Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin__ schreef:Weet trouwens iemand of het voordeelurenabonnement op 24 december geld?
_Ilse schreef:marloe schreef:Ik baal van die nieuwe diensregeling.Ik moet het eerste stukje met Veolia, en daarna met de NS.. Nou, het lijkt echt alsof ze er gewoon niet op hebben gelet dat die tijden een beetje op elkaar aansluiten.. In Nijmegen moet ik elke dag zo'n 15-20 minuten wachten.
![]()
En deze week heb ik praktijkschoolweek.. En moet ik richting Limburg. Heb ik ook eerst Veolia en dan NS. Leuk... Elke ochtend en avond 25 minuten wachten in Blerick!Echt niet prettig in deze kou.
![]()
En dan weet ik ook nog niet hoe de deuren open moeten van die treinen met die vreemde kleine deurtjes.Ik half in paniek dat ik er niet uitkon.
Zal er wel stom uit hebben gezien.
Haha dan doe je vast Dier- en Veehouderij op de HAS in Den Bosch?
Fleury schreef:Toen de trein uit Utrecht vertrok nog niets aan de hand maar toen de trein bij Zaltbommel was was er net een "aanrijding met een persoon" gebeurd. De trein stopte op zaltbommel en gin gweer terug naar utrecht.
Uitgestapt om met de bus naar Den Bosch te gaan maar er reden gewoon geen lijnbussen in Zaltbommel!
Andere optie was om terug te gaan naar utrecht (30 min) dan trein nemen naar Rotterdam (45 minuten) en dan naar Maastricht (2.15) En dan nog excl wachttijden. Dus dat maar niet gedaan.