Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

LuckySil schreef:Ja ik laat hem nu sowieso met rust..
Dat hij niet kon komen om te praten, omdat hij zijn vrienden belangrijk vind, zegt mij wel genoeg!
Hij vind het niet leuk 80.000 smsjes op een dag van me te krijgen (zijn er hoogstens 10... anders zou me tel rek wel heel hoog zijnnou ja prima, eens kijken wat hij ervan vind als hij helemaal niets meer van me hoort...
En alle negatieve dingen die jullie nu over hem zeggen, daar sluit ik me helemaal bij aan!
Zoals hij zich nu gedraagd kan gewoon NIET!!
Ik heb ook mijn foute, maar dit verdien ik niet..
Ik ga vanavond lekker rije, hoef ik iig niet aan hem te denken
Als hij belt of smst, reageer ik daar niet op..
Nu is hij degene die op zn knieën mag gaan om het weer goed te krijgen...
Dit gedoe moet gewoon over zijn!
We zijn allebei volwassen, en het is tijd dat hij zich ook maar eens naar zn leeftijd gaat gedragen.
En het gesprek gaat er zeker komen, of hij het nou wil of niet...
amen 
AnnebelleVD schreef:Wat een ei zeg dat hij je zo laat zitten! Lekker veel naar je paard gaan, dat werkt super, is echt therapie dan denk je nergens meer aan. Ik kan ook altijd ineens dingen relativeren als ik bij mijn paard ben terwijl ik daar eigenlijk best slecht in ben haha.
Denk er eens aan hoe heerlijk het is om van die onrust af te zijn en van die onzekerheid, en misschien hoe heerlijk het is om met iemand te zijn die wel heel veel om je geeft, gedult met je heeft en van je houd, dan voel je je on top of the world! nogmaals, succes!
de 1e keer dat ik daar ga rijden
)sibbe schreef:LuckySil schreef:Ja ik laat hem nu sowieso met rust..
Dat hij niet kon komen om te praten, omdat hij zijn vrienden belangrijk vind, zegt mij wel genoeg!
Hij vind het niet leuk 80.000 smsjes op een dag van me te krijgen (zijn er hoogstens 10... anders zou me tel rek wel heel hoog zijnnou ja prima, eens kijken wat hij ervan vind als hij helemaal niets meer van me hoort...
En alle negatieve dingen die jullie nu over hem zeggen, daar sluit ik me helemaal bij aan!
Zoals hij zich nu gedraagd kan gewoon NIET!!
Ik heb ook mijn foute, maar dit verdien ik niet..
Ik ga vanavond lekker rije, hoef ik iig niet aan hem te denken
Als hij belt of smst, reageer ik daar niet op..
Nu is hij degene die op zn knieën mag gaan om het weer goed te krijgen...
Dit gedoe moet gewoon over zijn!
We zijn allebei volwassen, en het is tijd dat hij zich ook maar eens naar zn leeftijd gaat gedragen.
En het gesprek gaat er zeker komen, of hij het nou wil of niet...amen
Lalidan schreef:Meid, ik heb inmiddels maar 1 tip voor je: Zet (in elk geval voorlopig) een punt achter de relatie en ga eerst eens met jezelf aan de slag. Jannepauli verwoorde het zo ontzettend mooi: Liefde is geen kruk waarmee je kunt lopen. Ik krijg ernstig het gevoel dat je deze relatie wel zo gebruikt. Je hele dag draait om deze relatie. Wil ie wel, wil ie niet. Wel praten, niet praten. Wat nu wel, wat nu niet. Jeetje, ík word er moe van!!!
Ik vind zijn gedrag enigzins vreemd, egoïstisch en kinderachtig overkomen, aan de andere kant lees ik van jou ook dingen waarvan ik denk dat die bij hem ook niet goed aankomen. Uit alles bij jou spreekt zo'n grote onzekerheid, en het lijkt net alsof je zijn goedkeuring nodig hebt om gelukkig te zijn!!!
Meid, je laat het slagen van je dag toch niet afhangen van een knul!!!!! Je laat hierdoor toch niet je hele dag verpesten?? Je kan alleen ook heel goed gelukkig zijn hoor!
De communicatie tussen jullie verloopt nog steeds via telefoontjes, smsjes en dergelijke, en in een tempo waarin ik er ook niet goed van zou worden. Hoe vaak hebben jullie alleen vandaag al op die manier contact gehad?
Als je wat te bespreken hebt, bespreek je dat, en kan dat niet nu, om wat voor reden dan ook, dan doe je het niet nu. Maar je blijft niet bezig met bellen en smsen (geld voor jullie beiden, al krijg ik het gevoel dat jij wel degene bent die de meeste verzend, of vergis ik me daarin?).
In mijn ogen ben je veel te afhankelijk van hem, in elk opzicht. Op dit moment klink je heel strijdlustig, maar ik vrees dat dat van korte duur is..... Dus kies voor jezelf, zet er een punt achter of las een pauze in en zorg er eerst eens voor dat je op je eigen benen staat. En kijk dan eens of je toe bent aan een relatie.
In elk geval heel veel succes en sterkte!
Alet74 schreef:Marilla, ze zijn nog niet zo heel lang bij elkaar, een maand of wat. De wazen van de eerste heftige verliefdheid zijn nu aan het verdwijnen.
Tenminste, daar ga ik vanuit.. Alet74 schreef:Marilla, ze zijn nog niet zo heel lang bij elkaar, een maand of wat. De wazen van de eerste heftige verliefdheid zijn nu aan het verdwijnen.

En dat zou k eerlijk gezegd ook gewoon doen! 

) GamblersCup schreef:Hij weet van haar probleem, heeft duidelijk andere behoeften en heeft hier al 7 maanden geduld mee. Dat zou ook niet iedere gozer in zijn plaats doen, die zoeken het al snel ergens anders.
LuckySil schreef:Ik stuur ook geen 10 smsjes op een dag.. de ene dag 2, de ander dag 15.. ligt eraan hoevaak hij smst (hij smst soms nog vaker)
en tuurlijk ligt het niet alleen aan hem, ook aan mij!
En hij wacht niet al 7 maanden, we hebben het echt al wel gedaan
We doen het vaak 1 of 2x per week.. maar dat vind hij te weinig..
en dit is heeeel vaag..
maar hij belde net op, gewoon op een normale manier, en hij brengt me naar de manege vanavond!