Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_knollie_ schreef:Maar dat zou ik echt heel erg vinden, want dan heeft hij me meer dan een jaar aan het lijntje gehouden en ik heb alles voor hem gedaan.
_knollie_ schreef:Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie er een beetje overheen waren toen jullie besloten te stoppen? Ik kan me op dit moment ook geen leven zonder hem voorstellen, het gevoel niet zonder hem te kunnen. Weet ook wel dat dat er bij schijnt te horen, maar het is gewoon zo'n poedersuiker gevoel.
Pendrag schreef:_knollie_ schreef:Maar dat zou ik echt heel erg vinden, want dan heeft hij me meer dan een jaar aan het lijntje gehouden en ik heb alles voor hem gedaan.
Ik heb heel weinig toe te voegen aan de reacties die er al staan. Enige wat mij te binnen schiet na deze zin is één van de opmerkingen van Dr. Phil (ja, ik weet het: heb een half jaar thuisgezeten wegens bevalling en dus volop tijd gehad tv te kijken): het enige dat erger is dan een jaar in een slechte relatie zitten is er een jaar + een dag in zitten!
Dus: of je relatie verbeteren of je relatie beeindigen. Voor verbeteren zijn 2 mensen nodig die zich hier met hart en ziel voor inzetten, dat lukt je nooit in je eentje. Hoe pijnlijk ook, zeker voor een buitenstaander is de oplossing meer dan duidelijk.
0maris0 schreef:Sorry, maar als je het mij vraagt vertrouwde ik het voor geen meter..
Vind het een erg vaag iets.. en denk dat hij niet naar de vriend is gegaan maar naar zn collega