Neon: denk aan iets anders bij die homo's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ja, na de prutsmuts ben ik nu aan de homo's aan het denken.
Neonlight schreef:Die 2/5 van 15 is ook een hersenkraker.

Hint heb ik nog niet bekeken, we willen eerst nog zelf nadenken. Heb nog niet een etmaal aan homo's gedacht.

Neonlight schreef:Die 2/5 van 15 hebben we inderdaad gevonden, kreeg ineens een heldere inval omdat dat vorig jaar inderdaad ook zo was.
En het stopwoordje van de dag is hier inmiddels homo's geworden.Hint heb ik nog niet bekeken, we willen eerst nog zelf nadenken. Heb nog niet een etmaal aan homo's gedacht.
![]()
Verder missen we 3 nog, die met OOR, die met dat zwarte schild in dat roze vak, die met OO en die pijl bij die 2de O, de homo's, en de laatste met die letters. En vast nog een paar meer, volgens mij moeten we er nog 8 of 9.

Nu heb je toch het een en ander verklapt. De anderen zetten het niet voor niets in de spoiler-tag. Neonlight schreef:Verder missen we 3 nog, die met OOR
Loose schreef:Die met die homo's is heel leuk.
Ze hebben allemaal de voorkeur voor een bepaald materiaal kleding. En het zijn geen homo's, maar iets anders van elkaar.
.... afgelopen zaterdag zaten we lekker te eten in een eetcafe in Groningen. En we hadden het over dr.denker. En de oplossing konden we maar niet vinden. Dus ik zeg: Die homo's zijn wel errug irritant. Schiet ineens mijn vriend vreselijk in de lach. Zit achter ons een homostel........ slik....
(wist ik niet) hihi.

*ongemakkelijke stilte* Euhw, sorry.... 
Die je mist hebben wij trouwens al wel. Ook pas sinds gisteren, zijn de laatste die we gevonden hebben.
) Rawr schreef:LETS schreef:Iemand een hint voor nummer 40?
MDWDVZZ zijn de beginletters van wat?

. yarrah schreef:Heeft iemand een hint voor die toren met de was?
Ik staar daar al een aantal dagen naar te kijken..... grmmbll.

Hij is wel een beetje flauw hoor
willen even zeker weten of we m goed hebben
.
Het tweede deel van dat woord is met dank aan moeders trouwens, die kwam erop dat dat zo heet.
Zou iemand mij de oplossing willen pb'en?