zwangere vrouwen zijn mooi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: zwangere vrouwen zijn mooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:03

Suzanne F. schreef:
Ja Ja Ja
Lovers Mijn liefie...

Lief!!! Lachen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:03

Nou Irene,
ik snap jou heus wel hoor,maar je brengt het zo kort.
Ik wil je alleen maar aan je verstand peuteren dat niet elke zwangere puisten,pukkels,opgezwollen pootjes en alles erbij heeft.

Dus: als je een zwangere ziet die geen pukkels,opgezwollen benen en weet ik wat niet meer ziet,vind je het dan wél mooi?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:09

_Tivoli_ schreef:
Dus: als je een zwangere ziet die geen pukkels,opgezwollen benen en weet ik wat niet meer ziet,vind je het dan wél mooi?

Nee... Zoals ik ook in mijn eerste post schreef (en dan bij deze excuses voor de bottigheid): 'Zelfs als daar geen sprake van is vind ik zo'n dikke buik echt heel lelijk'.

Ik vind het gewoon echt niet mooi. Maar goed, niet iedereen heeft dezelfde smaak, gelukkig maar. En zelfs al vind ik de buitenkant niet mooi, het gaat om de binnenkant uiteindelijk (wat in het geval van zwangere vrouwen een extra mooie gedachte is). Lachen

@Twiggy; wbt de niet zwangere 'woest' aantrekkelijke mensen; daar gaat dit topic niet over. Knipoog

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:11

Ik ben zelf nu 23 weken en 1 dag zwanger en heb echt niet het idee van oh jee ik ben nu veel mooier dan toen ik niet zwanger was. Neemt niet weg dat mensen in de omgeving van een zwangere dit vaak wel vinden en wellicht anders waarnemen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:15

Ach ja sommige vrouwen worden gewoon wandelende waggelende teletubbies.
En anderen blijven best elegant rondlopen op hakjes maar dan met een boller buikje...

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:17

En bollere .................... maar dan moet je jezelf daarvoor weer in zo'n vreselijke lelijke BH hijssen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:20

Hilda79 schreef:
En bollere .................... maar dan moet je jezelf daarvoor weer in zo'n vreselijke lelijke BH hijssen.

Helaas werd dat tijdens mn zwangerschap nog niet echt heel indrukwekkend...
Pas in de borstvoedingsperiode werd het wat, had ik eindelijk een knappe D. Haha!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:23

Hier komt spuit 11 Tong uitsteken (heb namelijk niet het hele topic gelezen, dus reageer even op TS).

Zwangere vrouwen worden als mooi ervaren, omdat ze een bepaalde uitstraling hebben. Dat is ook wetenschappelijk bewezen! Je bent zwanger, dus vruchtbaar, heeft allemaal van die pre-historische redenen waarom zwangere vrouwen als mooi worden ervaren. Vrouwen worden zachter in hun gezicht o.i.v. de hormonen en hun huid straalt meer. Ik krijg ook regelmatig te horen "dat ik er zo goed uitzie". Let wel, dat is dus inclusief dikke buik.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:31

Suzanne F. schreef:
Hilda79 schreef:

Helaas werd dat tijdens mn zwangerschap nog niet echt heel indrukwekkend...
Pas in de borstvoedingsperiode werd het wat, had ik eindelijk een knappe D. Haha!

Oeps ik loop nu met een Marlies bikini maat 80 E en die kan nog net.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:32

Ik heb altijd een F gehad... in ieder geval de laatste jaren. Nu ik zoveel ben afgevallen zat ik in E... maar red me prima met de oude BH's Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:38

Jeetje wat een t**ten allemaal zeg!!! Halleluja! Haha! Haha!
Kom ik met mn B-tje.....

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:40

Ik heb normaal afhankelijk van het model wat ik van Marlies heb een C of een D 75/70.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:41

Hilda79 schreef:
Ik heb normaal afhankelijk van het model wat ik van Marlies heb een C of een D 75/70.

Zo dan ben je al goed gegroeid!!
Mijn borsten werden helemaal niet veel groter toen ik zwanger was..... Verdrietig

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:50

Die van mij groeien nu ook als een jekko... ik had C... maar ik ga flink richting de D.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:51

Dat had ik ook wel, ik vertelde dat ik zwanger was aan een vriendin en die zei 'Dat wist ik al, ik zag het aan je t**ten.' En bedankt Knipoog

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:52

Suzanne F. schreef:
Hilda79 schreef:

Zo dan ben je al goed gegroeid!!
Mijn borsten werden helemaal niet veel groter toen ik zwanger was..... Verdrietig

Als het dan ook betekend dat ik een leuke melkproductie heb straks....................

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:52

Ik vind het bij zwangere vrouwen alleen mooi als ze naar voren dragen, hoewel dat er soms ook wel raar uit kan zien (echt een enorm uistekende bult..) mijn collegaatje bij mn weekendbaan was zwanger de afgelopen maanden, en vond het echt bewonderenswaardig hoe zij zich erdoorheen sloeg. Wij staan namelijk de hele dag op het werk, en moeten ook veel sjouwen..

soms zag ik haar gezicht wel even vertrekken, maar ik heb nooit gezeur gehoord van haar. Ze is dan wel chinees, misschien maakt dat uit Lachen Was wel grappig, al die mensen die naar dr buik gluurden over de toonbank (we werken bij de hema) Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:11

Ik heb ook de keus om achter de kassa te zitten of om te dweilen, vegen, sigarettenkosten sjouwen etc etc... en mij hoor je ook niet klagen en ben verre van een chinees Clown

En dan heb ik nog wel chronische rugklachten ook Vork
Zolang ik nog zo bezig kan zijn hoef ik niet achter de kassa, dat kan de laatste maanden ook nog wel Lachen

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:32

Tsjah....ook ik vind zwangere vrouwen niet mooi hoor, hou ook van slank, 9 van de 10 keer krijgen ze een dikke kont (logisch), ze lopen niet gemakkelijk en daarbij....Ik heb niets met baby's, zelf ook geen kinderwens, het lijkt me ronduit verschrikkelijk om zwanger te zijn....

Maar goed, kan me voorstellen dat a.s. moeders zich de gelukkigste op aarde voelen en dat straal je wel uit Lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:35

Cyntje schreef:
Ik heb ook de keus om achter de kassa te zitten of om te dweilen, vegen, sigarettenkosten sjouwen etc etc... en mij hoor je ook niet klagen en ben verre van een chinees Clown

En dan heb ik nog wel chronische rugklachten ook Vork
Zolang ik nog zo bezig kan zijn hoef ik niet achter de kassa, dat kan de laatste maanden ook nog wel Lachen

Ja, alleen kunnen wij helemaal niet zitten, die mogelijkheid is er niet. Je staat dus 8 uur achter elkaar. Is een 1uurs fotoservice, en als je dingen aan de machine moet doen moet je op je hurken gaan zitten (bv papiercassettes wisselen, die wegen nogal wat) en we wisselen zo'n 30 keer per dag als het druk is. Je kunt daar niet eens meer bij op een gegeven moment, met een dikke buik, en je moet erg oppassen met fotochemie als je zwanger bent.

In het begin gaat dat nog wel (jij bent ook nog niet zo ver, toch?) maar mn collega heeft het lang vol gehouden, haar enkels werden bijna 3 keer zo dik als normaal...

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:46

Nou ik kom hier ook maar even mutsen als zwangere muts Haha! Clown

ik merk wel dat sommige mannen wat "aanhaliger" zijn als normaal. *LOL*
Volgens mij vinden veel mannen het heel mooi. Ja

Of ik het zelf mooi vind ben ik nog niet uit Bloos
sommige vrouwen zijn erg mooi zwanger, andere helemaal niet..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:58

Ik mag officieel ook niet meer zoveel bukken maar dat moet ik ook zowat 100 keer op een avond, het is maar net in hoeverre je het jezelf aantrekt Knipoog

En ik vind dat ik gewoon zolang door moet gaan zolang het kan Lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:20

Cyntje schreef:
Ik mag officieel ook niet meer zoveel bukken maar dat moet ik ook zowat 100 keer op een avond, het is maar net in hoeverre je het jezelf aantrekt Knipoog

En ik vind dat ik gewoon zolang door moet gaan zolang het kan Lachen

Is wel een goeie instelling, zolang je maar zuinig genoeg bent op jezelf!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:58

Zwangerschap is geen ziekte Lachen zo moet je maar gewoon denken.
Heb daar buiten al genoeg lichamelijke ongemakken dus vandaar...

Wil natuurlijk niet zeggen dat het anderen makkelijk afgaat Knipoog
Ik heb gelukkig bijna nergens last van Lachen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 16:22

Ik kijk ook niet uit naar het moment dat mijn borsten beginnen te groeien als ik zwanger ben.
Heb nu maat 75E en vind ze nu al te groot, maar wel mooi in verhouding tot mijn lichaam.
Ga iig kijken naar een erg goede en stevige zwangerschapsbh tegen die tijd, anders ziet het er niet meer uit naar een aantal maanden borstvoeding Clown