Het Kerstpakket

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Re: Het Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 10:50

Ik krijg dit jaar een eindejaarsgeschenk en misschien een kerstpakket. Ga zo naar kantoor dus dan weet ik meer.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:58

Ons kerstpakket is allang binnen en we krijgen nog veel meer Haha!

Ik heb enkel in mijn kerstpakket gekregen: Het ijsberen spel, 2 mooie windlichten, pasta saus, bonbons en 2 flessen wijn.

En vriendlief pfoe als ik dat allemaal moet gaan op noemen iig had ie in zijn kerstpakket ook het ijsberen spel en flessen wijn en nog veel meer...

En das nog lang niet alles want vriendlief krijgt ook nog e.e.a. thuis gestuurd namelijk een diner cheque ter waarde van 50euro, en heeft nog los 150euro cadeau gekregen(van al het oude koper en ijzer door het verzamelen uit oude woningen wat gesloopt word, van de opbrengst gaan we eigenlijk altijd van uit eten ze hadden iets van 2500euro opgebracht maar niemand kon op diverse data´s niet en dus werd het geld verdeeld), en dan krijgt ie ook nog een oudejaarslot en ook een hotelwaardebon ter waarde van 50euro, en dan hebt ie ook heull wat vis gekregen (zalm,paling,makreel enz enz) van de paling en zalm een heel kistje vol Tong uitsteken

En oja ook nog meer flessen wijn gekregen(en moet ook nog deel binnen komen) 2 bouwbier(wat nog binnen komt), en nog wel wat...

Waarom ie zoveel krijgt tsja hij werkt met vele aannemersbedrijven en loodgieters ect waar ie van allemaal wel wat krijgt en dan ook nog van zijn eigen baas Haha!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:05

Wat reageren sommige mensen asociaal op hun paket. Tegenwoordig is ook niks goed meer hé?
Het gaat om het gebaard! Er zijn zoveel bedrijven die GEEN kerstpaket geven! En wij zeuren over dat het saai is en dat er te weinig in zit.
Typisch nederlanders weer he, altijd maar meer meer meer!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:09

Ik heb werkelijkwaar geen idee of het bedrijf waar ik nu werk aan kerstpakketten doet, sowieso werk ik er nog maar net dus verwacht er geen.
Ik weet i.i.g. wel dat ik er voor moet zorgen dat alle medewerkers buiten (thuiszorg, zit zelf op het kantoor) een kaartje ontvangen.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:16

Ik heb mijn kerstpakket ook gekregen. Werk bij de jumbo!
En het was niet heel bijzonder maar er zaten zeker wel lekkere dingen in!
Er zat een heerlijke chocolade cake met toffee in!!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:20

Wij hebben ons kerstpakket ook gekregen van Eneco en ik vond het (weer) een superleuk pakket!!!
Het IJsberenspel (al eerder genoemd in dit topic) en verder van alles om 'een gezellig avondje met familie of vrienden thuis' te hebben; speculaas en kruidkoek bij de koffie, lekker flesje wijn, hartige knabbels, chocola, heerlijk allemaal!! En, er zit iets in om zelf oliebollen te bakken, misschien ga ik me er wel aan wagen Haha!

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:22

had gisteren mijn kerstpakket. Het is een soort rieten mandje met deksel en daar in: snoepjes, cacaotruffels, nootjes, toastjes, tapenade, kaneelstokjes, wijn, fles appelsap, twee glazenpotjes met een kaarsje erin, koekjes, spelletje,chips en dat was het geloof ik wel.

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:30

Ik heb dinsdag mijn kerstpakket gekregen. Was wel een erg leuk pakket! Zat o.a. een dienblad in, waar je foto's in kan doen, een klein spaarpotje, rijtje met verschillende kleuren kleine kaarsjes. Verder veel eten, snoep, chocola, koekjes, toastjes, nootjes en weet ik veel wat nog meer Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:47

Een ijsmaker met 4 grote ijsbekers (voor de uitzet Haha! ) en dingen die met ijs te maken hebben. (Wafels, receptenboekje en bus slagroom etc). Heel leuk! Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 14:40

Ik heb een goudkleurige Ipod lookalike 8gb gekregen met naam van het bedrijf erin gegraveerd Lachen

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 14:41

Ik heb er ook een gehad, zal hem eens open maken Clown

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:00

Net open gemaakt.
* Aardappelstamper
* Pan
* Aardappel puree
* Snert ( Misselijk )
* Cacao poeder
* Dropjes
* Thee
* Koekjes
* Chips
* Appelsap
* Kaasje

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:24

niet echt een ''kerstpaket''
maar ik ben een vrijwilliger van de manege waar ik rijd(bestaat uit alleen maar vrijwilligers) en omdat ik dus in de evenementencommissie zit heb ik een doorzichtige kerstbal gehad gevuld met celebrations Vingers aflikken

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:36

ik heb dinsdag mijn kerstpakket opgehaald.
ik vondt het een behoorlijk uitgebreid pakket.
ik had allerlei eet dingetjes, een vogelhuisje, een klapstoel, een mascotte koe.( ik werk voor AB groningen bij boeren) kalender, agenda en noem maar op.
ik vondt het een mooi en uitgebreidpakket, doos was ook behoorlijk zwaar.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:43

Had hem zaterdag al Ja
Bij mij zat er in:
-Fijnproevers
-Fondueset en 4 kommetjes erbij
-Chocoladefondue
-aardbeien
-slagroom
-spekjes
-ronde chocoladebolletjes
-warme chocolademelk
-wafels
En dat was het geloof ik.. Knipoog

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:23

mijn broer heeft vandaag zijn kerstpakket gehad Tong uitsteken
Een echt familiepakket dus ik heb een heerlijke wamre plaid verovert Lovers ben nogal een kouwkleum haha *LOL*

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:33

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 07:57, in het totaal 1 keer bewerkt

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:42

:d mijn kerstpakketten zijn ook binnen.

Van mijn ene werkgever (waar ik al een half jaar niet meer gewerkt heb maar nog wel een oproepcontract heb...) een gourmetstel (we konden via internet iets uitkiezen).
En via mijn stage een kerstpakket met levensmiddelen via de AH. Dit omdat veel clienten daar weinig te besteden hebben en zo toch een extratje hebben rond kerst.
Mijn vriend kreeg trouwens wegens de recessie alleen een fles champagne.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:50

Ik heb vandaag mijn kerstpakket mogen ophalen ipv morgen..
Het was een leuk pakket.. Ja

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:48

Geen bezuinigingen bij ons kantoor! Haha! Dure relatiegeschenk pakketten voor de relaties van het kantoor dus.

En voor de medewerkers: een mannen en vrouwen pakket. ALs vrouw heb ik een hele mooie, stevige en dure 'weekend'tas gekregen, witte chocolade met whisky-likeur, een douch set (sopjes), verzorgingsreisset, twee mooie vassen en kortingsbonnen!

Echt leuke en degelijke spullen dus! Lachen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:56

Werk al 3,9 jaar bij de C1000 en nog nooit kerstpakket gekregen :/ is dat nou heel raar?
eerste 2 keer wel 13e maand gekregen maar dat is na vorig jaar ook geschrapt, dus krijg dit jaar niks? Want ze waren al druk aan het inpakken
maar is zoals elk jaar alleen voor de overdag werkende vaste mensen... Nouja ik ben al 3,9 jaar savonds vast maar krijg hem dus niet..

Terwijl ik nog maar 1 week en 1 dag bij de Formido stage loop, en gewoon groot kerstpakket heb gekregen Haha!
Echt ontzettend leuk, maar nog niet goed gekeken wat er allemaal in zit, ben net pas thuis (na c1000 gewerkt te hebben)
Maar vind wel gaaf van ze dat van hun wel heb gekregen terwijl het stage is

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:01

Jaa ik heb de mijne woensdag gekregen er zat in :

Een enveloppe met 40 euro aan tegoedbonnen voor supermarkt JUMBO.
50 euro kortingsbon voor een vakantie van landal
50 euro kortingsbon voor nog een vakantie maar dan moet je in een tent of caravan.
Een milkshake apparaat incl boekje met wat voor shakes smoothies etc je allemaal kan maken incl ingredienten voor een milkshake te maken. ( + nog 2 glazen erbij )
Van de personeelsvereniging konden we kiezen een wijnpakket of bier.. heb maar gekozen voor bier is mn paps weer blij Knipoog
Daarnaast kregen wij vandaag nog een envelop met 50 euro erin..
k heb niks te klagen over mijn pakket Lachen

dijkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:21

net opengemaakt:
Agenda Hippique 2009, jas met stal logo en een flesje wijn. Werk op een dressuurstal.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:25

NoiRaM schreef:
50 euro kortingsbon voor een vakantie van landal
50 euro kortingsbon voor nog een vakantie maar dan moet je in een tent of caravan.

Die zaten er bij mij ook in! *LOL* En bij mijn vader ook! Clown

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:36

ik heb ook een tintelingen boekje gekregen, kun je dus zelf wat uitzoeken..
ik denk dat het de grote suede schoudertas word, ook kun je wat op canvas laten drukken skieen enz enz,
maar vind het wel leuk iets te doen waar ik normaal niet het geld voor heb,,dus de tas hahaha