Suzanne F. schreef:![]()
![]()
Mijn liefie...
Lief!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:![]()
![]()
Mijn liefie...
_Tivoli_ schreef:Dus: als je een zwangere ziet die geen pukkels,opgezwollen benen en weet ik wat niet meer ziet,vind je het dan wél mooi?
Zoals ik ook in mijn eerste post schreef (en dan bij deze excuses voor de bottigheid): 'Zelfs als daar geen sprake van is vind ik zo'n dikke buik echt heel lelijk'.
Hilda79 schreef:En bollere .................... maar dan moet je jezelf daarvoor weer in zo'n vreselijke lelijke BH hijssen.
(heb namelijk niet het hele topic gelezen, dus reageer even op TS).Suzanne F. schreef:Hilda79 schreef:En bollere .................... maar dan moet je jezelf daarvoor weer in zo'n vreselijke lelijke BH hijssen.
Helaas werd dat tijdens mn zwangerschap nog niet echt heel indrukwekkend...
Pas in de borstvoedingsperiode werd het wat, had ik eindelijk een knappe D.
Hilda79 schreef:Ik heb normaal afhankelijk van het model wat ik van Marlies heb een C of een D 75/70.
Suzanne F. schreef:Hilda79 schreef:Ik heb normaal afhankelijk van het model wat ik van Marlies heb een C of een D 75/70.
Zo dan ben je al goed gegroeid!!
Mijn borsten werden helemaal niet veel groter toen ik zwanger was.....
Was wel grappig, al die mensen die naar dr buik gluurden over de toonbank (we werken bij de hema)

Cyntje schreef:Ik heb ook de keus om achter de kassa te zitten of om te dweilen, vegen, sigarettenkosten sjouwen etc etc... en mij hoor je ook niet klagen en ben verre van een chinees
En dan heb ik nog wel chronische rugklachten ook
Zolang ik nog zo bezig kan zijn hoef ik niet achter de kassa, dat kan de laatste maanden ook nog wel

Cyntje schreef:Ik mag officieel ook niet meer zoveel bukken maar dat moet ik ook zowat 100 keer op een avond, het is maar net in hoeverre je het jezelf aantrekt
En ik vind dat ik gewoon zolang door moet gaan zolang het kan
zo moet je maar gewoon denken.