil of niet...

Afgod amen

hihi Lachen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:23

Meid, ik hoop echt dat je nu voor jezelf kan kiezen! Weet je wat het is, iedereen zegt wel zo makkelijk vanachter een computerscherm "DUMPEN", maar wij zijn niet diegene die dat moeten doen. Jij bent degene die dat moet doen! En jij moet daar klaar voor zijn om die beslissing te nemen en je moet het niet doen omdat wij dat zeggen. Op dit moment horen we alleen de slechte kanten van je vriend, maar hij zal ook zeker wel goede kanten hebben, anders was je niet zo lang bij hem! Ik vind hem een vreselijke hufter voor hoe hij jou nu behandelt. Ik heb foto's zitten kijken in je profiel en je bent echt een mooi meisje! Je verdient veel beter! Ik hoop dat je dat zelf ook in ga zien en er voor de 100% achter kan staan als je hem aan de kant zet ofzo. Wij kunnen het wel zo makkelijk zeggen, maar voor jou is het veel moeilijker dan voor ons.
Hou ons op de hoogte en heel veel plezier vanavond!!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:30

Marilla, ze zijn nog niet zo heel lang bij elkaar, een maand of wat. De wazen van de eerste heftige verliefdheid zijn nu aan het verdwijnen.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:34

Lalidan schreef:
Meid, ik heb inmiddels maar 1 tip voor je: Zet (in elk geval voorlopig) een punt achter de relatie en ga eerst eens met jezelf aan de slag. Jannepauli verwoorde het zo ontzettend mooi: Liefde is geen kruk waarmee je kunt lopen. Ik krijg ernstig het gevoel dat je deze relatie wel zo gebruikt. Je hele dag draait om deze relatie. Wil ie wel, wil ie niet. Wel praten, niet praten. Wat nu wel, wat nu niet. Jeetje, ík word er moe van!!!
Ik vind zijn gedrag enigzins vreemd, egoïstisch en kinderachtig overkomen, aan de andere kant lees ik van jou ook dingen waarvan ik denk dat die bij hem ook niet goed aankomen. Uit alles bij jou spreekt zo'n grote onzekerheid, en het lijkt net alsof je zijn goedkeuring nodig hebt om gelukkig te zijn!!!
Meid, je laat het slagen van je dag toch niet afhangen van een knul!!!!! Je laat hierdoor toch niet je hele dag verpesten?? Je kan alleen ook heel goed gelukkig zijn hoor!

De communicatie tussen jullie verloopt nog steeds via telefoontjes, smsjes en dergelijke, en in een tempo waarin ik er ook niet goed van zou worden. Hoe vaak hebben jullie alleen vandaag al op die manier contact gehad?
Als je wat te bespreken hebt, bespreek je dat, en kan dat niet nu, om wat voor reden dan ook, dan doe je het niet nu. Maar je blijft niet bezig met bellen en smsen (geld voor jullie beiden, al krijg ik het gevoel dat jij wel degene bent die de meeste verzend, of vergis ik me daarin?).

In mijn ogen ben je veel te afhankelijk van hem, in elk opzicht. Op dit moment klink je heel strijdlustig, maar ik vrees dat dat van korte duur is..... Dus kies voor jezelf, zet er een punt achter of las een pauze in en zorg er eerst eens voor dat je op je eigen benen staat. En kijk dan eens of je toe bent aan een relatie.

In elk geval heel veel succes en sterkte!

Dat was dus ook mijn eerste reaktie: vind hij jou zo belangrijk dat hij zulke belangrijke relatiedingen alleen maar via onpersoonlijke sms'jes kan zeggen? Hoort hier niet op z'n minst een gesprek onder 4 ogen bij? En accepteer jij het dat hij zoiets belangrijks via sms aan jou mededeelt?
Ook op mij kom je over alsof je heel erg afhankelijk van hem bent. Je zult eerst van jezelf moeten houden voordat je van een ander kan houden. Wat dat betreft lijkt het me zeker niet verkeerd om eens met iemand, bijv. psycholoog, hierover te gaan praten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:43

Alet74 schreef:
Marilla, ze zijn nog niet zo heel lang bij elkaar, een maand of wat. De wazen van de eerste heftige verliefdheid zijn nu aan het verdwijnen.

Ahja, dat kan natuurlijk ook. Maar dan nog kan het voor haar toch heel moeilijk zijn om het uit te maken als zij nog verliefd op hem is? En ze blijft echt niet een aantal maanden bij hem als het altijd een hufter is hoor Knipoog Tenminste, daar ga ik vanuit..

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 16:52

Alet74 schreef:

Er staat in de begin post dat ze nu 7 maanden wat hebben hoor.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 16:58

ja klopt, we hebben 7 maanden..
En ik wil het niet uitmaken (al heb ik stiekem, op dit moment welhet idee van)
ondanks zijn foute hou ik echt van hem.. en ik wil eerst alles uitgepraat hebben voordat het uitgaat..
Ik wil er alles aan gedaan hebben..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:26

Hij zit nu waarschijnlijk bij zijn vrienden omdat hij even geen zin heeft in jou en je sms-jes en weer hetzelfde probleem. Hij heeft gewoon voor zichzelf even afleiding nodig. Ik vind persoonlijk (en het is door een paar anderen ook al aangegeven) dat jullie (ja, het gros) verschrikkelijk reageren vanuit een vrouwelijk oogpunt.
10 smsjes op een dag? Jemig, ik zou gek worden. Als je wat te vertellen hebt bel je maar of ga je bij elkaar langs. Wat een "communicatie" zeg.
En als hij het niet accepteerd dat jij niet zo vaak seks wilt, is het maar een hork... sorry, maar deze jongen brengt al 7 maanden geduld op, er wordt weinig aan het probleem gedaan van de kant van de TS (ja, zoek eens prof. hulp, ik weet niet wat het probleem is maar op dat gebied ga je er alleen en met vrienden praten toch geen vooruitgang in krijgen). Het geduld en het meeleven zal hem ook niet licht vallen. Ja, dat moet ie er maar voor over hebben als ie echt van je houd.... zo werkt dat dus niet.

En dat jij je thuis rot zit te voelen in l*llig, maar met smssen rondsturen schiet je niets op. Ik denk ook dat het iets typisch voor mannen is, dat als hij zich er een beetje overheen gezet heeft (de boosheid en de teleurstelling) te reageren alsof er niets gebeurt is. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij nu geen zin heeft om naar jou toe te gaan om te praten. Dat kun je beter ter sprake brengen op een ander moment, als jullie samen iets aan het ondernemen zijn. Hij heeft niet zo'n teer zieltje als de meeste vrouwen.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:33

Heel goed meid! Laat t nou maar is van zijn kant komen. Jij hebt aangegeven dat je met hem wilt praten, hij komt niet? Nou dan wacht ie nu maar lekker totdat jij zin hebt om met hem te praten, wanneer t jou uitkomt. Wat een bal zeg, PSen met zn vrienden terwijl ie ruzie heeft met z'n vriendin..

@GC, ze heeft m toch de hele dag al zo goed als met rust gelaten en niet gesmst.
TS haar vriend hoeft het er niet voor over te hebben, hij kan t toch ook uitmaken!? Maar dat deed ie ook niet, dus heeft ie gewoon rekening te houden met haar punt. Haar lichaam, haar beslissing.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 17:33

Ik stuur ook geen 10 smsjes op een dag.. de ene dag 2, de ander dag 15.. ligt eraan hoevaak hij smst (hij smst soms nog vaker)
en tuurlijk ligt het niet alleen aan hem, ook aan mij!
En hij wacht niet al 7 maanden, we hebben het echt al wel gedaan Lachen
We doen het vaak 1 of 2x per week.. maar dat vind hij te weinig..

en dit is heeeel vaag..
maar hij belde net op, gewoon op een normale manier, en hij brengt me naar de manege vanavond!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:35

Wil je dat wel? Eerder zei je namelijk nog dat je zelf wel zou gaan fietsen.. Knipoog En dat zou k eerlijk gezegd ook gewoon doen!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:35

huh?????????????? okeeee Knipoog
Maare 1 a 2 keer per week is toch niet weinig?? Bloos
wij doen het uhh.. 2 a 3 keer..

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:40

Oeh meisje doe jezelf dit niet aan, ga lekker op de fiets of spreek het alsjeblieft eerst uit! Anders zet jij jezelf er straks ook over heen en is het probleem nog niet opgelost. En laat het hem goed voelen dat jij niet zo makkelijk te beinvloeden bent! Ik heb namelijk sterk het gevoel dat ie een spelletje met je speelt, zo van ik ben nu weer lief voor haar, dan wil ze het straks wel weer met me doen...
Je moet het natuurlijk zelf weten, ik heb er alleen maar goede bedoelingen mee.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:43

En laat hem vooral weten dat je er prof. hulp bij gaat zoeken (dat zei je toch ergens?). Ikdenk dat dat al een heel stuk helpt, dan weet hij dat je er daadwerkelijk wat aan doet, voor jullie beide. Uiteraard moet je het voor jezelf doen, want jij bent degene die steeds weer tegen dit probleem aan zal lopen. Maar dat geeft voor hem wel aan dat je er ook vanaf wilt, dat er iets gedaan wordt, en kan hij denk ik wat makkelijker geduld opbrengen en rekening met je houden. Wat jij voelt en meemaakt, ook al vertel je dat hem, is toch als andere partij moeilijk om je helemaal in te leven.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:47

Heeft hij niet stiekum een soort van bindingsangst ofzo?
Dat ie er opeens achter kwam dat het samenwonen en houden van erg dichtbij kwam?

En 1/2 keer in de week sex is helemaal niet echt weinig! Weet zeker dat er mannen zijn die het met minder moeten doen (En ja die klagen ook, maar houden van hun meisje en zetten haar daar echt niet voro opzij Knipoog)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:51

Dat laatste is misschien wel zo, maar hun "meisje" doet het niet alleen maar voor hem, en zegt hem dat ook gewoon. Ik kan me ook goed voorstellen dat dat niet lekker overkomt, dat je je daardoor niet prettig voelt. Hij heeft zijn behoeften en benen worden alleen wijd gedaan omdat hij zo nodig moet. Daar komt het wel (erg bot misschien) op neer. Het is natuurlijk veel fijner om seks te hebben als beide het willen.

Edit: geef hem ook wat credit zeg, ipv hem alleen af te kraken. Hij weet van haar probleem, heeft duidelijk andere behoeften en heeft hier al 7 maanden geduld mee. Dat zou ook niet iedere gozer in zijn plaats doen, die zoeken het al snel ergens anders.

En nee, ik vind niet dat dit jouw "schuld" is, maar ik vind wel (als buitenstaander) dat dit een beetje klassiek verhaal is wat betreft verschillen tussen man en vrouw. En als er een probleem is, met daar aan gewerkt worden. Zeker als het je relatie in de weg zit. En dat probleem lost zichzelf niet op door het alleen maar tijd te geven. Ik denk eerder dat het alleen maar een groter probleem gaat vormen. En dat komt nu dus al naar voren.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:02

GamblersCup schreef:
Hij weet van haar probleem, heeft duidelijk andere behoeften en heeft hier al 7 maanden geduld mee. Dat zou ook niet iedere gozer in zijn plaats doen, die zoeken het al snel ergens anders.

Ik weet niet wat haar probleem is... Maar ik ken vrij erge verhalen en dat de mannen wel 2 jaar gedult hebben moeten opbrengen en waarvan de sex nog niet geweldig is...
Als je echt van elkaar houd en je hebt verder een goede gezonde relatie...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:05

LuckySil schreef:
Ik stuur ook geen 10 smsjes op een dag.. de ene dag 2, de ander dag 15.. ligt eraan hoevaak hij smst (hij smst soms nog vaker)
en tuurlijk ligt het niet alleen aan hem, ook aan mij!
En hij wacht niet al 7 maanden, we hebben het echt al wel gedaan Lachen
We doen het vaak 1 of 2x per week.. maar dat vind hij te weinig..

en dit is heeeel vaag..
maar hij belde net op, gewoon op een normale manier, en hij brengt me naar de manege vanavond!

sorry hoor maar jij weet zelf ook niet wat je wilt Dromen
over dat hij liever even met zijn vrienden is begrijp ik dondersgoed, hij moet ook even ze rustpauze hebben.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:07

Juist, en volgens hem is dat laatste dus niet zo. (schreef hij in een sms)
En de ene vent is de andere niet. De ene wacht desnoods jaren op zijn vrouw, de andere haalt al gauw de seks ergens anders vandaan, bij iemand die niet zo "zeurt" en moeilijk doet. (ik vind niet dat je zeurt, maar heb het genoeg van mannen gehoord)

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:08

Maar je smst zelf ook de hele tijd. Toen hij opbelde en zei: "welk smsje, je stuurt er 80 000" heeft hij misschien wel even een punt, je bent de hele dag achter hem aan aan het smsen geweest. Als ik geen ruzie met mijn vriend heb zou ik daar al een beetje kierewiet van worden. Maar dat hangt natuurlijk per persoon af.

Laat hem even lekker met rust, even afkoelen bij zijn soortgenoten (vrienden) en ga morgen naar hem toe, of laat hem komen, in elk geval niet de hele dag achter hem aanlopen of willen dat hij de hele dag achter jou aanloopt, zo zijn mannen niet.

Wel een eikel dat hij gewoon achter de PS zit ... btw. ... maar ik denk dat wel meer mannen dat in zijn plaats zouden doen, hij wil je nu gewoon even niet onder ogen komen, het is een man, die hebben daar een beetje moeite mee. Niet teveel van aan trekken.

Echt even niet sms-en, zoals ik al eerder heb gezegd Lachen
Ga maar even een dosis chocola nemen en een slechte film kijken, bedenk morgen weer wat je dan gaat doen om dit op de rails te krijgen. Dit klinkt mij niet in de oren als een direct definitief einde. Ik denk dat dit wel valt op te lossen als er wat ruimte en communicatie komt. En wie weet, wat hulp voor jou. Lachen