Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En voor een telefooncel moet je ook betalen, maarjah als je geen geld hebt houd dat op he

Babsiej schreef:Dus moet ie eerst zorgen dat ie aan geld komt.....
Maar af en toe moet er dan gebeld worden en dat doe ik dan 
Verkopen dus dat ding. Al vind ie het niet leuk, zijn toekomst is nu het belangrijkste, alsie zich verveeld gaat ie maar een goed boek lezen

Storm76 schreef:Maar hij heeft geen internet?
Marktplaats is dé oplossing! Verkopen die handel.
En ik denk dat zijn ouders een stuk wijzer zijn dan jij en hem al iets langer kennen dan vandaag.
Hoe oud is hij eigenlijk?
Njen schreef:Familie laat hem in de steek evenals vrienden, enige wat een vriend voor hem koopt is pczooi, ipv dat ie iets nuttigs geeft of doet

En even dom gezegd zijn leven staat erop. Waarom ik dit doe? Heel simpel omdat ik het idee heb dat hij het wel waard is... En dat heb ik niet snel bij mensen en hij is toevallig een van de weinigen die ik bijna volledig vertrouw. Hij woont idd op zichzelf. Maar wrs issie binnenkort dakloos. Mocht iemand nog iets meer weten moeten ze mij maar pben, want ik gooi nu eigenlijk al teveel openlijk op internet
En ik weet trouwens wrs wel waarom de politie hem zo hard aanpakte, hij had toen een kortgeschoren kop en is breed gebouwd, waardoor hij snel bedreigend overkomt, maar in feite is het van binnen een watje en geweld houd hij ook niet van
Njen schreef:Zijn moeder heeft ervoor gezorgd dat hij in deze situatie terecht is gekomen, want zij heeft hem al die jaren al in de steek gelaten en niks gedaan tegen een stiefvader die dingen deed en nou zit ze onder de plak van der volgende vriend. Hij is 19.
Njen schreef:in feite is het van binnen een watje

Esmeralda schreef:Nee jij gaat niet bellen, maar hij. Anders gebeurt er niks. Hij moet zelf willen, hoe vaak nog
Njen schreef:Esmeralda schreef:Nee jij gaat niet bellen, maar hij. Anders gebeurt er niks. Hij moet zelf willen, hoe vaak nog
Hallo hoe gaat hij bellen? En hij wil zelf ook, maarjah het werkt echt bevorderlijk als er telkens gezegd word, jah er is een wachtlijst, ja wacht het gesprek over meer als een maand maar af

Njen schreef:Esmeralda schreef:Nee jij gaat niet bellen, maar hij. Anders gebeurt er niks. Hij moet zelf willen, hoe vaak nog
Hallo hoe gaat hij bellen? En hij wil zelf ook, maarjah het werkt echt bevorderlijk als er telkens gezegd word, jah er is een wachtlijst, ja wacht het gesprek over meer als een maand maar af
[/quote]

Ilzas schreef:Nou, desnoods met jou telefoon. Maar hij kan zelf het gesprek wel eens voeren denk? Tsja, de nood in Nederland is soms gewoon hoog, dat is banketstaaf, maar wel een feit. Bij de Albert Heijn zit de caissiere ook niet te wachten op jou, maar moet je ook wachten tot je aan de beurt ben, en dat is met alles zo: psychische hulp, operaties, sociale huurwoningen etc.
En hij kan mijn telefoon best lenen s'maandags, rest van de week heb ik hem zelf nodig